Παρά τις αδυναμίες της διοργάνωσης, που δικαιολογήθηκαν από το σύνολο των συμμετεχόντων (εκθετών και επισκεπτών) για πρώτη φορά, η ανάγκη ύπαρξης μιας τουριστικής έκθεσης στην Αθήνα ήταν τόσο μεγάλη, που ώθησε τους περισσότερους να δώσουν ψήφο εμπιστοσύνης στο πρώτο αυτό εγχείρημα. Οι εντυπώσεις που άφησε καταληκτικά η έκθεση κρίθηκαν θετικές, γεγονός στο οποίο συνέβαλαν καταλυτικά τόσο το επιτυχημένο κατ’ ομολογίαν πρόγραμμα Hosted Buyers, όσο και το αναμφισβήτητα ενδιαφέρον συνέδριο digi.travel που πραγματοποιήθηκε για δεύτερη φορά (5-6 Δεκεμβρίου 2014).
O HAPCO συμμετείχε στην έκθεση με τις εταιρίες AFEA S.A. Travel & Congress Services, La Greca D.M.C., ELIT language services, WE MAG, eventora και Davaris Creative ως συνεκθέτες, ενώ η κατασκευή του περιπτέρου του ήταν ευγενική χορηγία της εταιρίας-μέλους Vision. Εκπρόσωποι του Συνδέσμου ήταν η Υπεύθυνη Επικοινωνίας, κα Δώρα Σγάρτσου και το Μέλος Δ.Σ. του HAPCO, κ. Χρήστος Παναγιωτόπουλος.