Η Blue Star Ferries, μέλος του Ομίλου Attica και η εταιρεία ολοκληρωμένων υπηρεσιών Marketing, Προώθησης και Πωλήσεων MSPS, απέσπασαν το Silver Award στην κατηγορία Best Use of Social Media in Real Life στα Social Media Awards 2014 που διοργανώθηκαν από την εταιρεία Boussias Communications.
Το βραβείο απευθύνεται στην εφαρμογή/διαγωνισμό «Travel Fun Memories», που κέρδισε το κοινό της Blue Star Ferries και προσέφερε αξέχαστες αναμνήσεις σε όλους τους fans της σελίδας που διατηρεί η εταιρεία στο Facebook.
Συγκεκριμένα, η Blue Star Ferries σε συνεργασία με την MSPS δημιούργησαν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες του 2014 μια User Generated Content εφαρμογή. Μέσω της εφαρμογής, οι fans της Blue Star Ferries είχαν τη δυνατότητα να ανεβάσουν στο Facebook και στο Instagram, φωτογραφίες από τις αγαπημένες καλοκαιρινές στιγμές μέσα από τα πλοία ή και από τους προορισμούς της Blue Star Ferries, χρησιμοποιώντας το hastag #BSFtravelfun.
Οι φωτογραφίες γίνονταν αυτόματα μέρος ενός καλοκαιρινού φωτογραφικού άλμπουμ στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook, όπου οι χρήστες καλούνταν να κάνουν tag στον εαυτό τους, λαμβάνοντας αυτόματα δικαίωμα συμμετοχής σε κλήρωση με δώρο ταξίδια σε αγαπημένους προορισμούς της Blue Star Ferries.
O Όμιλος Attica δραστηριοποιείται στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας στην Αδριατική θάλασσα και στις Ελληνικές Ακτοπλοϊκές γραμμές. Διαθέτει το νεότερο στόλο στη Ευρώπη, με 12 επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία, προσφέροντας υπηρεσίες μεταφοράς υψηλού επιπέδου για επιβάτες, φορτηγά και Ι.Χ. οχήματα.