Στροφή στην online διαφήμιση, αλλά σε tablet και smartphone θα κάνει η Google, για να μπορέσει να παρακολουθήσει τις εξελίξεις. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία για το β’ τρίμηνο του 2014, όπου αποδεικνύεται ότι η τιμή για τη διαφήμιση σε desktop είναι μειωμένη κατά 6%.
Τα έσοδα της Google ανήλθαν σε 15,96 δισ. δολ. αυξημένα κατά 22% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν αντίστοιχα σε 3,42 δισ. δολ. ή 4,99 δολ. ανά μετοχή. Το κέρδος προ φόρων ανά μετοχή ήταν 6,08 δολ., χαμηλότερα απ’ ό,τι είχαν εκτιμήσει οι αναλυτές (6,23 δολ.).
Τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας ανέρχονται στο αστρονομικό ποσό των 61,2 δισ. δολ., ενώ το ανθρώπινο δυναμικό σε 52.000 (2.200 νέοι υπάλληλοι).
Το ανησυχητικό στοιχείο, όμως, για τη Google είναι ότι το μερίδιό της στην online διαφήμιση για κινητές συσκευές έπεσε στο 41,5% από 49,8% το 2012.