Η Google Ελλάδος πρόκειται να βρεθεί τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου στη Κρήτη και συγκεκριμένα στις 2 Σεπτεμβρίου στο Ηράκλειο και στις 3 Σεπτεμβρίου στα Χανιά, εγκαινιάζοντας την νέα πρωτοβουλία “Grow Greek Tourism Online”, η οποία έχει ως στόχο να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου.
Η ανωτέρω πρωτοβουλία γίνεται με τη συνεργασία του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και του ΣΕΤΕ, και μέσω αυτής, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη από την Google για να χρησιμοποιήσουν βασικά εργαλεία όπως το Google My Business και το Google AdWords προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός της τουριστικής σεζόν.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, παρόλο που οι online αναζητήσεις για διακοπές στη Ελλάδα παραμένουν υψηλές κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του έτους, ένα περίπου 70% των τουριστικών αφίξεων λαμβάνει χώρα τους καλοκαιρινούς μήνες, κυρίως μεταξύ Ιουνίου και Σεπτεμβρίου. Η ευκαιρία για ανάπτυξη είναι σημαντική, καθώς σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη της Oxford Economics, αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του Ελληνικού τουριστικού κλάδου μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης.
Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις – άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό – μπορούν να εγγραφούν στις εκδηλώσεις χωρίς καμία χρέωση μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις Φθινοπωρινές τους προσφορές. Μέσω της πρώτης αυτής ενέργειας, η πρωτοβουλία αναμένεται να αγγίξει πάνω από 3000 επιχειρήσεις από τον τομέα του τουρισμού της Κρήτης.
Η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Google Ελλάδας, Μαρία Φουντά: «Πιστεύουμε ακράδαντα στην δυναμική του διαδικτύου για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, ειδικότερα σε τομείς με μεγάλη εξαγωγική δραστηριότητα. Αυτός είναι και ο λόγος που η Google επενδύει στη στήριξη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων, ξεκινώντας αυτό το Φθινόπωρο από την Κρήτη. Βασιζόμενοι στα αποτελέσματα του πρώτου αυτού πιλοτικού προγράμματος, στόχος μας είναι να επεκτείνουμε την πρωτοβουλία σε περισσότερους ελληνικούς προορισμούς το 2015».