Αρχική Οικονομία Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα πρώτα έργα με την ελπίδα να ξεκινήσει...

Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τα πρώτα έργα με την ελπίδα να ξεκινήσει η ανάπτυξη

Ανάπλαση του Φαληρικού ΔέλταΕίναι κρίσιμο στους αμέσως επόμενους μήνες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη να ξεκινήσουν τα έργα που ελπίζουμε να φέρουν την ανάπτυξη και την ανάκαμψη που τόσο ανάγκη έχει η χώρα.

Οι δύο μεγάλες πόλεις της Ελλάδας που συγκεντρώνουν μαζί το 50% του Ελληνικού πληθυσμού είναι φέτος σε πλήρη προτεραιότητα.

Η Θεσσαλονίκη θα έχει τα πρωτεία ανάμεσα σε όλες τις πόλεις μιας και τα έργα που θα κατασκευάζονται φέτος στην πόλη θα προσεγγίζουν σε προϋπολογισμό τα 2 δις ευρώ. Κατασκευή βασικής γραμμής Μετρό και επέκτασης προς Καλαμαριάς, περιφερειακή, λιμάνι, έργα στην πόλη, έργα ύδρευσης, αποχέτευσης, περιβαλλοντικά (διευθετήσεις ρεμάτων) και άλλα συνθέτουν ένα παζλ που για πρώτη φορά μετά από χρόνια μπορεί να δώσει κάποια αισιοδοξία στους Θεσσαλονικείς.  Τέλος να μην ξεχνάμε την μεγάλη ανάπλαση στην Νέα Παραλία που ίσως φέτος να το δούμε να ολοκληρώνεται.

Στην Αθήνα φέτος εκτός από την Ανάπλαση του Φαληρικού Δέλτα και της επέκτασης του Μετρό στον Πειραιά θα έχουμε τα έργα Τραμ και θα ξεκινήσουν τα πρώτα έργα στον Φαληρικό Όρμο.

Απίστευτο φαίνεται το γεγονός πως σε μερικούς μήνες θα αρχίσουν να ανοίγουν σταδιακά οι 3 επεκτάσεις με τους 7 σταθμούς του Μετρό της Αθήνας. Η σύμβαση υπογράφηκε τον περασμένο Μάρτιο και από τότε έχουν πάρει «φωτιά» τα έργα για την ολοκλήρωση των εργασιών.

Να θυμίσουμε πως το έργο σηματοδότησης των σταθμών έπρεπε να έχει ξεκινήσει από το 2008 αλλά χρειάστηκαν σχεδόν 4 χρόνια για να μπορέσει να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί πρώτα θα ανοίξου οι σταθμοί στην επέκταση προς Ανθούπολη, έπειτα οι σταθμοί της επέκτασης προς Ελληνικό και τελευταίος ο σταθμός προς Χαϊδάρι.

ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ Η ΠΡΩΤΗ ΚΟΡΔΕΛΑ
3 μήνες μας χωρίζουν για να έχουμε την πρώτη κορδέλα σε έργο Μετρό ύστερα από 2,5 χρόνια. Η δυτική επέκταση της γραμμής 2 με τους σταθμούς ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ και το 1,5χλμ θα παραδοθεί σε λειτουργία ανακουφίζοντας την κορεσμένη κίνηση στην περιοχή.

Υπολογίζεται πως στους δύο σταθμούς θα μετακινούνται περισσότεροι από 40.000 νέοι επιβάτες. Με την επέκταση αυτή το Μετρό θα φτάσει τους 32 σταθμούς και 36 αν υπολογίσουμε τους 4 κοινούς σταθμούς με τον Προαστιακό.

ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ
Τέσσερις μήνες (τον Ιούλιο) μετά θα εγκαινιαστεί μία από τις μεγάλες επεκτάσεις του δικτύου. Κατακαλόκαιρο του 2013 θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους οι σταθμοί ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΑΛΙΜΟΣ, ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ στην νότια επέκταση της γραμμής 2.

Πρόκειται για ένα έργο 5,5χλμ με προϋπολογισμό που ξεπέρασε τα 500εκ.ευρώ και οι εργασίες του διήρκησαν 5 χρόνια. Με την επέκταση αυτή το Μετρό θα φτάσει τους 36 σταθμούς και 40 αν υπολογίσουμε τους 4 κοινούς σταθμούς με τον Προαστιακό.

ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ (ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ
Για το τέλος άφησαν οι υπεύθυνοι της Αττικό Μετρό την μικρή δυτική επέκταση του 1,5χλμ της γραμμής 3 από το Αιγάλεω προς το Χαϊδάρι με το σταθμό ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ. Ο σταθμός θεωρείται ένας από τους σπουδαιότερους καθώς θα γίνει κόμβος και τερματικός για πλήθος λεωφορειακών γραμμών όχι μόνο των όμορων περιοχών αλλά και των περιοχών του Ασπροπύργου, Μάνδρας, Ελευσίνας και Μαγούλας και γενικότερα της Δυτικής Αττικής.

Κατά τα άλλα περιμένουμε ευχάριστες εκπλήξεις στον τομέα των έργων με τις αναπλάσεις σε Βοτανικό και Αλεξάνδρας αλλά και την θρυλούμενη πλέον πεζοδρόμηση της Β.Όλγας. Καθώς και τη λειτουργία του Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης στη Συγγρού.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.