Την εικόνα μία άλλης Ελλάδας, διαφορετικής από εκείνην που αναπαράγεται στα διεθνή ΜΜΕ το τελευταίο διάστημα και η οποία εν μέσω κρίσης προσφέρει καλές ευκαιρίες για επενδύσεις και αξιόλογες προοπτικές ανάπτυξης επιχειρηματικότητας, σκιαγράφησε με συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο Bloomberg ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ξενοδοχειακού managementHotelBrain, κ. Πάνος Παλαιολόγος.
Ο κ. Παλαιολόγος φιλοξενήθηκε προ ημερών στην ιδιαίτερα δημοφιλή εκπομπή του δικτύου Bloomberg, City Central, η οποία μεταδίδεται ταυτόχρονα σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία, με κοινό δεκάδων εκατομμυρίων τηλεθεατών και παρουσιάζεται από την Francine Lacqua. Η θεματολογία της εκπομπής, μεταξύ άλλων επικεντρώνεται σε περιπτώσεις επιτυχημένων επιχειρηματικών πρακτικών από όλο τον κόσμο, σε συνεντεύξεις επιχειρηματιών και ειδικών καθώς και σε ειδικά αφιερώματα.
Ο κ. Παλαιολόγος αναφέρθηκε εκτενώς στην κατάσταση που βρίσκεται ο τουριστικός τομέας στην Ελλάδα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη σημασία που έχουν για τον Ελληνικό Τουρισμό, αγορές προέλευσης επισκεπτών όπως οι ΗΠΑ και η Μ. Βρετανία.
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο επιστροφής στη δραχμή και για το αν μία τέτοια εξέλιξη θα είχε θετικές επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία, ο κ. Παλαιολόγος εξέφρασε σοβαρές αμφιβολίες για αυτό το ενδεχόμενο και υπογράμμισε ότι, κατά την άποψή του, δεν είναι η ενδεικνυόμενη λύση για έξοδο της Ελλάδας από την τρέχουσα κρίση.
Σχολιάζοντας την άποψη ότι η επιστροφή στη δραχμή θα καθιστούσε την Ελλάδα πιο ελκυστικό, από άποψη κόστους, προορισμό για πολλούς ξένους επισκέπτες, υποστήριξε ότι ακόμα και να υπάρχει πιθανότητα να συμβεί αυτό, οι γενικότερες αρνητικές επιπτώσεις μίας εξόδου από το Ευρώ, θα εκμηδένιζαν κάθε τέτοιο όφελος.
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, οι συντελεστές της έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την περίπτωση της HotelBrain. Όπως εξήγησε ο κ. Παλαιολόγος, η εταιρεία προσφέρει ολοκληρωμένες και εξειδικευμένες λύσεις διαχείρισης και marketing για ξενοδοχειακές μονάδες ειδικών προδιαγραφών και αυτή τη στιγμή διαθέτει 56 ξενοδοχεία με συμφωνίες management σε 16 περιοχές της Ελλάδας, με στόχο να τα αυξήσει σε 70 μέχρι το τέλος του 2015. Τη διετία 2010-2011, μάλιστα, πέτυχε ικανοποιητική αύξηση των εσόδων της.
Παράλληλα, η HotelBrain, επεκτάθηκε στο Λίβανο και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με γραφεία της στη Βηρυτό και στο Ντουμπάι και εκπονεί ανάλογα σχέδια για την Τουρκία και την Κύπρο.
Αξίζει να αναφερθεί επίσης ότι η HotelBrain είναι αποκλειστικός συνεργάτης της LHP, της εταιρείας management των Small Luxury Hotels of the World, για τις περιοχές της Μεσογείου, της Ανατολικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.