Αρχική Αεροπορικά Νέα Οι πελάτες αξιολογούν τη Business Lounge της Lufthansa στην Αθήνα ως την...

Οι πελάτες αξιολογούν τη Business Lounge της Lufthansa στην Αθήνα ως την «φιλικότερη» αίθουσα αναμονής

H Lufthansa Business Lounge του αεροδρομίου της Αθήνας έχει κερδίσει την εξαιρετική φήμη της πιο πρωτοποριακής Lounge, για την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και το ιδιαίτερα αφοσιωμένο προσωπικό του. Ιδανικότερος κριτής δε θα μπορούσε να είναι άλλος από τους ίδιους τους επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν τις παγκοσμίου φήμης εξαιρετικές υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρονται από την Lufthansa.

Κατόπιν έρευνας που διεξάγεται τακτικά σε παγκόσμιο επίπεδο ανάμεσα σε επιβάτες της Lufthansa, μέσω ερωτηματολογίων που διανέμονται στο αεροσκάφος, η Lufthansa Business Lounge στην Αθήνα αξιολογήθηκε ως «η φιλικότερη αίθουσα αναμονής», ανάμεσα σε ένα παγκόσμιο δίκτυο 66 χώρων αναμονής που διαχειρίζεται η Lufthansa. Επιπλέον, κατέλαβε την 3η θέση στους τομείς «Ατμόσφαιρα» και «Καθαριότητα», ενώ παράλληλα απέσπασε  πολύ θετικά σχόλια.

Η Business Lounge της Lufthansa είναι η μοναδική αίθουσα αναμονής στο αεροδρόμιο της  Αθήνας που προσφέρει τόση μεγάλη ποικιλία και ποιότητα στον τομέα της γαστρονομίας. Προκειμένου να ενισχυθεί  η εμπειρία της Ελλάδας στους πελάτες της, η Lufthansa συνεργάζεται με τοπικούς συνεργάτες προσφέροντας μια «γεύση από Ελλάδα» μέσω τοπικών προϊόντων  και εξαιρετικής επιλογής κρασιών.

Μεταξύ των συνεργιών της αναφέρουμε το Κτήμα Παπαγιαννάκος για τα εκλεκτά κρασιά του, και σε συνεργασία με τα Καταστήματα Αφορολόγητων Ειδών,την Οικοτεχνία  Παπαγιαννίδη με τις γευστικές μαρμελάδες της και τα Costa Navarino Icons, τα οποία προσφέρουν στους πελάτες ανώτατης ποιότητας θυμαρίσιο μέλι, ελαιόλαδο και αλάτι με δεντρολίβανο.

Η Lufthansa Business Lounge του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών είναι η μόνη αίθουσα αναμονής η οποία προσφέρει τέσσερα διαφορετικά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Από τις αρχές Φεβρουαρίου 2012, το ήδη υπάρχον μενού της lounge το οποίο αποτελείτο από μία ευρεία ποικιλία φρέσκων και εξαιρετικής ποιότητας προϊόντων, εξελίχθηκε σε  ιδιαίτερα πρωτοποριακό, καθώς εμπλουτίστηκε από νέα προϊόντα τα οποία πλέον προσφέρονται στο πρωινό, στο μεσημεριανό, στο απογευματινό αλλά και στο βραδινό γεύμα.

Συγκεκριμένα, φρεσκοστυμμένος χυμός μήλο-καρότο-τζίντζερ και τοστ από δύο είδη ψωμιού (λευκό και σικάλεως)  προστέθηκαν στο πρωινό, καθώς ζεστή μπουγάτσα προσφέρεται, όχι μόνο στο πρωινό αλλά και στο απογευματινό γεύμα . Ζεστές σούπες (κρεμώδεις σούπες  από σπαράγγια και αστακό) και επιδόρπια ( πανακότα,crème brûlée και  crème brûlée σοκολάτας Valrhona) συμπληρώνουν ένα ιδανικό μενού το οποίο προσφέρεται από τη Lufthansa Business Lounge. Τέλος , αξίζει να σημειώσουμε ότι η Lufthansa Business Lounge στην Αθήνα είναι η μόνη lounge που προσφέρει βαρελίσια μπύρα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.