Αρχική Εκθέσεις Το VisitBritain υπερέβει τους στόχους κατά 20%

Το VisitBritain υπερέβει τους στόχους κατά 20%

Το VisitBritain κυκλοφόρησε τη λίστα των hosted buyers για το συνέδριο “March Marketplace” (MAMA) η οποία είναι κατά 20% αυξημένη. Οι 180 προέρχονται από αγορές όπως η Γερμανία, η Βόρεια Αμερική η Κίνα, η Ινδία αλλά και από τη Πολωνία, τη Βραζιλία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.
 

Ο Tom Jenkins, Εκτελεστικός Διευθυντής της ETOA, αναγνώρισε τον καθοριστικό ρόλο του VisitBritain στην εκδήλωση. “Νομίζω ότι VisitBritain έχει κάνει εξαιρετική δουλειά”,” Έχουν υπερβεί τους στόχους τους κατά 20%, αυτό δείχνει πόσο αποτελεσματική και μεγάλη εκστρατεία έγινε”.

Περάν του VisitBritain, το MAMA συνεργάζεται με το UKInbound, το British Hospitality Association (BHA), το Coach Tourism Council (CTC), το British Educational Travel association (BETA), τους London and Partners, το Visit England, το Visit Scotland και το Travel GBI.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.