Αρχική Μεταφορές Άμεση η επισκευή της Μικρής Πλωτής Δεξαμενής στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος

Άμεση η επισκευή της Μικρής Πλωτής Δεξαμενής στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος

ΟΛΠΤo Διοικητικό Συμβούλιο του Ο.Λ.Π Α.Ε αποφάσισε την άμεση επισκευή της Μικρής Πλωτής Δεξαμενής στη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη Περάματος, η οποία υπέστη σημαντική ζημιά από πρόσκρουση πλοίου.
Η επισκευή θα γίνει με διακήρυξη δημοπρασίας, που θα συνοδεύεται από σχετική μελέτη.
Η δαπάνη επισκευής της προϋπολογίσθηκε σε ποσό 840.000 Ευρώ, πλέον ΦΠΑ 23%.
Όπως τόνισε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του Ο.Λ.Π. Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης: «Η ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία λόγω της κατάστασης στα ναυπηγεία Σκαραμαγκά και Ελευσίνας, περνάει την πιο βαθειά της κρίση. Δυστυχώς για όλους η κρίση αυτή δεν έχει σχέση με το δημοσιονομικό πρόβλημα της χώρας, αλλά κυρίως με τις πολιτικές που ασκήθηκαν από το κράτος, τους επιχειρηματίες και ορισμένα Συνδικάτα. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. παρότι από την διαχείριση των δεξαμενών ζημιώνεται με σημαντικά ποσά ετησίως, λόγω της κρίσης θα αποκαταστήσει άμεσα τις ζημιές. Σε κάθε όμως περίπτωση, ενεργοποιώντας πλήρως τη ΝΑΥΣΟΛΠ Α.Ε. εντός του α’ εξαμήνου του έτους, οφείλουμε όλοι να βρούμε τρόπους, χωρίς μαξιμαλισμούς, για να αναστρέψουμε την αρνητική κατάσταση που βιώνουμε. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. θα επανυποβάλλει πλήρεις προτάσεις για τη ΝΕΖ Περάματος».       

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Αυτά που είπα και δεν έγραψε στον δημοσιογράφο Χάρη Καρανικα στα ΝΕΑ γιατί μάλλον του έκαναν λογοκρισία που ήταν και η ουσία. Ότι πέρα από την κρίση με πολιτική απόφαση μας καταδικάζουν στην ανεργία όταν ψηφίσαν στην βουλή το κλείσιμο του Σκαραμαγκά (με βάση το νόμο 3885 του 2010 θα παραμείνει κλειστό για 15 χρόνια βάζοντας ουσιαστικά ταφόπλακα στο μεγαλύτερο μέρος της Ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας στη χώρα μας, αφού οι υποδομές (κύρια δεξαμενές) των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά είναι ζωτικής σημασίας. Ήδη στη Ν/Ζώνη η ανεργία είναι στο 95% των εργαζόμενων και το κλείσιμο του εμπορικού τμήματος του Ναυπηγείου συμβάλλει σ’ αυτό.) Και βούλιαξαν την μεγάλη δεξαμενή στην Ελευσίνα να μην ξανά έρθει η μια εταιρία που έφερνε δουλειά στην Ελλάδα και έκαναν αύξηση 20% στο δέσιμο των πλοίων στην επισκευαστική ζώνη για να γίνει απαγορευτική η επισκευή στην Ελλάδα όταν στην Τουρκία είναι δωρεάν. Δεν τους ενδιαφέρει το συνάλλαγμα που μπαίνει στην Ελλάδα; δεν είναι ανάσα στην οικονομία; Για τον εκβιασμό που προβάλει στο δημοσίευμα του είπα αν θεωρούν οι εργοδότες ότι είναι εκβιασμός όταν αποφάσισε συνέλευση μας κατά πλειοψηφία να πάμε με το μέσω της κινητοποίησης των διμερών και αυτό που κάνουν αυτοί είναι εκβιασμός και δεν πήγαμε στο μέσο της απεργίας λόγο της κατάστασης που υπάρχει και για να μην κατηγορηθούμε ότι με τις απεργίες διώχνουμε τις δουλειές εμείς βάλαμε νερό στο κρασί μας και δεν πήγαμε σε αυξήσεις μείναμε στην σύμβαση του 2010 και όσο διαρκεί η κρίση και αυτοί βρήκαν την ευκαιρία της κρίσης να την εκμεταλλευτούν και να μας ζητούν μειώσεις και να μας πάρουν πίσω κεκτημένα ποιος κάνει εκβιασμό; Εμείς η αυτοί; Αυτά γιατί δεν τα έβαλες κύριε Καρανικα; και έγραψες δυο φορές αυτά που λένε οι εργοδότες?

    Σάββατο, 14 Απριλίου 2012

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.