Αρχική Επικαιρότητα Κραυγή αγωνίας / απόγνωσης απ´ τις Πολύ Μικρές / Μικρές, Εξωστρεφείς επιχερήσεις

Κραυγή αγωνίας / απόγνωσης απ´ τις Πολύ Μικρές / Μικρές, Εξωστρεφείς επιχερήσεις

Ο Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου κ. Περικλής ΑντωνίουΣε συνέχεια αναπάντητων υπομνημάτων της προς όλους τους αρμοδίους, η ´Ενωση Ξενοδόχων Λέσβου δηλώνει με επιστολή της, την αγωνία της για τη… «συρρίκνωσή» της περιόδου λειτουργίας και των δραστηριοτήτων τους ή του … λουκέτου, αν όχι και του… αφελληνισμού τους.
Συγκεκριμένα σε επιστολή της προς τον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, με θέμα
“Κραυγή αγωνίας / απόγνωσης απ´ τις Πολύ Μικρές / Μικρές, Εξωστρεφείς, Εντάσεως εργασίας (και παγίων) Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις, κυρίως  των ετήσιας λειτουργίας (εκτός κέντρου πόλης) των ΕΥαίσθητων ΠΡΟορισμών (ΕΥ.ΠΡΟ.), λίγο πριν τη… «συρρίκνωσή» της περιόδου λειτουργίας και των δραστηριοτήτων τους ή του … λουκέτου, αν όχι και του… αφελληνισμού τους.”

τονίζει τα εξής

“Κε Αντιπρόεδρε
                              Σε συνέχεια του παραπάνω σχετικού κι αναπάντητων (προς τις κατά καιρούς  αρμόδιες / συναρμόδιες Πολιτικές Ηγεσίες) υπομνημάτων της ´Ενωσης Ξενοδόχων Λέσβου  για τον εξορθολογισμό από μηδενική βάση των πάσης φύσεως Τιμολογίων Δημοσίου, ΔΕΚΟ (π.χ. ΙΚΑ), ΟΤΑ (π.χ. ΔΕΥΑ), Πετρελαίου, Ναύλων, Τραπεζών, Αμοιβών τρίτων, υπέρ τρίτων επιβαρύνσεων κ.ά. (όπως π.χ. φόρων, ασφαλιστικών εισφορών, τελών, προστίμων, έκτακτων φορολογικών επιβαρύνσεων, Συγγενικών Δικαιωμάτων, Αγγελιόσημου κλπ, ων ουκ έστιν αριθμός), με την επισήμανση ότι ο τζίρος / αριθμός πελατών μικρών μονάδων (π.χ. της τάξεως 50 δωματίων), ετήσιας λειτουργίας (εκτός αστικού Κέντρου), στη χαμηλή περίοδο (Οκτωβρίου – Απριλίου) στους ΕΥ.ΠΡΟ., μπορεί και να …. υπολείπεται του ύψους των ασφαλιστικών τους εισφορών / αριθμού εργαζομένων (!) (με «κλειδωμένες» όλες  τις υποχρεώσεις τους, 365 μέρες το χρόνο και «στον αυτόματο πιλότο» τα δικαιώματα / εισπράξεις τους από οφειλές), αφού  όσο μικρότερη (σε δυναμικότητα και δραστηριότητες ) είναι μια μονάδα, τόσο  μεγαλύτερα ποσά σ’ ασφαλιστικές εισφορές (καθώς και σ’ άλλα τιμολόγια όπως νερού, πετρελαίου, ρεύματος κλπ) καταβάλει  ανά Μ2 ή ανά δωμάτιο ή ανά εκατομμύριο euro παγίων / τζίρου, ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΣΤΕ  μ’ αφορμή την κατάθεση του νέου Φορολογικού Νομοσχεδίου, λίγο πριν τη συρρίκνωση ή το λουκέτο, για να
                                     Ζ Η Τ Η Σ Ο Υ Μ Ε
1.Την κατάργηση (και μέχρι τότε τον περιορισμό) όλων των αντιπαραγωγικών / μη ανταποδοτικών , συντεχνιακής πρακτικής κι αντίληψης, υπέρ τρίτων επιβαρύνσεων ή πλαφοναρισμένων αμοιβών κ.ά.
2.1.Τον εξορθολογισμό, με συνάρτηση όλων των υπολοίπων Τιμολογίων (και με καθιέρωση της έννοιας του «Ισοδύναμου Τιμολογίου» π.χ. για τα Νομ. Πρόσωπα η τιμή του Πετρελαίου κίνησης, νάναι αντιστρόφως ανάλογη της διάρκειας της
χειμερινής περιόδου και της μέσης χαμηλής θερμοκρασίας  του Προορισμού τους ή και θέσπισης «πολλαπλασιαστικών συντελεστών», για τις ιδιαιτερότητες / αδυναμίες επιχειρήσεων και των γεωγραφικών τους περιοχών), απ´ την ΠΛΟΥΤΟΔΟΤΙΚΗ  ικανότητα των μονάδων, τους ΠΛΟΥΤΟΔΟΤΙΚΟΥΣ  ΔΕΙΚΤΕΣ
του τόπου τους και την ΠΟΙΟΤΗΤΑ  των παρεχομένων υπηρεσιών / ευκαιριών / υποδομών κλπ, που ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ
 
 
2.2.Την εκλογίκευση / εκσυγχρονισμό των νομοθετικών πλαισίων (μ’ απλούστευση / κωδικοποίηση) Νομοθεσίας κι άμβλυνση της Γραφειοκρατίας, «μήτρας» των δεινών μας / Συν (αν;) αρμοδιοτήτων, υιοθετώντας δοκιμασμένες / επιτυχημένες ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ, καταξιωμένων στην Ανάπτυξη / Τουρισμό Ανταγωνιστριών μας Χωρών (εντός κι εκτός Ε.Ε.), μέσα από συλλογικές / συμμετοχικές διαδικασίες κι ουσιαστική διαβούλευση!
3.Την «εξόφληση» των οφειλών του Δημοσίου προς τις δικαιούχες επιχειρήσεις, από επιχορηγήσεις, επιστροφές ΦΠΑ κλπ (επενδυτικών τους προγραμμάτων), με συμψηφισμό (ως το παραπάνω σχετικό) ή «εξυπηρέτηση» των υπ’ όψη ποσών  με χαμηλότοκο τραπεζικό δανεισμό (αν όχι ευνοϊκότερου αυτού που ισχύει για την υπαγωγή των νέων επενδύσεων στο νέο Αναπτυξιακό Νόμο) μέσα απ’ τον ΕΤΕΑΝ, προκειμένου να κλείσουν τα προηγούμενα προγράμματά τους και να μπορέσουν, διαθέτοντας την ίδια συμμετοχή, να υπαχθούν στα νέα,  πάντα μέσα στα πλαίσια :
α)Της Νησιωτικότητας και Κοινωνικοπολιτικής κι εδαφικής συνοχής
β)Του Αναπτυξιακού Ισοδύναμου (ΑΝΙΣ), δηλαδή με το ίδιο ή παραπλήσιο κόστος, προσπάθειες, στον ίδιο χρόνο, να παράγεται το ίδιο ή παραπλήσιο οικονομικό και ποιοτικό αποτέλεσμα / έργο, ανεξάρτητα του Προορισμού του
γ)Της Ίσης Μεταχείρισης / Εξομοίωσης Τουριστικής Βιομηχανίας με τη Βιομηχανία / Βιοτεχνία σ’ όλα (Τιμολόγια, Νομοθετήματα, Πρακτικές κλπ)
δ)Της Αρχής της Αναλογικότητας, αντιστοιχίζοντας, επιβαρύνσεις / κίνητρα / διευκολύνσεις κλπ, στις δυνατότητες / αδυναμίες / ρευστότητα  κι ιδιαιτερότητες / υποδομές / ευκαιρίες / δείκτες (π.χ. ΑΕΠ, Απασχόληση, Πληρότητες. Τζίρους, διάρκεια τουριστικής περιόδου, μέση τιμή διανυκτέρευσης κ.ά.) των Φυσικών / Νομικών Προσώπων και των Προορισμών τους αντίστοιχα
ε)Της Ρήτρας Τουριστικής Ανάπτυξης (ΡΗ.ΤΡ.Α.), δηλαδή οποιαδήποτε Νομοθετική ρύθμιση, τιμολόγιο, έργο / ενέργεια ή και εξαγγελία τους, νάναι απόλυτα συμβατή με την αειφόρο ανάπτυξη, ιδιαίτερα στους ΕΥ.ΠΡΟ.
στ)Της Ρήτρας ´Ισης  Μεταχείρισης Αμφίδρομης Ισχύος (Ρ.Ι.Μ.Α.Ι.),  σ’ όλες τις σχέσεις / δραστηριότητες μεταξύ του Δημοσίου, Αυτοδιοικητικού και Ιδιωτικού Τομέα
ζ)Της συνεχούς Αποτύπωσης, Αξιολόγησης, Follow up και δημόσιας λογοδοσίας των πάντων, προκειμένου έγκαιρα ν’ αντιμετωπίζονται τυχόν «στρεβλώσεις» ή άδικες / μικρόψυχες / αντιπαραγωγικές καταστάσεις         και
η)Της απενοχοποίησης της επιχειρηματικότητας κι αποδαιμονοποίησης του κέρδους
Κύριε Αντιπρόεδρε,
                               Θάμασταν ιδιαίτερα ευτυχείς, αν τα προαναφερθέντα συνεκτιμηθούν στο υπό κατάθεση νέο Φορολογικό Νομοσχέδιο, προς άρση ανισοτήτων / ανακολουθιών, προκειμένου να ενισχυθεί η Κοινωνική Συνοχή, ν’ αυξηθούν ΑΕΠ / Απασχόληση και να βελτιωθεί η Ποιότητα ζωής όλων μας, προαπαιτούμενα άλλωστε του Εθνικού / Δημόσιου συμφέροντος  (και μ’ επαναπροσδιορισμό της φιλοσοφίας του), στην Περιφέρεια.”