Αρχική Εκδηλώσεις To σεμινάριο e-tourism προς την τουριστική βιομηχανία της ΕΤΟΑΑ, ωφέλησε στο έπακρο

To σεμινάριο e-tourism προς την τουριστική βιομηχανία της ΕΤΟΑΑ, ωφέλησε στο έπακρο

Celestyal Cruises
σεμινάριο ψηφιακού τουρισμού (e-tourism) για επαγγελματίες του τουρισμού που πραγματοποιήθηκε από την ΕΤΟΑΑ και το ACB
Από αριστερά οι κ.κ Buyukbay εκπρόσωπος της τουριστικής βιομηχανίας από την Σμύρνη της Τουρκίας, Αλέξης Γαληνός Διευθύνων Σύμβουλος ΕΤΟΑΑ, Μανόλης Ψαρρός γενικός διευθυντής Aboutourism, Pehlivanli εκπρόσωπος της τουριστικής βιομηχανίας από την Σμύρνη της Τουρκίας, Damian Cook Διευθύνων Σύμβουλος της e-tourism frontiers.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το σεμινάριο ψηφιακού τουρισμού (e-tourism) για επαγγελματίες του τουρισμού στην Ελλάδα, στο οποίο συμμετείχαν πάνω από 50 εταιρείες και το οποίο πραγματοποιήθηκε από την ΕΤΟΑΑ και το ACB, σε συνεργασία με τις εταιρείες E-TOURISM FRONTIERS και ΑbouTourism Destination Consultants, στην «Τεχνόπολις» Δήμου Αθηναίων (αίθουσα «Κωστής Παλαμάς», Πειραιώς 100, Γκάζι) στις 27 & 28 Σεπτεμβρίου 2011.
Η ΕΤΟΑΑ και το ACB γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού παρέχοντας στα στελέχη που συμμετείχαν από τουριστικούς οργανισμούς, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, τουριστικά γραφεία, επαγγελματίες στους τομείς της τεχνολογίας και του marketing καθώς και δημοσιογράφους μια εμπειρία πρακτικής διαδραστικής εκμάθησης σχετικά με:
τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πολυμεσικών εφαρμογών,
τη διαχείριση και ασφάλεια περιεχομένου,
τη διαχείριση κρίσεων στο διαδίκτυο και την ανάλυση καταναλωτικών συμπεριφορών,
την προώθηση των πωλήσεων μέσω ηλεκτρονικών καναλιών διανομής καθώς και
τις σύγχρονες τάσεις στην ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα.
Στο πλαίσιο των σεμιναρίων, συμμετείχαν ομιλητές από την E-Tourism Frontiers, την Expedia, την TripAdvisor καθώς και την Atcom και διοργανώθηκαν web clinics μέσω των οποίων οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα λήψης εξατομικευμένης διαγνωστικής ανάλυσης και συμβουλής σχετικά με τη διαδικτυακή παρουσία τους.
Σύμφωνα με τον κύριο Damian Cook, Διευθύνων Σύμβουλο της e-tourism frontiers «Η καλύτερη και πιο αποτελεσματική διαφήμιση και προβολή για τον προορισμό μας είναι οι ίδιοι οι επισκέπτες. Μέσα από τα δικά τους μάτια και εμπειρίες προβάλλεται το προϊόν της πόλης με το καλύτερο δυνατό τρόπο». Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «Τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες είναι το μέλλον, καθώς αποτελούν όχι μόνο Μέσα προβολής και πώλησης αλλά και Μέσα αξιολόγησης των υπηρεσιών που προσφέρει η κάθε πόλη.  Η πιο αποτελεσματική διαφήμιση και προώθηση ενός προορισμού επιτυγχάνεται από τις εμπειρίες των επισκεπτών της και τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Επιπροσθέτως, ο κύριος Damian Cook ανέφερε «οι πολυμεσικές εφαρμογές είναι απαραίτητες στην προσέλκυση επισκεπτών που συμβάλλουν στην προσωποποίηση των εμπειριών τους. Εξάλλου, κάθε επισκέπτης είναι μοναδικός με διαφορετικές ανάγκες και έτσι θα έπρεπε να αντιμετωπίζεται!».
Παράλληλα, στο σεμινάριο δόθηκε έμφαση στην ανάγκη παροχής υψηλής ποιότητας υπηρεσιών καθώς επίσης και στην ανάπτυξη και προώθηση των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων ενός προορισμού ή μιας τουριστικής επιχείρησης μέσα από τα ψηφιακά μέσα και το διαδίκτυο. Επίσης, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σε πρακτικά ζητήματα όπως η λειτουργία των συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου, η διαφήμιση και προβολή της εταιρικής ταυτότητας/ταυτότητας προορισμού στα βασικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook και το Twitter, στους τρόπους  βελτιστοποίησης των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης και στις σύγχρονες smartphone εφαρμογές μεταξύ άλλων.  
Όπως επισήμανε ο πρόεδρος της ΕΤΟΑΑ κ. Γιώργος Μπρούλιας «Η επερχόμενη κυριαρχία των ηλεκτρονικών μεθόδων marketing (E-marketing), οι εξαιρετικά απαιτητικές εφαρμογές διαχείρισης και εξυπηρέτησης πελατών (CRM), η ολοένα αυξανόμενη συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) καθώς και ο προβλεπόμενος αντίκτυπος των υπερσύγχρονων τεχνολογικών εφαρμογών αναμένεται να επηρεάσουν τις συνθήκες της αγοράς τα επόμενα χρόνια. Αυτό μας κάνει να προσπαθούμε συνέχεια για την διαρκή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών μας. Έτσι το σεμινάριο που έφερε προς την τουριστική βιομηχανία η ΕΤΟΑΑ θεωρούμε ότι  ωφέλησε στο έπακρο τα στελέχη που το παρακολούθησαν ».
Επιπροσθέτως, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΤΟΑΑ κ. Αλέξης Γαληνός επεσήμανε: «O Δήμος Αθηναίων, η ΕΤΟΑΑ και το ACB ανταποκρινόμενοι στις προκλήσεις και στις όποιες δυσκολίες αντιμετωπίζουμε ως προορισμός, επενδύουν σε δράσεις με γνώμονα τον υψηλό βαθμό επαγγελματισμού και εξειδίκευσης. Το σεμινάριο ψηφιακού τουρισμού (e-tourism) αποσκοπούσε στην πληρέστερη ενημέρωση της τουριστικής βιομηχανίας και στις ευκαιρίες που παρουσιάζοντα για την αύξηση των εσόδων της Ελληνικής τουριστικής οικονομίας με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, με γνώμονα πάντα τις σύγχρονες απαιτήσεις και με την αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων marketing και νέων μέσων επικοινωνίας».

Ο κ. Μανόλης Ψαρρός, Γενικός Δ/ντής της AbouTourism Destination Consultants και υπεύθυνος για τη διοργάνωση των σεμιναρίων, τόνισε ότι «η συγκεκριμένη σειρά σεμιναρίων ανταποκρίνεται στις διεθνείς τάσεις της τουριστικής αγοράς και τις ανάγκες μιας σύγχρονης τουριστικής επιχείρησης ή ενός προορισμού. Ο τουριστικός τομέας της Αθήνας ανταποκρίθηκε ιδιαίτερα θετικά και η συμμετοχή κινήθηκε σε υψηλά επίπεδα, γεγονός που επιβεβαιώνει την ανάγκη της αγοράς και μας δίνει το έναυσμα για τη διοργάνωση περισσότερων σεμιναρίων στην Αθήνα με τη συνεργασία της ΕΤΟΑΑ αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα σε συνεργασία με άλλους τοπικούς φορείς».  

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.