Η dnata (www.dnata.com) ανακοίνωσε τη νέα εταιρική φιλοσοφία και την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα, σε συνέχεια της παγκόσμιας εταιρικής αναπροσαρμογής, μετά από μια περίοδο πρωτοφανούς ανάπτυξης σε όλο τον κόσμο.
Εκατοντάδες εργαζόμενοι από όλο τον Όμιλο γιόρτασαν την ανανεωμένη εικόνα της εταιρείας και του νέου λογότυπου. Το νέο όραμα, η αποστολή και οι αξίες της νέας εταιρείας έχουν δημιουργηθεί για να ικανοποιούν την ποικιλία των επιχειρήσεων με τις οποίες συνεργάζεται και για να ενώσουν πάνω από 20,000 εργαζομένους από όλο τον κόσμο. Αυτό θα λειτουργήσει ως εφαλτήριο για τη μελλοντική επέκταση συμπεριλαμβανομένης και της έναρξης λειτουργίας εταιρικής ταξιδιωτικής υπηρεσίας στην Ινδία τον επόμενο μήνα, παρουσιάζοντας την εικόνα της εταιρείας ως παγκόσμιο παράγοντα στον κλάδο.
Η ανανέωση της εικόνας έρχεται σε συνέχεια μιας από τις πιο επιτυχημένες περιόδους λειτουργίας της εταιρείας τα τελευταία 52 χρόνια, καθώς η dnata μετατράπηκε από περιφερειακή σε παγκοσμίου εμβέλειας εταιρία. Τα τελευταία 6 χρόνια, όπου προσφέρεται ποικιλία υπηρεσιών όπως επίγεια εξυπηρέτηση, εμπορευματικές μεταφορές, ταξίδια, υπηρεσίες πληροφορικής και τροφοδοσία κατά τη διάρκεια πτήσεων, η εταιρία τετραπλασίασε το μέγεθός της. Την περίοδο αυτή δραστηριοποιείται σε 73 αεροδρόμια, σε 37 χώρες σε 5 ηπείρους.
Παρά την πρόσφατη παγκόσμια οικονομική συγκυρία, η dnata συνεχίζει να αναπτύσσεται. Η πρόσφατη απόκτηση της Alpha Flight Limited, η οποία προσφέρει τροφοδοσία κατά τη διάρκεια πτήσεων και υπηρεσίες λιανικής σε πάνω από 100 αεροδρόμια παγκοσμίως, εκτόξευσε τις δραστηριότητες της εταιρείας σε θέματα τροφοδοσίας στη σημερινή κατάταξη, με παρουσία σε 62 αεροδρόμια σε 12 χώρες.
Αυτό το σημαντικό ορόσημο συμπληρώθηκε από τις εξαγορές του 2008, του 23% της παγκόσμιας τουριστικής επιχείρησης Hogg Robinson Group (HRG) και το 49% του παγκόσμιου παρόχου, Mind Pearl.
Ο Πρόεδρος της dnata Gary Chapman, δήλωσε: «Σήμερα είναι η έναρξη μιας νέας εποχής για την dnata, τους πελάτες μας και το προσωπικό της εταιρείας. Η ανανέωση αντιπροσωπεύει την έναρξη του ταξιδιού μας ως μια παγκόσμια, ενοποιημένη εταιρεία. Είναι το αποτέλεσμα μιας διορατικής και δημιουργικής διαδικασίας που θα ενισχύσει περαιτέρω την προσφορά προς τους πελάτες μας μέσα από τις αξίες της «άριστης εξυπηρέτησης» και «των ευχαριστημένων πελατών».
Εκδηλώσεις εορτασμού του προσωπικού για την ένα εταιρική εικόνα θα πραγματοποιηθούν τους επόμενους μήνες στα γραφεία της dnata σε όλο τον κόσμο συμπεριλαμβανομένων της Ελβετίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Αυστραλίας, της Σιγκαπούρης, των Φιλιππίνων και του Ιράκ.