Αρχική Airlines News H easyJet προσφέρει ευέλικτες λύσεις για την επιστροφή των «αποκλεισμένων» επιβατών

H easyJet προσφέρει ευέλικτες λύσεις για την επιστροφή των «αποκλεισμένων» επιβατών

easyjetΗ easyJet, για να βοηθήσει περισσότερους «αποκλεισμένους» ανθρώπους να επιστρέψουν σπίτι τους εγκαίρως για τις γιορτές, ανακοίνωσε ότι προσφέρει τη δυνατότητα στους επιβάτες που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν λόγω καιρού, να τροποποιήσουν το εισιτήριο της επιστροφής τους εντελώς δωρεάν προς όποιο αεροδρόμιο εξυπηρετείται από την αεροπορική εταιρεία.

Η easyJet εξυπηρετεί 129 αεροδρόμια σε 30 χώρες και αυτή η πρωτοποριακή πρωτοβουλία θα προσφέρει νέες επιλογές στους επιβάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώθηκαν το Σαββατοκύριακο λόγω της κακοκαιρίας. Η easyJet έχει προγραμματίσει να εξυπηρετήσει 1.000 πτήσεις την ημέρα κατά τη περίοδο των γιορτών – παρέχοντας στους επιβάτες παραπάνω από 150.000 θέσεις.

Η easyJet, η 4η μεγαλύτερη Ευρωπαϊκή αεροπορία, φροντίζει με κάθε τρόπο να διευκολύνει τους επιβάτες της. Παρόλη τη διακοπή λειτουργίας αρκετών Ευρωπαϊκών αεροδρομίων χθες το πρωί καθώς και την αλυσιδωτή επίδραση από την κακοκαιρία του Σαββατοκύριακου, η αεροπορική εταιρεία επιδιώκει να εξυπηρετήσει αυτές τις μέρες το 100% του πτητικού της προγράμματος.

Από τότε που ξεκίνησε η κακοκαιρία, ο αριθμός εισερχόμενων e-mail/sms που δέχεται η easyJet από τους επιβάτες της έχει αυξηθεί δραματικά. Για να εξυπηρετήσει όλους τους επιβάτες προσέλαβε στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 180 επιπλέον υπαλλήλους και φροντίζει να ανταποκριθεί στον υψηλό όγκο e-mail και μηνυμάτων με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Η easyJet ενημερώνει τακτικά τους επιβάτες της σχετικά με τις πτήσεις τους μέσω της ιστοσελίδας της, που ενημερώνεται διαρκώς καθώς και μέσω e-mail και γραπτών μηνυμάτων. Την τελευταία εβδομάδα έχουν σταλεί πάνω από 60.000 emails και 36.000 μηνύματα. Η easyJet έχει εξασφαλίσει τη διαμονή των επιβατών που έχουν αποκλειστεί μακριά από το σπίτι τους, 36.000 εκ των οποίων έχουν ήδη φιλοξενηθεί από τη Παρασκευή 17 μέχρι τη Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010.

Η easyJet ήδη παρέχει στους επιβάτες δωρεάν μεταφορά και επιστροφή των χρημάτων τους μέσω internet. Η νέα πρωτοβουλία θα ισχύει από τις 21 Δεκεμβρίου 2010 μέχρι τις 3 Ιανουαρίου 2011. Οι επιβάτες που διαλέγουν αυτή την επιλογή είναι υπεύθυνοι να οργανώσουν το υπόλοιπο ταξίδι τους προς τον τελικό τους προορισμό.

Παρόλο που οι συνθήκες δεν είναι υπό τον έλεγχο της εταιρείας, η easyJet ζητά από τους επιβάτες της συγνώμη για την οποιαδήποτε αναστάτωση έχει προκαλέσει η διακοπή λειτουργίας των αεροδρομίων. Η easyJet συμβουλεύει τους επιβάτες να ελέγχουν τη πτήση τους από το site www.easyJet.com προτού ξεκινήσουν για το αεροδρόμιο.