Αρχική Airlines News Βελτιωμένα τα λειτουργικά αποτελέσματα της Austrian τους πρώτους 9 μήνες του 2010

Βελτιωμένα τα λειτουργικά αποτελέσματα της Austrian τους πρώτους 9 μήνες του 2010

Austrian Airlines B777, Paine Field WA USAAustrian Airlines: ανακοίνωση λειτουργικών κερδών τρίτου τριμήνου
Το αποτέλεσμα του τρίτου τριμήνου 2010 αγγίζει τα 22,6 εκ. ευρώ
Το λειτουργικό αποτέλεσμα για τους πρώτους εννέα μήνες του 2010 βελτιωμένο κατά 73% σε – 44,4 εκ. ευρώ
Η Austrian Airlines ανακοίνωσε θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα για το τρίτο τρίμηνο 2010. Τα εκτεταμένα μέτρα που εφαρμόστηκαν για την αναδιάρθρωση της εταιρίας και τη μείωση των δαπανών καθώς και η νέα ενεργητική στρατηγική marketing επικράτησαν όλο και περισσότερο το 2010. Αυτό αποδεικνύεται επίσης από την εξέλιξη των αποτελεσμάτων τριμήνου: – 64,8 εκ ευρώ το πρώτο τρίμηνο, – 2,3 εκ. ευρώ το δεύτερο και θετικά κέρδη ύψους 22,6 εκ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο. Οι συνολικές λειτουργικές απώλειες εννιαμήνου 2010 ανήλθαν σε – 44,4 εκ. ευρώ (1-9 2009: -164,6 εκ. ευρώ). Αναλόγως, η Austrian Airlines πέτυχε να μειώσει τις λειτουργικές απώλειες κατά 73% συγκριτικά με την περσινή χρονιά. Tα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε €116,7 εκ. συγκριτικά με – 51,1 εκ. ευρώ το 2009. Τους πρώτους εννέα μήνες του 2010, τα συνολικά λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 2% συγκριτικά με τα περσινά επίπεδα, σε 1,619.4 εκ. ευρώ (1-9 2009: 1,583.6 εκ. ευρώ).
Η Austrian Airlines προσπαθεί να μειώσει τις δαπάνες για το σύνολο χρήσης 2010 κατά περίπου 250 εκ. ευρώ και να τονώσει σημαντικά τον κύκλο εργασιών της. Ο στόχος είναι να πετύχει θετική ταμειακή ροή  και να μειώσει σημαντικά τις λειτουργικές απώλειες συγκριτικά με τον προηγούμενο χρόνο. «Προχωρούμε βάσει σχεδίου και τα μέτρα αναδιάρθρωσης έχουν θετικό αντίκτυπο. Για το 2010 θα πετύχουμε τους στόχους μας. Ωστόσο, είναι σημαντικό για εμάς να παραμείνουμε αντικειμενικοί. Το καλοκαίρι είναι πάντα η καλύτερη περίοδος του έτους για κάθε αεροπορική εταιρία. Αναμένουμε αρνητικό λειτουργικό αποτέλεσμα στο τέταρτο τρίμηνο, που είναι φύσει ασθενέστερο», σχολίασαν οι κύριοι Peter Malanik και Andreas Bierwirth, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Austrian Airlines,. «Κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά δεν έχουμε φτάσει ακόμη στο τέρμα. Θέλουμε να πετύχουμε θετικό λειτουργικό αποτέλεσμα για το 2011 και θα πρέπει να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε σκληρά τους ερχόμενους μήνες».
Αποτελέσματα Κίνησης: Αύξηση Με Νέα Στρατηγική Αγοράς
Το διάστημα Ιανουάριος- Σεπτέμβριος 2010, ο αριθμός των επιβατών που διακινήθηκαν ήταν συνολικά 8,4 εκ., κατά 10,3% περισσότεροι από τα στοιχεία της περσινής χρονιάς. Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 3,3 ποσοστιαίες μονάδες, σε ποσοστό 77,2%. Ο Δείκτης Διαθέσιμων Χιλιομετρικών Θέσεων (ΑSK) μειώθηκε κατά 0,2% και Δείκτης Χιλιομετρικών Επιβατών (RPK) αυξήθηκε κατά 4,4%.
Στην Ευρώπη, η Austrian Airlines διακίνησε περίπου 6,4 εκ. Επιβάτες για το διάστημα Ιανουάριος- Σεπτέμβριος 2010. Αυτό σημαίνει άνοδο 16,9% από την προηγούμενη χρονιά. Ο συντελεστής πληρότητας αυξήθηκε κατά 3,9 μονάδες στο 71,7%. Ο Δείκτης Διαθέσιμων Χιλιομετρικών Θέσεων (ΑSK) παρουσίασε αύξηση 9,6%, όπως και ο Δείκτης Χιλιομετρικών Επιβατών (RPK) κατά 15,8%.
Στις διηπειρωτικές πτήσεις, το διάστημα από Ιανουάριο μέχρι Σεπτέμβριο 2010, η Austrian Airlines διακίνησε 1.271.200 επιβάτες, αύξηση ισοδύναμη με ποσοστό 5,1% συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Ο συντελεστής πληρότητας βελτιώθηκε κατά 4,8 μονάδες αγγίζοντας το 81,6%. Η Austrian Airlines μείωσε το Δείκτη Διαθέσιμων Χιλιομετρικών Θέσεων (ΑSK) κατά 2,3% ενώ ο Δείκτης Χιλιομετρικών Επιβατών (RPK) αυξήθηκε κατά 3,7%.
Με τη νέα στρατηγική της, η Austrian Airlines αναπτύσσει μεγαλύτερο μέρος της διαθέσιμης δυναμικότητας σε προγραμματισμένες πτήσεις. Αυτό το γεγονός οδηγεί σε μια προγραμματισμένη μείωση των ναυλωμένων επιχειρήσεων το 2010. Το διάστημα από Ιανουάριο μέχρι Σεπτέμβριο 2010, η Austrian Airlines διακίνησε 643.800 επιβάτες σε ναυλωμένες πτήσεις στην Ευρώπη. Τα νούμερα είναι κατά 25,2% μειωμένα συγκριτικά με πέρσι. Ο συντελεστής πληρότητας μειώθηκε κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες, φτάνοντας το 80,2%. Η Austrian Airlines παρουσίασε μείωση Δείκτη Διαθέσιμων Χιλιομετρικών Θέσεων (ΑSK) κατά 24,8 %. Ο Δείκτης Χιλιομετρικών Επιβατών (RPK)  μειώθηκε κατά 26,4%.
Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Austrian Airlines επί του παρόντος εφαρμόζει ένα σχέδιο που φέρει τον τίτλο “Austrian Next Generation” προκειμένου να επαναπροσανατολίσει και να αναδιαρθρώσει την οργάνωσή της.
Το σχέδιο βασίζεται σε τρεις πυλώνες:
1.Η νέα, ενεργή στρατηγική αγοράς στις Ευρωπαϊκές μεταφορές: Η Austrian παραμένει αερομεταφορέας δικτύου, προσφέροντας υψηλή ποιότητα. Θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τις πρώτης τάξης υπηρεσίες μας με καλή τροφοδοσία και υψηλά επίπεδα αξιοπιστίας και ακρίβειας- Η Austrian παραμένει Austrian. Βελτιώνουμε τις πτήσεις αυξάνοντας τον αριθμό των πτήσεων σε σημαντικά δρομολόγια, διαθέτοντας μεγαλύτερο όγκο επιβατών και αναπτύσσοντας μεγαλύτερο αεροσκάφος, αυξάνοντας επίσης τον αριθμό των πτήσεων ανταπόκρισης από τον κόμβο μας στη Βιέννη. Αυτό το πετυχαίνουμε με χαμηλότερο κόστος και συνεπώς πιο ελκυστικές τιμές.
2.Αναδιάρθρωση δαπανών: αυξάνουμε την ανταγωνιστικότητά μας μειώνοντας σημαντικά τις δαπάνες. Δημιουργούμε νέες διαδικασίες με στόχο τον ορθολογισμό της εταιρίας. Θα μειώσουμε τον αριθμό των υπαλλήλων μας σε περίπου 6.000 υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης μέχρι τα τέλη του 2010. Μειώνουμε τις τιμές των προμηθευτών. Μειώνουμε τις δαπάνες μισθοδοσίας, εφαρμόζοντας μέτρα που έχουν συμφωνηθεί με τα Σωματεία και διαπραγματευόμενοι μεταρρυθμίσεις στους όρους των συλλογικών συμβάσεων σε μια προσπάθεια να αυξήσουμε την παραγωγικότητα.
3.Συνεργασίες με τη Lufthansa: συνεργαζόμαστε σε στοχευμένη βάση με θυγατρικές μονάδες του Ομίλου Lufthansa προκειμένου να πραγματοποιήσουμε συνέργειες. Ως αποτέλεσμα, συγχωνεύουμε τα τμήματα Πωλήσεων με τη Lufthansa και χρησιμοποιούμε κοινές μεθόδους πωλήσεων. Εφαρμόζουμε παρόμοιο σκεπτικό στον τομέα Επιχειρήσεων Εδάφους. Στην Αγορά, χρησιμοποιούμε τη δυναμική αγοράς του Ομίλου Lufthansa και αυξάνουμε την αγοραστική μας δύναμη.
Ακρίβεια πτήσεων
Η Austrian Airlines κατατάσσεται ανάμεσα στις πιο ακριβείς αεροπορικές εταιρίες του κόσμου. Το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου και Αυγούστου 2010 (δεν διατίθενται ακόμη πιο πρόσφατα στοιχεία), η Austrian Airlines κατατάχθηκε ως η 3η ακριβέστερη αεροπορική εταιρία μεταξύ 23 αερομεταφορέων- μελών της Ένωσης Ευρωπαϊκών Αεροπορικών Εταιριών (AEA), τόσο όσον αφορά τις αναχωρήσεις όσο και τις αφίξεις.
Βραβεία
Η Austrian Airlines λαμβάνει σε τακτικά διαστήματα διεθνή βραβεία για την εξαιρετική εξυπηρέτηση και την υψηλής ποιότητας τροφοδοσία εν πτήσει. Στα Παγκόσμια Αεροπορικά Βραβεία (World Airlines Awards) 2010, επικυρώθηκε για άλλη μια φορά η θέση της Austrian Airlines ως μια από τις καλύτερες αεροπορικές εταιρίες παγκοσμίως, όταν έλαβε τη δεύτερη θέση στις κατηγορίες «Καλύτερη Τροφοδοσία Business Class» και ««Καλύτερο Προσωπικό Καμπίνας στην Ευρώπη» αντίστοιχα.
Αριθμός υπαλλήλων
Τους πρώτους εννέα μήνες του 2010, η Austrian Airlines απασχολούσε κατά μέσο όρο 6.396 υπαλλήλους πλήρους ωραρίου. Ο συνολικός αριθμός υπαλλήλων πλήρους απασχόλησης στις 30 Σεπτεμβρίου 2010 ήταν 5.905 άτομα. Ο αριθμός αυτός συμπεριλαμβάνει όλες τις θέσεις πλήρους απασχόλησης στις πλήρως ενσωματωμένες θυγατρικές εταιρίες αλλά δεν συνυπολογίζει τους 225 υπαλλήλους πλήρους απασχόλησης σε πλήρους κυριότητας θυγατρικές της Austrian Airlines που δεν είναι πλέον πλήρως ενοποιημένες. Στο σύνολο, 6.130 άτομα απασχολούνταν σε καθεστώς πλήρους ωραρίου την περίοδο αναφοράς, ήτοι στις 30 Σεπτεμβρίου 2010.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.