Η δημιουργία και η ανάπτυξη ενός νέου μοντέλου για τον τουρισμό, προσαρμοσμένο στις σύγχρονες ιδιαίτερες οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες και που θα βασίζεται στην πολυπολιτισμικότητα, τις αρχές και τις αξίες της Ευρώπης, είναι το βασικό θέμα του “3ου Ευρωπαϊκού Συνέδριου Τουρισμού” που θα πραγματοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη, την Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010.
Μέσα από τις τρεις ενότητες του συνεδρίου “Περιβάλλον, Πολιτισμός, Τουρισμός”, “Τουρισμός 12 Μήνες” και “Ψηφιακή Ατζέντα στον Τουρισμό & Στρατηγικές Μάρκετνγκ”, σημαντικές προσωπικότητες του κλάδου καλούνται να συμμετάσχουν στον προβληματισμό και την συζήτηση, να αναγνωρίσουν τα προβλήματα και να προτείνουν λύσεις για την ενδυνάμωση του τουριστικού προϊόντος.
Μεταξύ των ομιλητών θα είναι εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του Ευρωκοινοβουλίου, της Ελληνικής κυβέρνησης, διεθνών οργανισμών, συνδέσμων τουριστικών επιχειρήσεων και μεγάλων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται σε ευρωπαϊκό επίπεδο, ενώ αναμένεται να το παρακολουθήσουν μέλη φορέων και οργανισμών, ακαδημαϊκοί, επενδυτές, επιχειρηματίες, ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων, εκπρόσωποι ξένων κυβερνήσεων και ΜΜΕ.
Το “Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού” διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά από την HELEXPO και την EUROPRESS MEDIA GROUP (EMG) στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού “PHILOXENIA”, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης και με την υποστήριξη του Διεθνούς Τμήματος της “Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων (AEJ)”, του περιοδικού “European Business Review” και της έκδοσης “Best of Greece”.
Η επίκαιρη θεματολογία, η συμμετοχή υψηλού κύρους προσωπικοτήτων και η άρτια διοργάνωση, καθιστούν κάθε χρόνο το Ευρωπαϊκό Συνέδριο Τουρισμού ως ένα εξαιρετικά σημαντικό γεγονός με διεθνή αναγνώριση και παράλληλα αφορμή γόνιμου διαλόγου για όλους τους φορείς που σχετίζονται με την διεθνή τουριστική βιομηχανία.