Αρχική Εταιρικά Νέα Σε λειτουργία το νέο «έξυπνο» website του ξενοδοχείου Titania

Σε λειτουργία το νέο «έξυπνο» website του ξενοδοχείου Titania

Στον «ιντερνετικό αέρα» βρίσκεται εδώ και μερικές ημέρες το νέο «έξυπνο» website του ξενοδοχείου Titania (www.titania.gr), συμπληρώνοντας μια σειρά δράσεων που αποδεικνύουν την προσήλωσή του ξενοδοχείου στην προσφορά ολοκληρωμένων εμπειριών φιλοξενίας και την αγάπη του για την εξέλιξη και τις νέες τεχνολογίες.
Το website είναι χτισμένο με βάση τον νέο κώδικα html 5 και δεν χρησιμοποιεί τεχνολογία flash, γεγονός που το καθιστά συμβατό με κάθε είδους πλατφόρμα (tablets, smartphones, pc) και με κάθε browser. Χτισμένο εξ ολοκλήρου σε μία σελίδα, το www.titania.gr ακολουθεί τα διεθνή πρότυπα και είναι απόλυτα ασφαλές αλλά και φιλικό προς τον χρήστη.

Όμως, και στο booking engine υπάρχουν πολλές καινοτομίες. Συγκεκριμένα:

-είναι το πρώτο booking engine το οποίο είναι εξατομικευμένο (fully customized)

-Επιτρέπει τη σύνδεση σε πραγματικό χρόνο με το PMS (Property Management System) του ξενοδοχείου και, κατά συνέπεια, με τις πραγματικές κρατήσεις και την πραγματική διαθεσιμότητα. Έτσι αποφεύγεται ακόμα και η παραμικρή πιθανότητα λάθους ή διπλοκράτησης. Αυτή η πρωτοπόρα εφαρμογή, διασφαλίζει τόσο τον πελάτη όσο και τον tour operator που με ειδικό κωδικό, χρησιμοποιώντας το booking engine εξυπηρετεί σε πραγματικό χρόνο τον πελάτη του, χωρίς να χρειάζεται να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με το τμήμα κρατήσεων του ξενοδοχείου.

-Το booking engine του site χτίστηκε με γνώμονα την πελατοκεντρική φυσιογνωμία του ξενοδοχείου, προσφέροντας τη δυνατότητα σε κάθε πελάτη να επιλέξει όποια από τις προσφερόμενες υπηρεσίες τον ενδιαφέρει κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο Ξενοδοχείο. Έτσι, κάθε κράτηση μπορεί να προσωποποιείται και να αποτελείται από ένα διαφορετικό πακέτο υπηρεσιών οι οποίες ανταποκρίνονται κάθε φορά στις ξεχωριστές ανάγκες κάθε πελάτη.

Για παράδειγμα, ένας πελάτης μπορεί να επιλέξει, μέσω του website χρησιμοποιώντας το μοναδικά σχεδιασμένο booking engine, να κάνει κράτηση για ένα μονόκλινο δωμάτιο για δύο μέρες και για ένα δίκλινο για την τρίτη, να πάρει πρωινό μόνο τη μία ημέρα και να κάνει κράτηση για να γευματίσει ή/και δειπνήσει στο εστιατόριο OLIVE GARDEN την ημέρα που το επιθυμεί.

Οι κρατήσεις επιβεβαιώνονται αυτόματα μέσω sms ή e-mail, ενώ προσφέρεται και η δυνατότητα στον χρήστη να έχει απευθείας πρόσβαση στο loyalty status του, αφού το νέο website είναι άμεσα συνδεδεμένο με το loyalty program του ξενοδοχείου.

Το Titania κάνει πράξη την αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών των, δημιουργώντας μια ακόμα μοναδική εμπειρία φιλοξενίας για τους πελάτες του με τη βοήθεια της «έξυπνης» τεχνολογίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.