Τη Θεσσαλονίκη ως προορισμό city break αναδεικνύει στο βρετανικό κοινό, εκπαιδευτικό ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) της British Airways Holidays σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης. Το ταξίδι υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της ενδυνάμωσης των επαγγελματικών επαφών της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου & Ιρλανδίας με τη βρετανική αγορά και είναι προϊόν καλής συνεργασίας του Ε.Ο.Τ. με την British Airways & British Airways Holidays.
Στόχος της συνέργειας ήταν η γνωριμία της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής και η παροχή αυθεντικών εμπειριών της περιοχής σε 11 στελέχη πωλήσεων της British Airways Holidays από το Μάντσεστερ και το Μπέρμιγχαμ, συνοδεία της Destination Manager Short Haul, προκειμένου να ενισχυθεί ουσιαστικά η προώθησή των δύο προορισμών στο βρετανικό κοινό ενόψει της καλοκαιρινής σεζόν.
Καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης στη βρετανική αγορά διαδραματίζει η απευθείας αεροπορική σύνδεση με το Ηνωμένο Βασίλειο μέσω των καθημερινών πτήσεων της British Airways από τα αεροδρόμια Heathrow και Gatwick του Λονδίνου. Η συνδεσιμότητα αυτή καθιστά τη Θεσσαλονίκη hub, ιδανικό σημείο εκκίνησης για road trips στην ευρύτερη περιοχή, ενώ η πολιτιστική και γαστρονομική της ταυτότητα την αναδεικνύει ως ιδανικό προορισμό για city breaks καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.
Η συνέργεια μέσω του ταξιδιού εξοικείωσης αποτέλεσε ισχυρό εργαλείο βιωματικής προβολής και συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση των πωλήσεων τουριστικών πακέτων προς τη Βόρεια Ελλάδα, ενδυναμώνοντας την εικόνα της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής στο βρετανικό κοινό.