Με αφορμή την προβολή της Ρόδου στα χαρακτηριστικά κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου και τη συμμετοχή στην τουριστική έκθεση WTM 2024, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος με ανάρτηση του στα ΜΜΕ, αναφέρει τα εξής:
«Στα χαρακτηριστικά κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου, η διαφήμιση μας ταξιδεύει την Ρόδο, στην περίοδο διεξαγωγής της Διεθνούς Εκθεσης Τουρισμού World Travel Market, στους κατοίκους και επισκέπτες του Λονδίνου. Με όλα τα μέσα, αλλά κυρίως πλέον ψηφιακά, στοχεύουμε στις αγορές-στόχους σε 12μηνη βάση. Κάθε μέσο, κάθε αγορά και κάθε χρονική περίοδος έχει θέση μέσα σε ένα πλούσιο και καλά μελετημένο πλάνο προβολής.
Με επαγγελματισμό, με διαρκή ανάλυση των δεδομένων και με μετρήσιμα αποτελέσματα, οι συνεργάτες μας δουλεύουν αδιάκοπα προσηλωμένοι στον στόχο.
Ποιός είναι ο στόχος ;
Η χαμογελαστή οικονομία των νησιών μας, το εισόδημα των νησιωτών μας
Τα στοιχεία της τουριστικής πορείας έως την 31η Οκτωβρίου, μόνο χαμόγελο μπορεί να προκαλούν σε όσους αντιλαμβάνονται τις προκλήσεις που κλήθηκε ο Τουρισμός να αντιμετωπίσει την τρέχουσα περίοδο», τονίζει σε άλλη ανάρτησή του.
«Οι εκπληκτικές τουριστικές επιδόσεις της Ρόδου, κρατούν ψηλά όλο το Νότιο Αιγαίο.
Η Ρόδος, τον Οκτώβριο του ’24 σημείωσε αύξηση 19% σε σχέση με τον Οκτώβριο του ’23. Το +19%, είναι ποσοστό σπάνιο για ώριμους τουριστικούς προορισμούς και αποδεικνύει πολλά. Πολλά, θετικά και αισιόδοξα που σου επιτρέπουν να κτίσεις δημιουργικά.
Απο τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο του ’24 η Ρόδος έσπασε το φράγμα των 3,0 εκατομμυρίων διεθνών αεροπορικών επιβατών και σημείωσε αύξηση 14% σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ της στο αντίστοιχο διάστημα.
Αυτές οι επιδόσεις δεν ήρθαν συγκυριακά. Ο διεθνής ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά σκληρός, η Ευρωπαϊκή οικονομία είναι σε ύφεση, η αγοραστική δύναμη του μέσου Ευρωπαίου πολίτη είναι μειωμένη λόγω της αύξησης του κόστους ζωής παγκοσμίως και στην ευρύτερη γειτονιά μας είναι σε εξέλιξη δύο πόλεμοι.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, κερδίσαμε έδαφος. Δεν αποφεύγω την συζήτηση για την μέση δαπάνη, το αντίθετο, θα το συζητήσουμε και αυτό διεξοδικά με το κλείσιμο της τουριστικής περιόδου και σε λεπτομερή ανάλυση των δεδομένων.
Σήμερα, οφείλουμε τα συγχαρητήρια μας στον κόσμο μας που κέρδισε αυτά τα αποτελέσματα. Η κοινωνία, εργαζόμενοι και επαγγελματίες, έφερε τα αποτελέσματα αυτά με την σκληρή δουλειά της.
«Οι εκπληκτικές τουριστικές επιδόσεις της Ρόδου, κρατούν ψηλά όλο το Νότιο Αιγαίο.
Η Ρόδος, τον Οκτώβριο του ’24 σημείωσε αύξηση 19% σε σχέση με τον Οκτώβριο του ’23. Το +19%, είναι ποσοστό σπάνιο για ώριμους τουριστικούς προορισμούς και αποδεικνύει πολλά. Πολλά, θετικά και αισιόδοξα που σου επιτρέπουν να κτίσεις δημιουργικά.
Απο τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο του ’24 η Ρόδος έσπασε το φράγμα των 3,0 εκατομμυρίων διεθνών αεροπορικών επιβατών και σημείωσε αύξηση 14% σε σχέση με το προηγούμενο ρεκόρ της στο αντίστοιχο διάστημα.
Αυτές οι επιδόσεις δεν ήρθαν συγκυριακά. Ο διεθνής ανταγωνισμός είναι εξαιρετικά σκληρός, η Ευρωπαϊκή οικονομία είναι σε ύφεση, η αγοραστική δύναμη του μέσου Ευρωπαίου πολίτη είναι μειωμένη λόγω της αύξησης του κόστους ζωής παγκοσμίως και στην ευρύτερη γειτονιά μας είναι σε εξέλιξη δύο πόλεμοι.
Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, κερδίσαμε έδαφος. Δεν αποφεύγω την συζήτηση για την μέση δαπάνη, το αντίθετο, θα το συζητήσουμε και αυτό διεξοδικά με το κλείσιμο της τουριστικής περιόδου και σε λεπτομερή ανάλυση των δεδομένων.
Σήμερα, οφείλουμε τα συγχαρητήρια μας στον κόσμο μας που κέρδισε αυτά τα αποτελέσματα. Η κοινωνία, εργαζόμενοι και επαγγελματίες, έφερε τα αποτελέσματα αυτά με την σκληρή δουλειά της.
Θα επαναλάβω τι είναι αυτοί οι αριθμοί :
Αισιοδοξία, Θέσεις Εργασίας, Εισόδημα !
Αισιοδοξία, Θέσεις Εργασίας, Εισόδημα !
Δεν μπορώ να δεχθώ τον αρνητισμό γιατί τον θεωρώ επιβλαβή ως στάση ζωής. Μπορώ όμως να φανταστώ τι θα ακούγαμε απο όλους αυτούς που μόνο γκρίζα τα βλέπουν όλα, αν το αποτέλεσμα μέχρι σήμερα δεν ήταν +14% αλλά -14%. Και εσείς όλοι μπορείτε να φανταστείτε τι θα ακούγαμε, σε αυτή την υποθετική περίπτωση, στον δημόσιο διάλογο.
Ενας λαός που προσπαθεί και αγωνίζεται πρέπει και αξίζει να χαρεί και την επιτυχία του, το αποτέλεσμα του δικού του αγώνα.
Ενας λαός που προσπαθεί και αγωνίζεται πρέπει και αξίζει να χαρεί και την επιτυχία του, το αποτέλεσμα του δικού του αγώνα.
Η τουριστική περίοδος είναι σε εξέλιξη και
κάθε μέρα που κερδίζουμε μέσα στο Νοέμβριο είναι βήμα κερδισμένο στον αγώνα για επιμήκυνση».
κάθε μέρα που κερδίζουμε μέσα στο Νοέμβριο είναι βήμα κερδισμένο στον αγώνα για επιμήκυνση».