Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ PHĀEA TOGETHER ANNUAL MEETING

ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ PHĀEA TOGETHER ANNUAL MEETING

Η εταιρία PHĀEA οργάνωσε με μεγάλη επιτυχία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την ετήσια εκδήλωση για τους εργαζόμενους της, στις 26 Μαρτίου 2024. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε και φέτος στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου στην Κρήτη.

Σκοπός της εκδήλωσης ήταν η ενημέρωση του προσωπικού για την σεζόν που ξεκινά αλλά κυρίως το σχέδιο ανάπτυξης της εταιρίας για τα επόμενα 3 χρόνια, καθώς και το συνεκτικό έργο μετασχηματισμού των Phāea.

Την έναρξη της εκδήλωσης έκαναν οι κυρίες Κωστάντζα Σμπώκου, Πρόεδρος και Αγάπη Σμπώκου, Διευθύνουσα Σύμβουλος, καλωσορίζοντας όλους τους συνεργάτες με μια σύντομη ενημέρωση για την πορεία της εταιρίας. Μαζί με τον Χάρη Σιαμπάνη, Chief Development Officer παρουσίασαν για πρώτη φορά στο σύνολο των συνεργατών, τα σχέδια επέκταση της εταιρίας σε νέους προορισμούς, εντός και εκτός Κρήτης, καθώς και την πορεία της εξέλιξης των σημαντικών έργων μετασχηματισμού των Phāea, σε κάθε επίπεδο της λειτουργίας, προϊόντος, ανθρώπινου δυναμικού και brand.

Ακολούθησαν ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις, από στελέχη της εταιρίας, σχετικές με την νέα εταιρική ταυτότητα των Phāea, που εμπνέεται από την αυθεντική Ελλάδα και δίνει προτεραιότητα στην υψηλή ποιότητα, την προσωπική φροντίδα και τη λεπτομέρεια. Συνεχίζοντας, παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός νέων διαδικασιών και η ενιαία συστηματοποίηση τους, για όλη την εταιρία.

Ιδιαίτερη έμφαση, δόθηκε στις διαδικασίες και τα εργαλεία του People Department όπου η Μαρία Κρέη, Chief People Officer, παρουσίασε μαζί με τους συνεργάτες της ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ενεργειών, που στόχο έχουν να ενισχύσουν και να διευκολύνουν το employee journey των εργαζόμενων μέσα στα Phāea. Επιπλέον, μια εσωτερική ψηφιακή πλατφόρμα, η οποία σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τους εργαζόμενους, με στόχο να διευκολύνει τη ροή της πληροφορίας εντός της εταιρίας και να κάνει πιο εύκολη την εργασιακή καθημερινότητα των εργαζόμενων.

Για πρώτη χρονιά οργανώθηκε ομαδική δραστηριότητα, με τη συμμετοχή όλων των συνεργατών, με κύριο στόχο την κατανόηση των εργασιακών αρχών που παρουσιάστηκαν αλλά και την ενδυνάμωση του PHĀEA Τeam. Η δραστηριότητά είχε μεγάλη απήχηση και οι εργαζόμενοι συμμετείχαν με θετική διάθεση και δημιουργικότητα.

Η εκδήλωση έκλεισε με δυο εξαιρετικά σημαντικές ανακοινώσεις από το Γιώργο Μουρατιάδη, Chief Financial Officer της εταιρίας, που επιβεβαιώνουν με έμπρακτο τρόπο τη δέσμευση της εταιρίας προς τους ανθρώπους της, με οδηγό τη γενναιοδωρία, την ακεραιότητα και το σεβασμό.

Η πρώτη, αφορά στη δέσμευση της εταιρίας να διατηρήσει το σύνολο του προσωπικού του ξενοδοχείου Blue Palace, παρά το ότι το ξενοδοχείο δυναμικότητας 251 δωματίων θα λειτουργήσει από φέτος, ως boutique ξενοδοχείο, το Phāea Blue Palace με 47 δωμάτια.

Η δεύτερη ανακοίνωση αφορά στη σημαντική απόφαση της Διοίκησης για ενεργοποίηση εκτεταμένου προγράμματος ιδιωτικής ασφάλισης υγείας (νοσοκομειακή και εξωνοσοκομειακή περίθαλψη), που αφορά σε όλους τους εργαζόμενους της εταιρίας.

Τα PHĀEA, εμπνέονται από τη βαθιά τους επιθυμία να δημιουργούν ιστορίες μιας πιο αληθινής, πιο διαχρονικής Ελλάδας. Δίνουν μεγάλη βαρύτητα στην ανάπτυξη των ανθρώπων τους, διανύοντας μαζί τους μια πορεία μάθησης και εξέλιξης, όπου κάθε ημέρα προσφέρεται σαν ευκαιρία να ανακαλύψουν νέες δεξιότητες, να αγκαλιάσουν νέες εμπειρίες και να κάνουν ένα ακόμη βήμα προς την ενσάρκωσή του οράματός των PHĀEA για μια φιλοξενία γεμάτη σεβασμό και γενναιοδωρία.