Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Σειρά συνεδρίων InnHealth: Διαχείριση Έκτακτων Περιστατικών στο Ξενοδοχείο

Σειρά συνεδρίων InnHealth: Διαχείριση Έκτακτων Περιστατικών στο Ξενοδοχείο

 «Διαχείριση Έκτακτων Περιστατικών στο Ξενοδοχείο» είναι το θέμα μιας νέας καινοτόμου σειράς συνεδρίων με τίτλο InnHealth που διοργανώνονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Απευθύνονται στον ξενοδοχειακό κόσμο της Ελλάδας και αφορούν τη διαχείριση κινδύνων (risk management)

Η πρώτη εκδήλωση θα διεξαχθεί στις 24 Φεβρουαρίου 2024 στο συνεδριακό κέντρο OTE ACADEMY στο Μαρούσι. Απευθύνεται σε διευθυντές και στελέχη ξενοδοχείων.

Η συμμετοχή στο συνέδριο είναι ΔΩΡΕΑΝ. Η HOMED ως κύριος χορηγός καλύπτει όλα τα έξοδα της εκδήλωσης.

Το συνέδριο έχει και ανθρωπιστικό-κοινωφελή σκοπό: Κάθε εγγραφόμενος προτρέπεται να προσφέρει το συμβολικό ποσό των  100 ευρώ στο ίδρυμα ΕΛΕΠΑΠ για στήριξη θεραπειών των Γενναίων Παιδιών με Αναπηρία.

Διοργανώνεται από τον οργανισμό IRITEL (International Research Institute for Telemedicine), σε συνεργασία με την ιατρική εταιρεία HOMED.

Το συνέδριο αποσκοπεί να καλύψει ένα μεγάλο κενό στην εκπαίδευση και την ετοιμότητα του προσωπικού των ξενοδοχείων για πρόληψη και σωστή αντιμετώπιση έκτακτων συμβάντων. Τα περισσότερα από αυτά έχουν σχέση με την ανθρώπινη υγεία.

Η υγεία όλων μας μπορεί να παρουσιάσει μικρά ή μεγάλα προβλήματα οποτεδήποτε και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι κάτι τέτοιο δεν θα συμβεί στις διακοπές μας ή κατά τη διάρκεια κάποιου επαγγελματικού ταξιδιού. Παραδείγματα:

  • Τραυματισμοί
  • Τροφιμογενείς κίνδυνοι
  • Λοιμώξεις και απρόβλεπτες επιδεινώσεις χρόνιων καταστάσεων, όπως είναι ο καρκίνος, ο διαβήτης, η στεφανιαία νόσος και οι πνευμονοπάθειες.
  • Κίνδυνοι από έντομα, ακάρεα και ερπετά

Όταν ένας ταξιδιώτης αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα, βρίσκεται πάντα μακριά από το σπίτι του, τους θεράποντες γιατρούς του και το σύστημα υγείας στο οποίο έχει συνηθίσει να απευθύνεται. Είναι καθήκον μας, όλα αυτά να τα υποκαταστήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να του μειώσουμε το άγχος και να εξασφαλίσουμε την καλύτερη περίθαλψη, που μπορεί να του δοθεί.

Η κινητοποίηση πρέπει να είναι άμεση, εύστοχη και με άψογο συντονισμό όλων των συντελεστών (ξενοδοχείο, τηλεφωνητές, επισκέπτες ιατροί, ασθενοφόρα, φαρμακεία, νοσοκομεία), ώστε να μην χαθεί πολύτιμος χρόνος σε άσκοπες ενέργειες και να μην διαφύγει κάποια σοβαρή διάγνωση με κίνδυνο της υγείας ή της ζωής του πάσχοντος.

Η πρόληψη όμως είναι πάντα καλύτερη από οποιαδήποτε θεραπεία. Έγκαιρη ανίχνευση κάποιας τροφικής δυσανεξίας, τήρηση πρωτοκόλλων υγειινής και ασφάλειας σε όλους τους χώρους, σωστές ρυθμίσεις του εξαερισμού, κατάλληλη συντήρηση τροφίμων και εντοπισμός παγίδων που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα, είναι μερικά από τα θέματα που θα απασχολήσουν το συνέδριο.

Εκτός από την πρωτογενή, υπάρχει και η δευτερογενής πρόληψη. Για παράδειγμα, μετά από περιστατικό δηγμάτων από κοριούς, υπάρχουν τρόποι περιορισμού της διασποράς των εντόμων. Άλλο παράδειγμα είναι η ιχνηλάτηση του ένοχου τροφίμου μετά από τροφική δηλητηρίαση, ώστε να μην υπάρξουν άλλα κρούσματα.

Η υγεία και η ασφάλεια των ανθρώπων που μας τιμούν επιλέγοντας τη χώρα μας για τις διακοπές τους, είναι ύψιστη υποχρέωση όλων μας. 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Η ημερίδα με θέμα “Διαχείριση Έκτακτων Περιστατικών στο Ξενοδοχείο” της 24ης Φεβρουαρίου θα διεξαχθεί στο συνεδριακό κέντρο OTE Academy από τις 09:00 έως τις 19:00.

Προσέλευση – Εγγραφές

09:00-10:00

Προσφωνήσεις – Έναρξη

10:00-10:30

Αναγνώριση – Ταξινόμηση Έκτακτων Περιστατικών

10:30-11:00

Μέθοδοι Διαχείρισης

11:00-11:30

 

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΚΑΦΕ

11:30-11:45

 

 

Ατυχήματα – Οξείες Nοσηρές Kαταστάσεις

11:45-12:30

Έντομα, Ακάρεα, Ερπετά

12:30-13:00

Τροφογενείς Κίνδυνοι

13:00-13:15

Μεταδοτικά Νοσήματα

13:15-13:30

 

 

ΕΛΑΦΡΥ ΓΕΥΜΑ

13:30-14:30

 

 

Πρόληψη – Αντιμετώπιση Νοσηρών Καταστάσεων

14:30-15:00

Πρόληψη – Αντιμετώπιση Εντόμων, Ακάρεων, Ερπετών

15:00-15:30

Πρόληψη – Αντιμετώπιση Τροφογενών Κινδύνων

15:30-16:00

Πρόληψη – Αντιμετώπιση Μεταδοτικών Νοσημάτων

16:00-16:30

 

 

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΚΑΦΕ

16:30-17:00

 

 

Πιθανές Επιπτώσεις στη Δημόσια Εικόνα του Ξενοδοχείου

17:00-17:30

Μέθοδοι Διαχείρισης από Πλευράς Μάρκετινγκ

17:30-18:30

Σύνοψη, Συμπεράσματα

18:30-19:00

 

 

ΔΕΙΠΝΟ (Με ορχήστρα ζωντανής μουσικής)

19:00

ΟΜΙΛΗΤΕΣ (Αλφαβητικά)

  • Χρήστος Αθανασίου, Καθηγητής Εντομολογίας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
  • Ευάγγελος Γιαμαρέλλος, Καθηγητής Παθολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
  • Γεώργιος Λάμπρου, Πρόεδρρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Απεντομώσεως και Μυοκτονιών Ελλάδος
  • Αντώνιος Μιχαηλάκης, Γεωπόνος-Εντομολόγος, Ερευνητής στο Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο
  • Γεώργιος Μπόσκου, Χημικός Τροφίμων, Καθηγητής στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
  • Γεώργιος Πανηγυράκης, Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
  • Ηλίας Παπαζήσης, Πρόεδρος IRITEL, Γενικός Διευθυντής HOMED Medical Clinic

 

Στόχος είναι να δοθούν στους συνέδρους εργαλεία διαχείρισης και στρατηγικές αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών στο σύνολο τους, ώστε να αποτρέπονται πιθανές αρνητικές επιπτώσεις στη δημόσια εικόνα της επιχείρησης.

Θα υπάρχει ταυτόχρονη μετάφραση Ελληνικά-Αγγλικά.

Περισσότερες πληροφορίες:

https://www.homed.gr/synedria/imerida-innhealth-diacheirisi-ektakton-peristatikon-sto-xenodocheio/

https://www.homed.gr/innhealth-homed-synedrio-gia-tin-asfaleia-ton-taxidioton/

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ

Γραμματεία InnHealth:

  1. Ελένη Νικολάου
  2. Αρετή Πουλορίνη

Τηλ. 210 8060098     Email: info@homed.gr