Εκπρόσωποι μεγάλων tour operators και μέσων μαζικής ενημέρωσης από την Ολλανδία και το Βέλγιο επισκέφθηκαν μεταξύ 16 και 20 Αυγούστου 2023 την Κω στο πλαίσιο ταξιδίου εξοικείωσης που διοργάνωσε τo Γραφείο Ε.Ο.Τ. Κάτω Χωρών σε συνεργασία με τον Δήμο Κω.
Στόχος της ενέργειας είναι η προβολή της Ελλάδας ως πολυθεματικού τουριστικού προορισμού και η προβολή της Κω μέσω εναλλακτικών δραστηριοτήτων, ώστε να εντυπωθεί στη συνείδηση των επισκεπτών όχι μόνο ως προορισμός καλοκαιρινών διακοπών (ήλιος και θάλασσα), αλλά και ως προορισμός ξεχωριστών εμπειριών. επιδιώκοντας την εδραίωση της ως top of mind τουριστικού προορισμού.
Προσκεκλημένοι στο ταξίδι ήταν και επτά (7) εκπρόσωποι μεγάλων μέσων της Ολλανδίας και συγκεκριμένα οι κ.κ. :
• Anouk de Groot, Online Coordinator του Telegraaf/ VROUW Glossy Magazine, με συνολικό online reach 2.140.000 mln, 24 mln pageviews/month.
• Adeline Mans, Τravel Εditor του VT Wonen (έντυπο και ψηφιακό περιοδικό) https://www.vtwonen.nl/, με συνολικό reach 7.8 mln/month.
• Petra Pijlgroms, Journalist/photographer στο εβδομαδιαίας κυκλοφορίας Margriet magazine www.margriet.nl, που αριθμεί 613.000 αναγνώστες/τεύχος και 744.000 unique visitors/month οnline.
• Francien Griffioen, Editor σε μία από τις μεγαλύτερες τουριστικές πλατφόρμες στην Ολλανδία και το Βέλγιο Reishonger www.reishonger.nl, με 375.000 unique visitors/month.
• Rianne van der Linden, Marketing Executive του εξειδικευμένου για καταδύσεις περιοδικού DUIKEN magazine www.divers.nl, με 44.000 αναγνώστες και 138.480 unique visitors/year.
• Lotte Wildiers, Travel Blogger στην τουριστική πλατφόρμα Reisgoesting.be www.reisgoesting.be με 6.000 unique visitors/month.
• Lisa Vermeij, travel journalist στο τουριστικό περιοδικό Travelbook, www.travelbook.nl με 49.676 συνδρομητές
Οι συμμετέχοντες στο ταξίδι είχαν την δυνατότητα να βιώσουν την πολυμορφία του τουριστικού́ προϊόντος και να αποκτήσουν εμπειρίες συμμετέχοντας σε οινογευσία σε οινoποιείο όπου δοκίμασαν τοπικές ποικιλίες κρασιού, επισκέφτηκαν παραδοσιακό ελαιοτριβείο, εργαστήριο παραγωγής μελιού και αλόης.
Το ταξίδι ολοκληρώθηκε με τις καλύτερες εντυπώσεις για τους συμμετέχοντες, πληθώρα αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των προσκεκλημένων τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων, καθώς η Κως ξεχώρισε ως κορυφαίος καλοκαιρινός προορισμός, τόσο για τους λάτρεις της ιστορίας όσο και για τους λάτρεις της περιπέτειας αφού η εκτεταμένη βλάστηση, το ήπιο κλίμα, τα γαλάζια νερά του Αιγαίου και οι ατελείωτες ακτές της συνθέτουν ένα τοπίο εξαιρετικής ομορφιάς, ιδανικό για διακοπές.