Αρχική Δήμοι Την ικανοποίησή της εκφράζει η FedHATTA για τα μέτρα του δήμου Αθηναίων...

Την ικανοποίησή της εκφράζει η FedHATTA για τα μέτρα του δήμου Αθηναίων στη στάθμευση των τουριστικών λεωφορείων

Λ. Τσιλίδης: Τέλος στην ανασφάλεια των επαγγελματιών για την στάθμευση των λεωφορείων στο κέντρο
Την ικανοποίησή της εκφράζει η Ομοσπονδία FedHATTA για τα μέτρα που ανακοίνωσε ο Δήμος Αθηναίων δια στόματος του κου Κ. Μπακογιάννη, αναφορικά με την προσπάθεια αποσυμφόρησης του κέντρου της Αθήνας, ρυθμίζοντας την κίνηση των τουριστικών λεωφορείων στις κεντρικές οδικές αρτηρίες.
Συγκεκριμένα, ο κος Μπακογιάννης ανακοίνωσε τον καθορισμό και την σήμανση των χώρων στάσης και στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων κατά τις ώρες αιχμής (09.00 – 16.00) σε έντεκα σημεία της πόλης όπου τοποθετήθηκαν ειδικές πινακίδες. Κατά τις λοιπές ώρες, η στάθμευση επιτρέπεται μόνο για τα λίγα λεπτά της αποβίβασης και επιβίβασης.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης, δήλωσε: «Είμαστε ικανοποιημένοι, γιατί αυτά τα μέτρα σημαίνουν το τέλος της ανασφάλειας που επικρατούσε στους επαγγελματίες του τουρισμού, αναφορικά με τις συνθήκες κίνησης και στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων στο κέντρο».

Ο κ. Τσιλίδης τονίζει την ανάγκη λήψης μερικών ακόμη μέτρων ώστε να διευκολυνθεί προς όφελος όλων το τουριστικό έργο που υλοποιούν τα ταξιδιωτικά γραφεία σε κεντρικά σημεία της Αθήνας. Όπως είπε, «είμαστε ικανοποιημένοι επίσης, γιατί η Ομοσπονδία συμμετέχει στις συζητήσεις με την Ομάδα Εργασίας του Δήμου Αθηναίων, καταθέτοντας την τεχνογνωσία της, ως εκπρόσωπος του κλάδου των τουριστικών γραφείων που είναι και ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων. Στο πλαίσιο αυτό αναμένουμε να εισακουσθούν τρεις ακόμη προτάσεις μας, που θα αναβαθμίσουν περαιτέρω τη διεξαγωγή του τουριστικού έργου στο κέντρο της Αθήνας: την δυνατότητα διέλευσης των τουριστικών λεωφορείων στην Βασιλίσσης Όλγας και χρήση της αριστερής στροφής προς Πειραιά, όπως ίσχυε στο παρελθόν – την εξυπηρέτηση από-επιβίβασης τουριστών που διαμένουν στο ιστορικό τρίγωνο (πλατεία Συντάγματος – Όθωνος – Φιλελλήνων) – αλλά και την δημιουργία εσοχής 2μ. μπροστά από το Παναθηναϊκό Στάδιο, ώστε να μην εμποδίζεται η κυκλοφορία, καθώς ταυτόχρονα δεν επηρεάζεται η αισθητική και χρηστικότητα του Σταδίου».