Αρχική Αεροπορικά Νέα Η RYANAIR ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΚΑΘΩΣ Η...

Η RYANAIR ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΚΑΘΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

RYANAIR REMINDS PASSENGERS OF NEW HEALTH MEASURES AS IT PREPARES BIG RAMP-UP OF FLIGHTS FROM 1ST JULY
Celestyal Cruises

Η Ryanair, επιβεβαίωσε σήμερα (1ηΣεπτεμβρίου) ότι θα κλείσει τη  βάση της στην Αθήνα στις 29 Οκτωβρίου για τη χειμερινή περίοδο, χάνοντας επενδύσεις άνω των 200 εκατομμυρίων  δολαρίων στο αεροδρόμιο Αθηνών, μια ζωτικής σημασίας πύλη για την Ελληνική οικονομία. Το αεροδρόμιο της Αθήνας, μαζί με τα άλλα Ελληνικά αεροδρόμια που ανήκουν στο Γερμανικό μονοπωλιακό όμιλο FRAPORT, δεν προσφέρουν  κανένα κίνητρο, για την τόνωση της κίνησης κατά τη χειμερινή περίοδο, για την ανάπτυξη τουρισμού εκτός της περιόδου 

αιχμής και τη συνδέση της Αθήνας με άλλους προορισμούς, για να γίνει η Αθήνα ένας δημοφιλής προορισμός όλο το  χρόνο.  

Η Ελληνική κυβέρνηση δεν παρέχει μακροπρόθεσμα κίνητρα στις αεροπορικές εταιρείες για να επενδύσουν στο αεροδρόμιο Αθηνών σε περιόδους μη αιχμής ή να αναπτύξουν τον τουρισμό με τον τρόπο που έκαναν η Ισπανία, η  Ιταλία, η Πορτογαλία και η Κύπρος. Δυστυχώς για τους Έλληνες πολίτες, η απόφαση να πουληθούν τα περισσότερα από τα Ελληνικά αεροδρόμια σε γερμανικούς φορείς με υψηλό κόστος είχε καταστροφικό αντίκτυπο για τη δημιουργία  

θέσεων εργασίας, καθώς αυτοί οι ξένοι διαχειριστές στραγγαλίζουν την Ελληνική οικονομία περιορίζοντας τη ροή  τουριστών και επιχειρηματικών συνδέσεων και δεν ενδιαφέρονται να μειώσουν τις τιμές για να τονώσουν την κίνηση.  

Σε μια εποχή κατά την οποία άλλες κυβερνήσεις και αεροδρόμια μειώνουν τα τέλη και εισάγουν προγράμματα  ανάκτησης του τουρισμού, η Ελληνική κυβέρνηση συνεχίζει να εφαρμόζει τέλος ανάπτυξης αεροδρομίων ύψους 12  ευρώ ανά επιβάτη, καθιστώντας τα Ελληνικά τέλη πρόσβασης μη ανταγωνιστικά. Η Ryanair έχει υποβάλει αρκετές  προτάσεις ανάπτυξης στην Ελληνική κυβέρνηση από τον Νοέμβριο του ’21, σύμφωνα με τις οποίες η αεροπορική  εταιρεία θα διπλασιάσει τους επιβάτες από 5 εκατομμύρια σε 10 εκατομμύρια τα επόμενα 5 χρόνια, θα μειώσει την  εποχικότητα με πάνω από 2,5 εκατομμύρια επιπλέον επιβάτες εκτός αιχμής ανά έτος, θα αυξήσει τα έσοδα από τον  τουρισμό έως και 1 δισεκατομμύριο ευρώ ετησίως, θα δημιουργήσει 4.000 τοπικές θέσεις εργασίας και θα δει την  απαραίτητη ανάπτυξη στα υποεξυπηρετούμενα νησιά και περιοχές. Ωστόσο, η Ελληνική κυβέρνηση ανεξήγητα δεν ανταποκρίθηκε καν στις προτάσεις της Ryanair που θα μεταμόρφωναν εντελώς τον Ελληνικό τουρισμό τα επόμενα 5  χρόνια. 

Η Ryanair είναι η μόνη αεροπορική εταιρεία που αναπτύσσεται σημαντικά στην Ευρώπη, ενώ άλλες μειώνουν το πτητικό  τους έργο, τις θέσεις εργασίας και τον στόλο. Με περισσότερες από 150 παραδόσεις νέων αεροσκαφών τα επόμενα 4  χρόνια, η Ryanair είναι σε θέση να προσφέρει την ταχεία αύξηση των επιβατών, τη συνδεσιμότητα και την  προσβασιμότητα που απαιτούνται για την ενίσχυση της Ελληνικής τουριστικής αγοράς, καθώς συνεχίζει να προσφέρει  ανάπτυξη σε όλη την Ευρώπη το χειμώνα του ’22.  

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair, Έντι Γουίλσον, δήλωσε: 

«Είμαστε απογοητευμένοι που ανακοινώνουμε το κλείσιμο της βάσης μας στην Αθήνα στα τέλη Οκτωβρίου’22 για τη  χειμερινή περίοδο, καθώς η Ελληνική κυβέρνηση απέτυχε ανεξήγητα να ανταποκριθεί στα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης  της Ryanair για ένα πολύ αναγκαίο σχέδιο ανάκαμψης του τουρισμού για να μειώσει τα μη ανταγωνιστικά τέλη  αεροδρομίου και να βοηθήσει στην ανάκαμψη της κυκλοφορίας μετά τον Covid, όπως έχουν ήδη κάνει η Κροατία, η  Ιρλανδία, η Πορτογαλία και άλλες χώρες. Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα του τρόπου με  τον οποίο η Ελληνική κυβέρνηση και των υψηλού κόστους Γερμανικών συμφερόντων αεροδρομίων αποτυγχάνουν να  αποδώσουν οφέλη στο λαό και στην οικονομία της Ελλάδας. 

Ζητάμε και πάλι από τον Υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, να απαντήσει στις γραπτές προτάσεις ανάπτυξης, με τις  οποίες προσδωκούμε να μεταμορφώσουμε την τουριστική αγορά της Ελλάδας τα επόμενα 5 χρόνια διπλασιάζοντας την  κίνηση στα 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, ενισχύοντας τον τουρισμό εκτός αιχμής, δημιουργώντας 4.000 τοπικές  θέσεις εργασίας και υποστηρίζοντας την τόσο αναγκαία περιφερειακή ανάπτυξη. Αυτή η αποτυχία εμπλοκής της  ελληνικής κυβέρνησης έχει ήδη οδηγήσει στο κλείσιμο της βάσης μας στη Ρόδο από τη Ryanair αυτό το καλοκαίρι και  τώρα μας ανάγκασε να κλείσουμε τη βάση μας στην Αθήνα από τον Οκτώβριο και να ανακατανείμουμε αυτήν τη  χωρητικότητα σε ανταγωνιστικούς προορισμούς χαμηλότερου κόστους, όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Κύπρος και η  Πορτογαλία.

Η δομή χρέωσης των αεροδρομίων στην Ελλάδα είναι δυσλειτουργική, καθώς ανταμείβει τους Γερμανούς διαχειριστές  εκμετάλλευσης αεροδρομίων που ελέγχουν ζωτικό μέρος των ελληνικών εθνικών υποδομών εις βάρος της οικονομικής  ανάπτυξης του τουρισμού και της συνδεσιμότητας. Είναι ανεξήγητο το γεγονός ότι η Ελληνική κυβέρνηση δεν  χρησιμοποιεί κίνητρα στα Ελληνικά αεροδρόμια για την προώθηση των ελληνικών επιχειρήσεων και θέσεων εργασίας  αντιθέτως προστατεύει τις Γερμανικές πρακτικές με υψηλού κόστους χρεώσεις. 

Καλούμε τον υπουργό Κικίλια να απαντήσει επιτέλους γραπτώς στις αναπτυξιακές προτάσεις της Ryanair που θα  μετασχηματίσουν τον Ελληνικό τουρισμό δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα κατά τη χειμερινή  περίοδο. “

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.