Η ισχυρή παρουσία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στην Διεθνή Τουριστική Έκθεση Arabian Travel Market (ATM) 2022 ολοκληρώνεται με δύο νέες συνεργασίες στρατηγικής σημασίας που θα δώσουν περαιτέρω ώθηση στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού στις αραβικές χώρες.
Συνεργασία του ΕΟΤ με την Qatar Airways
ΕΟΤ και Qatar Airways συμφώνησαν να πραγματοποιήσουν από κοινού καμπάνια προβολής και ενημέρωσης για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, στο Κατάρ και στη Σαουδική Αραβία. Η καμπάνια θα εστιάσει στο ταξίδι στην Ελλάδα με έμφαση στις μοναδικές εμπειρίες που μόνο η χώρα μας μπορεί να προσφέρει. Η καμπάνια θα απευθύνεται και σε long haul αγορές, όπως η Αυστραλία.
Συμφωνία με WEGO MENA, μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες Μ. Ανατολής
Ο ΕΟΤ εξασφάλισε αποκλειστική συμφωνία με τη WEGΟ ΜΕΝΑ μία από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές πλατφόρμες στη Μέση Ανατολή και Β. Αφρική. Στόχος είναι η προβολή της Ελλάδας και των εμπειριών που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης στην χώρα μας. Η καμπάνια θα μεταδοθεί από τον Ιούνιο έως τον Αύγουστο και θα απευθύνεται σε οικογένειες, ζευγάρια και ταξιδιώτες που αναζητούν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.
Μετά το τέλος της Έκθεσης, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Μετά από δύο σχεδόν χρόνια, η Ελλάδα επιστρέφει στην μεγάλη διεθνή έκθεση ΑΤΜ στο Ντουμπάι. Είχε προηγηθεί η παρουσία του ΕΟΤ στην μεγάλη γενική έκθεση DUBAI EXPO, πριν από μερικές εβδομάδες, και τώρα βρισκόμαστε εδώ μαζί με τις Περιφέρειες Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Ανατολικής & Κεντρικής Μακεδονίας αλλά και με σημαντικές ελληνικές επιχειρήσεις, προκειμένου να προωθήσουμε την χώρα μας στην αραβική αγορά.
Εργαζόμαστε συστηματικά για να δείξουμε τις δυνατότητες της χώρας μας στον τομέα του τουρισμού και να επιτύχουμε περισσότερο ποιοτικό τουρισμό από τη Μέση Ανατολή τα επόμενα χρόνια. Είναι ένας στόχος τον οποίο η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να καταφέρει».