Αρχική ΕΟΤ Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ το TCB Crossroads και το Choose Greece...

Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ το TCB Crossroads και το Choose Greece 2022

Celestyal Cruises

 

Υπό την αιγίδα του ΕΟΤ θα πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο δυο ιδιαίτερα σημαντικές εκδηλώσεις τουριστικού ενδιαφέροντος και συγκεκριμένα το TCB Crossroads «Α MICE Experts & Professionals Meetup» στην Θεσσαλονίκη και το Συνέδριο «Choose Greece 2022 – The Greek Regional Hospitality Plan» στην Αθήνα.

Το TCB Crossroads «Α MICE Experts & Professionals Meetup» διοργανώνεται αύριο Τρίτη 5 Απριλίου από το Thessaloniki Convention Bureau (TCB), με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη. Αποτελεί την πρώτη μιας σειράς αντίστοιχων συναντήσεων που θα εστιάζουν στη συμβολή της MICE βιομηχανίας στην οικονομία της περιοχής και στην επιτακτική ανάγκη προσαρμογής της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής στις νέες συνθήκες υψηλού ανταγωνισμού που κυριαρχούν. Η εκδήλωση θα αναπτυχθεί σε δύο ενότητες με στόχο τόσο να ανοίξει σε θεσμικό επίπεδο τη συζήτηση για την ανάπτυξη του επαγγελματικού και συνεδριακού τουρισμού στη Θεσσαλονίκη και την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας όσο και να προσφέρει στα στελέχη και τους επαγγελματίες της τοπικής τουριστικής βιομηχανίας δεξιότητες και εφόδια για την ενίσχυση των εργαζομένων και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Η εκδήλωση απευθύνεται σε εκπροσώπους ιδιωτικών και δημόσιων φορέων και οργανισμών, στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων και φοιτητές, και σε αυτήν θα λάβουν μέρος, επίσης, στελέχη της τοπικής αυτοδιοίκησης και του τουριστικού κλάδου, πανεπιστημιακοί καθηγητές, ειδικοί σε θέματα επικοινωνίας και coaching κ.ά.

Το Συνέδριο «Choose Greece 2022 – The Greek Regional Hospitality Plan» διοργανώνεται για δεύτερη χρονιά από την Olympia Forum και φέτος θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Πολιτισμού «Ίδρυμα Σταυρός Νιάρχος» στις 29 Απριλίου. Θα συμμετάσχουν, μεταξύ άλλων, η Πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, περιφερειάρχες, δήμαρχοι, καθηγητές πανεπιστημίου, στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων κ.ά. Στο επίκεντρο θα βρεθούν τα αναγκαία στρατηγικά εργαλεία για την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο, στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, όπως είναι ο χωροταξικός σχεδιασμός, τα αναπτυσσόμενα είδη τουρισμού, οι μεταφορές, καθώς και τα μέσα προβολής για διεθνή παρουσία και δράση. Επίσης, θα εξεταστούν τα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει εξαιτίας της πανδημίας αλλά και του πολέμου στην Ουκρανία και θα αναζητηθούν αποτελεσματικές και βιώσιμες λύσεις, ώστε το επόμενο διάστημα η Ελλάδα να παραμείνει μια ισχυρή και ασφαλής χώρα στον παγκόσμιο τουριστικό και ταξιδιωτικό  χάρτη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.