Διαδοχικές είναι οι δράσεις τουριστικής προβολής που πραγματοποιεί ο Δήμος Αστυπάλαιας το τελευταίο διάστημα.
Αξιοποιώντας το ψηφιακό περίπτερο των συμβούλων τουρισμού του Δήμου στη μεγαλύτερη εικονική διεθνή έκθεση τουρισμού του Ισραήλ IMTM 2021, πραγματοποιήθηκε στα μέσα Οκτωβρίου σειρά επαφών προς όφελος του προορισμού με bloggers, επαγγελματίες εκπροσώπους τηλεοπτικών εκπομπών και ταξιδιωτικούς συντάκτες που αρθρογραφούν σε Ισραηλινά Μέσα εγνωσμένου κύρους όπως τα Ynet.co.il και Channel 13. Ακολούθησε η δωρεάν συμμετοχή του Δήμου στη ψηφιακή εκδοχή της διεθνούς έκθεσης τουρισμού WTM 2021, από 8 έως 10 Νοεμβρίου. Οι περιβαλλοντικές καινοτομίες, τα ιστορικά μνημεία και το απαράμιλλο φυσικό κάλλος εντυπωσίασαν τουριστικούς φωτογράφους, influencers και δημοσιογράφους που συνεργάζονται με καθιερωμένα διεθνή ΜΜΕ όπως η Daily Telegraph και CNN Travel.
Ο κύκλος επαφών διευρύνθηκε στη συνέχεια με την ενεργή παρουσία του Δήμου στο ψηφιακό roadshow που διοργάνωσε το Γραφείο ΕΟΤ Κίνας, παρέχοντας τη δυνατότητα με σειρά προτεραιότητας σε ορισμένο αριθμό ενδιαφερομένων από Ελληνικής πλευράς, να λάβουν μέρος χωρίς οικονομική επιβάρυνση στην αξιόλογη δράση. Ο Δήμος παρουσίασε το τουριστικό «προϊόν» της Αστυπάλαιας σε ταξιδιωτικά γραφεία της Κινεζικής αγοράς, αξιοποιώντας το οπτικοακουστικό υλικό στα Κινέζικα που είχε παραχθεί μετά από πρόσφατη επίσκεψη των επιτυχημένων influencers και Πρεσβειρών του Ελληνικού τουρισμού Σοφία και Μαριάννα Ερωτοκρίτου στην «πεταλούδα του Αιγαίου». Ταυτόχρονα με τις ενέργειες του Δήμου για την προβολή σε αγορές ενδιαφέροντος του εξωτερικού, αξιοποιήθηκε κατάλληλα η είδηση της συμμετοχής του Δημάρχου Αστυπάλαιας κύριου Νίκου Κομηνέα στη Διάσκεψη Κορυφής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή – COP26 στη Γλασκώβη με σκοπό την παρουσίαση του προορισμού και την ενημέρωση για την πορεία του ενεργειακού μετασχηματισμού του νησιού.
Η ανάδειξη της εν λόγω δράσης οδήγησε σε δεκάδες δημοσιεύματα στην «αφρόκρεμα» των ΜΜΕ εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας που διαβάζονται και παρακολουθούνται καθημερινά από εκατομμύρια Έλληνες. «Το τέλος της σεζόν του 2021 μας βρίσκει πιο αισιόδοξους, όχι όμως εφησυχασμένους καθώς η πανδημία και οι προεκτάσεις της θα συνεχίζουν να προκαλούν κραδασμούς. Προτεραιότητα μας είναι η υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών προβολής σε Ελλάδα και εξωτερικό που θα ενισχύσουν την εξωστρέφεια του προορισμού Αστυπάλαια και θα προάγουν τη μοναδικότητα του», δήλωσε ο κύριος Κομηνέας.