Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά «Greek Summer is state of Mind» Στην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού ποντάρει...

«Greek Summer is state of Mind» Στην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού ποντάρει η κυβέρνηση

Celestyal Cruises

Στην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού με στόχο να κερδίσει η χώρα όσο το μεγαλύτερο κομμάτι μιας ούτως ή άλλως περιορισμένη αγοράς, ποντάρει η κυβέρνηση.

«Greek Summer is state of Mind», αυτό είναι το νέο μήνυμα που εκπέμπει από χθες ο ελληνικός τουρισμός.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας αυτής, χθες το απόγευμα σε ειδική εκδήλωση παρουσιάστηκε η νέα καμπάνια προώθησης του ελληνικού τουρισμού, στις αγορές του κόσμου, παρουσία του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού, του Υπουργού Τουρισμού κ. Χάρη Θεοχάρη και του Υφυπουργού Τουρισμού κ. Μάνου Κόνσολα, του Υπουργού Ανάπτυξης & Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη, αλλά και φορέων του κλάδου.

Ο Πρωθυπουργός στην ομιλία του σημείωσε ότι το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό σε σχέση με προηγούμενα, διότι η Ελλάδα θα συνεχίζει μεν να προσφέρει την ομορφιά της αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα που έχουν καταρτιστεί, με την προφύλαξη της υγείας όλων, εργαζόμενων και επισκεπτών, να αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα.

Ολόκληρη η τοποθέτηση του Πρωθυπουργού:

«Κύριοι Υπουργοί, κυρίες και κύριοι, επιτρέψτε μου να ξεκινήσω λέγοντας ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συντελεστές αυτής της προσπάθειας, στα στελέχη του Υπουργείου, στον Ε.Ο.Τ., στην Marketing Greece, στον Steve Vranakis, στις διαφημιστικές εταιρείες που υποστήριξαν αυτήν την παραγωγή, η οποία έγινε σε ένα σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα και σίγουρα σε μία πολύ ιδιαίτερη, πολύ δύσκολη συγκυρία.

Είναι σίγουρα πλεονασμός να ξαναπούμε ότι φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά απ’ ό,τι τα περιμέναμε και το φετινό καλοκαίρι θα είναι τελείως διαφορετικό από αυτό το οποίο σχεδιάζαμε. Η πανδημία άλλαξε πολλά πράγματα. Άλλαξε τον τρόπο με τον οποίον αντιλαμβανόμαστε τη σημασία της υγείας μας. Επέφερε μια βαθιά, ελπίζουμε πρόσκαιρη, οικονομική κρίση. Μας έκανε όλους να επαναξιολογήσουμε προτεραιότητες, τον τρόπο που ζούμε, τον τρόπο με τον οποίον εργαζόμαστε.

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η βιομηχανία του Τουρισμού είναι αυτή η οποία χτυπήθηκε και χτυπιέται πιο έντονα από την κρίση αυτή της πανδημίας. Όλοι οι άνθρωποι στον κόσμο σταμάτησαν πρακτικά να ταξιδεύουν. Χώρες έκλεισαν τα σύνορά τους και η τουριστική βιομηχανία ουσιαστικά παρέλυσε. Όλα αυτά, όμως, αρχίζουν πια να αλλάζουν.

Στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά στο να αντιμετωπίσουμε το πρώτο κύμα της πανδημίας. Τα καταφέραμε καλά γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε τις συμβουλές των ειδικών, και ολόκληρη η ελληνική κοινωνία συντάχθηκε πίσω από ένα οργανωμένο σχέδιο. Επιδείξαμε μια νέα συλλογικότητα και μια νέα εμπιστοσύνη στο κράτος, που δεν είναι τίποτα διαφορετικό από την ίδια τη συλλογική μας έκφραση.

Και ακριβώς αυτή η επιτυχία στην αντιμετώπιση της πανδημίας, μας επέτρεψε, μας επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα, απελευθερώνοντας σταδιακά -και πάντα ακολουθώντας τις συμβουλές των ειδικών- διάφορους κλάδους της οικονομικής ζωής. Και φυσικά δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί από αυτήν τη διαδικασία ο σημαντικότατος κλάδος του Τουρισμού. Κλάδος από τον οποίον η ελληνική οικονομία είναι πολλαπλώς εξαρτημένη.

Έχουμε μιλήσει και έχουμε παρουσιάσει αναλυτικά -και γνωρίζετε και εσείς καλύτερα από εμένα- ποιο είναι το σχέδιό μας για τη σταδιακή απελευθέρωση της διαδικασίας εισόδου στη χώρα. Πώς ξεκινάμε από τις 15 Ιουνίου με το να υποδεχόμαστε πτήσεις από χώρες, από αεροδρόμια μάλλον για να είμαι πιο ακριβής, τα οποία βρίσκονται στην ευρωπαϊκή λίστα της EASA με χαμηλό επιδημιολογικό φορτίο. Αυτοί οι επισκέπτες θα μπορούν να έρθουν στη χώρα και να υποβάλλονται μόνο σε δειγματοληπτικά τεστ. Και από 1 Ιουλίου ελπίζουμε να μπορούμε -και θα μπορέσουμε- να επεκτείνουμε αυτό το άνοιγμα στις περισσότερες, σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις, και να περάσουμε πάλι σε μία νέα πραγματικότητα όπου θα κάνουμε στοχευμένα δειγματοληπτικά τεστ, ταυτόχρονα όμως όντας ανοιχτοί για τους φίλους μας από όλα τα μέρη του κόσμου που θα θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα.

Θα έρθουν σε μία Ελλάδα η οποία θα είναι ίδια, αλλά και ταυτόχρονα διαφορετική. Θα είναι διαφορετική, διότι πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα, όπως αυτά έχουν καθοριστεί από τα συναρμόδια Υπουργεία, για να μπορούμε πάνω απ’ όλα όλοι να λειτουργήσουμε με ασφάλεια. Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών αλλά και η ασφάλεια των εργαζόμενων στον Τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα.

Έχουμε το μεγάλο πλεονέκτημα ότι ουσιαστικά το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω. Βρισκόμαστε σε ανοιχτούς χώρους. Και όλοι οι ειδικοί μας λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης του ιού σε εξωτερικούς χώρους μειώνονται δραματικά. Αυτό δεν σημαίνει, όμως, ότι δεν πρέπει να αντιμετωπίζουμε αυτό το διαφορετικό καλοκαίρι με την απαραίτητη υπευθυνότητα και με την απαραίτητη προσοχή. Θα επιμείνω πάρα πολύ. Ξέρω ότι μιλάω σε ανθρώπους οι οποίοι είναι επαγγελματίες του Τουρισμού και έχουν στηρίξει τον τουρισμό πολλές δεκαετίες τώρα, έχοντας κάνει την Ελλάδα αυτόν τον τουριστικό προορισμό που είναι. Θα πρέπει πάνω απ’ όλα οι εργαζόμενοι στον κλάδο του Τουρισμού να τηρούν απαρέγκλιτα τα μέτρα ατομικής προστασίας.

Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους που θα κάνουμε σε αυτό το επίπεδο, διότι είναι το ελάχιστο το οποίο μπορούμε να κάνουμε για να προστατεύσουμε τους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους οι οποίοι θα απασχοληθούν στον κλάδο του Τουρισμού ολόκληρο το καλοκαίρι.
Το καλοκαίρι, λοιπόν, αυτό ανοίγουμε σταδιακά αλλά με αισιοδοξία τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδος στον κόσμο. Δεν διαφημίζουμε και δεν υπερηφανευόμαστε για την επιτυχία μας στην αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης.

Παρουσιάζουμε την Ελλάδα ως έναν προορισμό τον οποίον κάποιος μπορεί να αρχίσει να τον βλέπει μέσα από μία διαφορετική ματιά. Όντως βρήκα και εγώ πολύ ευρηματικό το σποτ, έχοντας κάνει πολλές συζητήσεις και με τα στελέχη του Υπουργείου Τουρισμού και με την Marketing Greece και με τον Steve Vranakis, τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο ο οποίος αντιμετωπίζει αυτήν την τόσο διαφορετική και τόσο μεγάλη πρόκληση. Και σίγουρα είναι κάτι περισσότερο απλά από τον ήλιο και τη θάλασσα.

Σε αυτές τις καλοκαιρινές διακοπές -που ίσως φέτος όλος ο κόσμος τις έχει ανάγκη περισσότερο παρά ποτέ- να είναι μια ευκαιρία συλλογικού, αλλά και ατομικού αναστοχασμού, για το ποιες είναι οι προτεραιότητές μας. Σε αυτές τις διακοπές θα εκτιμήσουμε πολύ περισσότερο την έννοια της ελευθερίας, καθώς ήμασταν συνειδητά περιορισμένοι για εβδομάδες ολόκληρες, για να προστατεύσουμε την ατομική και τη συλλογική μας υγεία. Αυτό το καλοκαίρι θα είναι με άλλα λόγια μια ευκαιρία να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Αυτό το οποίο θέλουμε να επικοινωνήσουμε είναι ότι το καλοκαίρι δεν είναι απλά μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα. Άρα, αυτή η ματιά στα πράγματα μπορεί να μας συνοδεύει όλη τη σεζόν.

Βέβαια μπορεί κανείς να βιώσει και αυτήν την εμπειρία -αυτό που μπορώ να σας πω ακούγεται και ολίγον οξύμωρο- χωρίς κατ’ ανάγκη να επισκεφτεί την Ελλάδα. Το λέω αυτό γιατί ξέρουμε -ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας- ότι φέτος ο αριθμός των επισκεπτών που θα έρθουν στην πατρίδα μας θα είναι σημαντικά μειωμένος σε σχέση με τα 33.000.000 που ήρθαν πέρυσι. Πόσο μειωμένος δεν το ξέρουμε, κανείς δεν μπορεί να κάνει καμία ακριβή πρόβλεψη. Θα υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι θα ήθελαν να έρθουν στην Ελλάδα και δεν θα μπορούν να το κάνουν είτε γιατί για κάποιο λόγο δεν θα μπορούν να έρθουν είτε γιατί δεν θα έχουν την οικονομική δυνατότητα.

Αλλά αυτή είναι μια καμπάνια η οποία δεν επενδύει μόνο στο 2020, αλλά βλέπει και παραπέρα, βλέπει στο ’21, βλέπει στο ’22. Βλέπει στη δυνατότητα την οποία έχουμε και την οποία πρέπει να δουλέψουμε όλοι μαζί αυτήν τη δύσκολη χρονιά για να την περάσουμε όσο καλύτερα μπορούμε. Και να ετοιμάσουμε τη μεγάλη αντεπίθεση του ελληνικού Τουρισμού, καλώς εχόντων των πραγμάτων και εφόσον έχουμε τελειώσει πια οριστικά με την πανδημία, από το 2021 και μετά.

Και ακριβώς αυτή την εικόνα μιας χώρας, η οποία μπορεί να συνδυάζει τη λογική με το συναίσθημα, τη σοβαρότητα και τον επαγγελματισμό στην αντιμετώπιση μιας πρωτοφανούς κρίσης με αυτό το αίσθημα χαλαρότητας, χαράς, ευτυχίας που το ελληνικό καλοκαίρι πιστεύω ότι προσφέρει σε όλους μας, αυτήν την εικόνα είναι που θέλουμε σήμερα να μεταδώσουμε στο εξωτερικό.

Δεν θα κάνουμε πολλά πράγματα. Θα υποστηρίξουμε την καμπάνια μας με ένα πολύ συγκεκριμένο μήνυμα και πιστεύω ότι θα σεβαστούμε αυτό το οποίο είπε η Ιωάννα, την ανάγκη να είμαστε λιτοί, δωρικοί σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο, σε αυτήν τη δύσκολη εποχή για τον πλανήτη ολόκληρο. Δεν είναι εποχή για φανφάρες, ούτε για μεγάλα λόγια. Όμως ξέρουμε τι μπορούμε να κάνουμε, ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε και ξέρουμε τι δεν πρέπει να κάνουμε.

Θέλω να απευθυνθώ, κλείνοντας, ειδικά στους εργαζόμενους στο χώρο του Τουρισμού. Αναγνωρίζω απόλυτα ότι σήμερα το κυρίαρχο συναίσθημα στη χώρα μετά την ικανοποίηση, την οποία πιστεύω ότι δικαιολογημένα πήραμε από την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης, είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος τι θα συμβεί φέτος το καλοκαίρι, πού θα πάει η οικονομία μας, ποια θα είναι τα εισοδήματα του νοικοκυριού, των ανθρώπων οι οποίοι είναι εξαρτημένοι από τον Τουρισμό, τι θα γίνει το χειμώνα, πώς θα μπορέσουν οι άνθρωποι να τα βγάλουν πέρα.

Θέλω να γνωρίζετε ότι ως κυβέρνηση έχουμε κάνει ό,τι περνάει από το χέρι μας για να υποστηρίξουμε πάνω απ’ όλα τον κόσμο της εργασίας. Και όλα τα σχήματα τα οποία έχουμε προτείνει, κυρίως το σχήμα «Συνεργασία», αποσκοπούν ακριβώς εκεί. Και θέλω να ενθαρρύνω, για ακόμα μία φορά, τους επαγγελματίες του Τουρισμού να εκμεταλλευτούν τα σχήματα αυτά έτσι ώστε να μπορέσουν να διαφυλάξουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας φέτος το καλοκαίρι. Αυτή είναι η μεγάλη μας προτεραιότητα.

Και θέλω να γνωρίζετε ότι στεκόμαστε δίπλα σας όποτε κρίνουμε και αξιολογώντας με δυναμικό τρόπο τα μέτρα τα οποία έχουμε πάρει, είμαστε πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε και άλλα όπλα στη φαρέτρα μας, θα έχουμε δεδομένα πολύ σύντομα. Και εδώ πέρα είμαστε, εφόσον χρειάζεται, να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας και να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τον κλάδο του Τουρισμού και βέβαια τους συναφείς κλάδους, της Εστίασης, του Πολιτισμού, του Αθλητισμού.

Αλλά, πάνω απ’ όλα η ευθύνη την οποία έχουμε να διαχειριστούμε αυτή τη στιγμή είναι μία ευθύνη συλλογική. Το κράτος κάνει ότι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο οικονομικής στήριξης για τα ελληνικά δεδομένα, για να στηρίξει τον κόσμο της εργασίας και την πραγματική οικονομία και τη ρευστότητα των επιχειρήσεων. Το πρόγραμμα του Ταμείου Εγγυοδοσίας, το οποίο ανακοινώθηκε μόλις χθες, έχει ήδη δεχθεί πάρα-πάρα πολλά αιτήματα. Υπάρχει μία ανάγκη για στήριξη της ρευστότητας των επιχειρήσεων και σε αυτό αποσκοπούσε και αποσκοπεί και η επιστρεπτέα προκαταβολή και το πρόγραμμα του ΤΕΠΙΧ και το εμβληματικό πρόγραμμα του Ταμείου Εγγυοδοσίας.

Και βέβαια θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας -και θα γίνουν ανακοινώσεις σύντομα και από το Υπουργείο Τουρισμού- για να στηρίξουμε και τον εσωτερικό Τουρισμό. Φέτος είναι μία ευκαιρία γι’ αυτούς τους συμπολίτες μας που μπορούν και θέλουν να κάνουν διακοπές, να ανακαλύψουμε και πάλι τις ομορφιές της πατρίδας μας και να δούμε το ελληνικό καλοκαίρι μέσα από μία τελείως διαφορετική ματιά.

Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο. Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτήν τη δύσκολη, εξαιρετικά δύσκολη, μοναδική συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε να θέσουμε ποσοτικούς στόχους και να κάνουμε ακριβείς προβλέψεις για το ύψος, το μέγεθος της οικονομικής ύφεσης που είχαμε μπροστά μας. Τα στοιχεία βέβαια του πρώτου τριμήνου, τα οποία ανακοινώθηκαν σήμερα από την ΕΛΣΤΑΤ, μέσα στο μεγάλο οικονομικό πόνο τον οποίον όλη η ελληνική κοινωνία βιώνει σήμερα, ήταν σχετικά -το τονίζω αυτό- σχετικά ενθαρρυντικά.

Μια ύφεση της τάξης του 0,9% όταν η μέση Ευρωπαϊκή ύφεση είναι της τάξης του 3,8% για το πρώτο τρίμηνο του 2020. Αυτό λέει σε μένα, αλλά και σε οποιονδήποτε νομίζω έχει κοινή λογική, ότι η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορονοϊού με μεγάλη ορμή, ότι ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος ήταν πολύ καλοί μήνες και ο Μάρτιος δεν ήταν τόσο άσχημος όσο τον περίμεναν. Το δεύτερο τρίμηνο προφανώς θα είναι ένα πάρα-πάρα πολύ δύσκολο τρίμηνο για την ελληνική οικονομία και ελπίζουμε ότι από το τρίτο τρίμηνο τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα.

Ευχόμαστε, λοιπόν, και ελπίζουμε να μπορέσουμε να υποδεχθούμε επισκέπτες πάνω απ’ όλα με ασφάλεια. Πάνω απ’ όλα με ασφάλεια, που είναι η πρώτη μας προτεραιότητα, αλλά να τους δώσουμε τη δυνατότητα σε αυτό το ιδιαίτερο καλοκαίρι να απολαύσουν το ελληνικό καλοκαίρι και τις εμπειρίες που προσφέρει και να δουν την Ελλάδα μέσα από μία διαφορετική ματιά.

Και αυτό το καλοκαίρι, το καλοκαίρι του 2020, για λόγους ίσως διαφορετικούς από αυτούς που θα φανταζόμασταν πριν από τρεις, τέσσερις, πέντε, έξι μήνες, όταν σχεδιαζόταν η καμπάνια για το πώς φανταζόμασταν ότι θα ήταν τα πράγματα, να είναι ένα καλοκαίρι που για άλλους λόγους, όμως εξίσου αισιόδοξους λόγους, θα τους μείνει πραγματικά αξέχαστο.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ και εύχομαι καλή επιτυχία σε αυτή την τουριστική σεζόν».

Χαιρετισμός υπουργού Τουρισμού στην εκδήλωση για την παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού το 2020. 

 «Κλείσε μέσα στην ψυχή σου την Ελλάδα και θα αισθανθείς μέσα σου να λαχταρίζει κάθε είδος μεγαλείου».

Οι στίχοι του εθνικού ποιητή λένε τη μεγάλη αλήθεια.
Λιτοί στη διατύπωση.
Διασταλτικοί στο πνεύμα.

Σας καλωσορίζω σε μια ιδιαίτερη βραδιά. Που κρύβει μέσα της εθνική αξία.

Η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ. Παρέμεινε και παραμένει ανοιχτή πρόσκληση.

Με την καρδιά της να χτυπά δυνατά, αδιάκοπα. Παντού.

Σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της οικουμένης.

Ξεκινάμε. Ξεκινάμε οργανωμένα, θέτοντας την υγεία πάνω απ’ όλα.

Πρώτον, από τις 15 Ιουνίου ανοίγουμε επιλεκτικά. Με στοιχεία ευρωπαϊκών οργανισμών, αδιάβλητα. Ώστε να μην θέσουμε σε κίνδυνο το αγαθό της υγείας.

Δεύτερον, συνεχίζουμε να αξιολογούμε την κατάσταση, έτοιμοι να παρέμβουμε όπου μας πουν οι ειδικοί. Ώστε να έχουμε τον έλεγχο της υγείας μας.

Τρίτον, έχουμε αυστηρά πρωτόκολλα υγιεινής. Ώστε να μην επιτρέψουμε στη νόσο να επεκταθεί.

Τέταρτον, ενισχύουμε το ΕΣΥ σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς από την Αθήνα μέχρι το τελευταίο νησί της χώρας μας. Ώστε να έχει ο κάθε πολίτης και ο κάθε τουρίστας την φροντίδα που του αξίζει.

Θέλουμε οι επισκέπτες μας να βιώσουν την Ελλάδα που ονειρεύονται.

Κάθε μικρή ή μεγαλύτερη έκπληξη που κρύβει μέσα της, με τη γαλήνη στη ψυχή και στο πνεύμα.

Έτσι ώστε η ευχή που συνοδεύει τη χώρα μας στο πέρασμα των αιώνων να ακουστεί αυτή τη φορά, μέσα στο Ελληνικό καλοκαίρι δυνατότερα: «Ευοί – Ευάν, Στην υγειά μας».

Το ελληνικό καλοκαίρι που το αξίζουμε φέτος, περισσότερο από ποτέ!

Το ελληνικό καλοκαίρι που το χρειάζονται οι φίλοι μας από το εξωτερικό φέτος,περισσότερο από ποτέ!

Αυτό το μήνυμα ξεκινάει σήμερα κι ανοίγει τα φτερά του για να φθάσει στα πέρατα του κόσμου. Ένα μήνυμα που είναι αποτέλεσμα μιας ακόμα δυναμικής συνέργειας στον χώρο του τουρισμού, ανάμεσα στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα.

Το Υπουργείο Τουρισμού, o EOT,  η Marketing Greece, και ο Steve Vranakis ένωσαν τις δυνάμεις τους. Και με τη δημιουργική ιδέα της Frank & Fame, θα ταξιδέψουν την Ελλάδα και το τουριστικό προϊόν της παντού.

Θέλουμε ακόμα περισσότερες τέτοιες συμμαχίες, με ακόμα μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στον τουρισμό μας και θα είμαστε καταλύτες για να συμβούν.

Αυτή η βραδιά ανήκει τιμητικά στον Ελληνικό Τουρισμό, αλλά και στους ανθρώπους του.

Ομιλία Ιωάννας Δρέττα για την καμπάνια The Greek Summer State Of Mind

Είναι ιδιαίτερη η χαρά και η τιμή να βρίσκομαι σήμερα εδώ, μαζί σας, για μια τόσο σημαντική στιγμή του ελληνικού τουρισμού.

Σε μια εποχή δύσκολη, πρωτόγνωρη αλλά συνάμα και ελπιδοφόρα.

Το 2020 είναι μια χρονιά που θα μείνει χαραγμένη στο μυαλό όλων.
Μια χρονιά που τα πάντα αλλάζουν.
Οι καθημερινές μας συνήθειες.
Η κοινωνικότητα και οι συναναστροφές.
Ο τρόπος που εργαζόμαστε.
Που διασκεδάζουμε.
Που κάνουμε ταξίδια.
Ο τρόπος που σκεφτόμαστε το μέλλον.

Το 2020 είναι μια χρονιά γεμάτη από φόβο, αβεβαιότητα, θλίψη και οδύνη για τις απώλειες σε ανθρώπινες ζωές.
Αλλά είναι χρονιά γεμάτη και από φροντίδα, προστασία, αλληλεγγύη.

Εμείς στην Ελλάδα, είχαμε την ευτυχία να δράσουμε γρήγορα.
Υπεύθυνα.
Αποτελεσματικά.
Να μετατρέψουμε την ατομική ευθύνη, σε συλλογική επιτυχία.
Να δείξουμε ότι είμαστε μια χώρα που μπορεί να τα καταφέρνει στις δύσκολες στιγμές.
Και το καταφέραμε.

Η ελληνική πολιτεία τόλμησε, να πάρει δύσκολα αλλά αναγκαία μέτρα προστασίας.
Τολμήσαμε όλες και όλοι, να θυσιάσουμε ένα πολύτιμο μέρος της προσωπικής μας ελευθερίας, της ζωής μας όπως την ξέραμε.
Και δικαιωθήκαμε.

Και αυτή η δικαίωση, αυτή η τόλμη μας δίνει το δικαίωμα να βρισκόμαστε σήμερα εδώ.
Να σχεδιάζουμε με μεγάλη προσοχή το μέλλον.
Να αισιοδοξούμε, ότι τα πράγματα μπορούν να πάνε λίγο καλύτερα.
Βήμα, βήμα …

Έτοιμοι για να στείλουμε ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας στον υπόλοιπο κόσμο.
Ένα μήνυμα απλό, με φως, ήχους, αναμνήσεις ή επιθυμίες.
Λιτό και απέριττο.
Όπως ταιριάζει στην Ελλάδα.
Σεμνό και με μέτρο.
Όπως επιβάλλουν οι στιγμές.
Που σέβεται την πρωτόγνωρη κατάσταση ολόκληρου του κόσμου.

Ένα μήνυμα γεμάτο ενσυναίσθηση του τι περάσαμε και που βρισκόμαστε τώρα.
Γνωρίζουμε πολύ καλά , με πόση προσοχή πρέπει να μιλήσουμε.
Να μην υποσχεθούμε.
Να μην προκαλέσουμε.
Να χρησιμοποιήσουμε τις σωστές λέξεις.
Τα σωστά συναισθήματα.
Να τα χωρέσουμε όλα, μέσα σε 40 δευτερόλεπτα.

Με ένα μόλις πλάνο.

Που μιλάει για τη μοναδική εμπειρία που ονομάζεται ελληνικό καλοκαίρι.
Που σε κάνει να σκεφτείς, να επιθυμήσεις και να προσμένεις.
Γιατί το ελληνικό καλοκαίρι είναι «κατάσταση ευτυχίας».
Όπου και αν βρίσκεσαι.
Ότι και αν κάνεις.

Και εμείς, φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια διαρκή προσμονή.
Να χτίσουμε ένα νέο brand.
Μια επιθυμία που μπορεί να εκπληρωθεί όταν, για τον κάθε έναν, οι συνθήκες το επιτρέψουν.
Το ελληνικό καλοκαίρι θα είναι πάντα εδώ.

Κυρίες και Κύριοι,

Φίλες και Φίλοι,

Για να γίνουν όλα τα παραπάνω πράξη, χρειαζόταν η θέληση να ενώσουμε δυνάμεις.
Η τόλμη να συγκροτήσουμε μια συμμαχία του ιδιωτικού με τον δημόσιο τομέα.
Της Marketing Greece με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Τουρισμού.

Σε μια τόσο δύσκολη στιγμή για τον ελληνικό τουρισμό και την Ελλάδα, η συνένωση δυνάμεων ήταν ο μόνος δρόμος.
Και αυτόν το δρόμο τον άνοιξε ο πρωθυπουργός με τη βούληση και την πεποίθηση του ότι όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε καλύτερα.

Τον ευχαριστoύμε πολύ.

H Marketing Greece, με πίστη στην αποστολή της και το λόγο για τον οποίο υπάρχει, αναλαμβάνει το κόστος της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020 και την παραχωρεί ελεύθερη πνευματικών δικαιωμάτων στην ελληνική κυβέρνηση, για την προώθηση της χώρας και του ελληνικού τουρισμού διεθνώς.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από μια ομάδα σπουδαίων συνεργατών.

Τον Steve Vranakis, CCO της Ελληνικής Κυβέρνησης,
Τον Θανάση Παπαθανασίου της Frank and Fame,
Τον Θωμά Βαρβιτσιώτη,
Τον Ηλία Τσαουσάκη,
Tα στελέχη του έμπειρου και πολύτιμου ΕΟΤ
Το Υπουργείο Τουρισμού.

Το σποτ που θα δείτε σε λίγο αφορά τη διεθνή καμπάνια που θα ξεκινήσει άμεσα.
Ο στρατηγικός σχεδιασμός και η δομή του μηνύματος, μας δίνει τη δυνατότητα, με βάση τις συνθήκες που θα επικρατούν τις επόμενες εβδομάδες, να υλοποιήσουμε άμεσα την εξέλιξη του.
Παράλληλα, ετοιμάζεται και ξεχωριστό σποτ για την ενδυνάμωση του εσωτερικού τουρισμού.

Κυρίες και κύριοι,

Ότι δείτε σήμερα, είναι το αποτέλεσμα σκληρής, εξαντλητικής δουλειάς.
Αντανακλά το πάθος μας για αυτό που κάνουμε.
Την πίστη ότι μπορούμε να προσφέρουμε.
Τη βεβαιότητα μας ότι όλοι μαζί, μπορούμε και αυτή τη φορά να τα καταφέρουμε.
Να βγούμε νικητές και από αυτή τη δύσκολη μάχη.

Να πάμε τον ελληνικό τουρισμό ακόμα πιο ψηλά.
Να κάνουμε την Ελλάδα ακόμα πιο φωτεινή, ακόμα πιο ποθητή …

 

Σημείωση: Η παρουσίαση έγινε εν μέσω αντιδράσεων του Συλλόγου Υπαλλήλων ΕΟΤ, ο οποίος σε ανακοίνωσή του επισημαίνει ότι «ο μόνος αρμόδιος φορέας για την Τουριστική Προβολή της Χώρας στο Εξωτερικό είναι ο ΕΟΤ».

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.