Home Αεροπορικά Νέα IATA: Διακυβεύονται 25 εκατομμύρια θέσεις εργασίας από την τρέχουσα κρίση

IATA: Διακυβεύονται 25 εκατομμύρια θέσεις εργασίας από την τρέχουσα κρίση

Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) κάλεσε τις κυβερνήσεις να συνεργαστούν με την αεροπορική βιομηχανία σχετικά με μέτρα ενίσχυσης της εμπιστοσύνης ενόψει της αναμενόμενης αργής ανάκαμψης της ζήτησης για αεροπορικά ταξίδια.

«Η εμπιστοσύνη των επιβατών θα υποστεί διπλό χτύπημα ακόμη και μετά τον περιορισμό της πανδημίας – θα πληγεί από οικονομικά από τον προβληματισμό ενόψει μιας επικείμενης ύφεσης, πέρα ​​από την ανησυχία σχετικά με την ασφάλεια του ταξιδιού. Οι κυβερνήσεις και η αεροπορική βιομηχανία πρέπει να κάνουν γρήγορες και συντονισμένες κινήσεις με μέτρα ενίσχυσης της εμπιστοσύνης », «βρισκόμαστε ακόμα στη μέση μιας κρίσης», δήλωσε ο Alexandre de Juniac, Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της IATA.

Μια έρευνα της IATA για τους πρόσφατους ταξιδιώτες διαπίστωσε ότι:

Εκτιμάται ένα ποσοστό της τάξης του 60% του επιβατικού κοινού θα ταξιδέψει ξανά σχετικά γρήγορα, ωστόσο ένα 40% θα ταξιδέψει εντός 6μήνου ή και περισσότερο.

Το 69% δηλώνει ότι θα κρατήσει στάση αναμονής μέχρι να σταθεροποιηθεί η οικονομική του κατάσταση.

Οι πρώτες ενδείξεις αυτής της προσεκτικής συμπεριφοράς επιστροφής στο ταξίδι παρατηρούνται στις εγχώριες αγορές της Κίνας και της Αυστραλίας, όπου τα νέα ποσοστά μόλυνσης από κοροναϊό έχουν μειωθεί σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Η συμπεριφορά στην εγχώρια αγορά είναι ένας κρίσιμος δείκτης, καθώς η μετα-πανδημική ανάκαμψη αναμένεται να οδηγηθεί από τα εγχώρια ταξίδια, ακολουθούμενη από περιφερειακές και εν συνεχεία διηπειρωτικές, καθώς οι κυβερνήσεις καταργούν προοδευτικά τους περιορισμούς.

«Σε ορισμένες οικονομίες, η εξάπλωση του COVID-19 έχει επιβραδυνθεί στο σημείο όπου οι κυβερνήσεις σχεδιάζουν να άρουν τα πιο σοβαρά στοιχεία των κοινωνικών απομακρυσμένων περιορισμών. Αλλά μια άμεση ανάκαμψη από την καταστροφική πτώση της ζήτησης των επιβατών φαίνεται απίθανη. Οι άνθρωποι θέλουν ακόμα να ταξιδέψουν. Αλλά μας λένε ότι θέλουν σαφήνεια σχετικά με την οικονομική κατάσταση και πιθανότατα θα περιμένουν τουλάχιστον λίγους μήνες μετά από «όλα ξεκάθαρα» πριν επιστρέψουν στον ουρανό. Καθώς οι χώρες αρνούνται τους περιορισμούς, τα μέτρα ενίσχυσης της εμπιστοσύνης θα είναι κρίσιμα για την επανεκκίνηση των ταξιδιών και την τόνωση των οικονομιών», δήλωσε ο de Juniac.

Αυτή την εβδομάδα η IATA διεξάγει περιφερειακές συνόδους κορυφής με κυβερνήσεις και εταίρους της βιομηχανίας για να ξεκινήσει τον προγραμματισμό για ενδεχόμενη επανεκκίνηση της βιομηχανίας αεροπορικών μεταφορών. «Η επιχείρηση επιβατών σταμάτησε με μονομερείς κυβερνητικές ενέργειες για να σταματήσει η εξάπλωση του ιού. Η επανεκκίνηση του κλάδου, ωστόσο, πρέπει να οικοδομηθεί με εμπιστοσύνη και συνεργασία. Πρέπει να αρχίσουμε να χτίζουμε ένα πλαίσιο για μια παγκόσμια προσέγγιση που θα δώσει στους ανθρώπους την εμπιστοσύνη ότι πρέπει να ταξιδέψουν για άλλη μια φορά. Και, φυσικά, αυτό θα πρέπει να υποστηριχθεί από μέτρα οικονομικής τόνωσης για την καταπολέμηση του αντίκτυπου της ύφεσης », δήλωσε ο de Juniac.

Μέτρα ανακούφισης

Εκτός από τα μέτρα οικοδόμησης εμπιστοσύνης και τόνωσης, η αναμενόμενη αργή ανάκαμψη προσθέτει επίσης επείγουσα ανάγκη για μέτρα έκτακτης οικονομικής βοήθειας. Η IATA εκτιμά ότι περίπου 25 εκατομμύρια θέσεις εργασίας στην αεροπορία, συμπεριλαμβανομένου του τουριστικού τομέα, κινδυνεύουν από την τρέχουσα κρίση. Τα έσοδα από το επιβατικό κοινό αναμένεται να είναι 314 δισεκατομμύρια δολάρια κάτω από το 2019 (-55%) και οι αεροπορικές εταιρείες θα χάσουν ταμειακή ρευστότητα περίπου 61 δισεκατομμυρίων δολαρίων το δεύτερο τρίμηνο, καθώς η ζήτηση πέφτει κατά 80% ή περισσότερο.

Παραδείγματα μέτρων ανακούφισης κατά την τελευταία εβδομάδα:

  • Η Κολομβία πρόσθεσε σημαντική φορολογική απαλλαγή για τα αεροπορικά εισιτήρια, τα καύσιμα αεριωθούμενων αεροπλάνων και τον τουρισμό στο ήδη ολοκληρωμένο πακέτο μέτρων ανακούφισης
  • Το Χονγκ Κονγκ παρείχε άλλα 2 δισεκατομμύρια HK $ σε ανακούφιση, συμπεριλαμβανομένης της αγοράς 500.000 εισιτηρίων εκ των προτέρων από αερομεταφορείς με έδρα το Χονγκ Κονγκ για να εισφέρει ρευστότητα στις αεροπορικές εταιρείες.
  • Η Σενεγάλη ανακοίνωσε ενίσχυση ύψους 128 εκατομμυρίων δολαρίων για τον τουρισμό και τις αεροπορικές μεταφορές
  • Οι Σεϋχέλλες παραιτήθηκαν από όλα τα τέλη προσγείωσης και στάθμευσης για τον Απρίλιο έως τον Δεκέμβριο του 2020.
  • Οι 41 πολιτείες του Eurocontrol και οι πάροχοι υπηρεσιών αεροναυτιλίας (ANSP) καθυστέρησαν 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ για τις χρεώσεις υπηρεσιών αεροναυτιλίας για το Φεβρουάριο-Μάιο έως το Νοέμβριο και έως το 2021. Την περασμένη εβδομάδα άλλα 13 κράτη και ANSP καθυστέρησαν επίσης τα τερματικά τέλη, συνολικά πάνω από 190 ευρώ εκατομμύρια, για μια παρόμοια περίοδο.

«Είναι έκτακτη ανάγκη. Οι αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο αγωνίζονται να επιβιώσουν. Η Virgin Australia που εισήλθε σε εθελοντική διαχείριση καταδεικνύει ότι αυτός ο κίνδυνος δεν είναι θεωρητικός. Οι κυβερνήσεις θα χρειαστούν οικονομικά βιώσιμες αεροπορικές εταιρείες για να οδηγήσουν την οικονομική ανάκαμψη. Πολλές δεν θα είναι έτοιμες να το κάνουν. Ο αριθμός των κυβερνήσεων που αναγνωρίζουν ότι χρειάζονται μέτρα ανακούφισης αυξάνεται. Αλλά η κρίση εντείνεται επίσης. Ευχαριστούμε τις κυβερνήσεις που έχουν δεσμευτεί να παράσχουν στον κλάδο τη σωτηρία και ανυπομονούμε για γρήγορη εφαρμογή. Διακυβεύονται εκατομμύρια θέσεις εργασίας και η ανάκαμψη του αεροπορικού κλάδου δεν προβλέπεται να είναι γρήγορη», δήλωσε ο de Juniac.

COVID-19 Media Briefing Recording – 21 April by IATA

Βρισκόμαστε ακόμα στη μέση μιας κρίσης. Τα αεροπλάνα δεν πετούν. Και την περασμένη εβδομάδα μοιραστήκαμε μαζί σας τις οικονομικές επιπτώσεις που περιμένουμε:

– 314 δισεκατομμύρια δολάρια απώλειες εσόδων επιβατών

– Διακυβεύονται 25 εκατομμύρια θέσεις εργασίας

– Και απώλειες 61 δισ. δολ. στην ταμειακή ρευστότητα των αεροπορικών στο β’ τρίμηνο.

Οι επιπτώσεις δεν είναι θεωρητικές.

Επομένως, παραμένει η έκκλησή μας για μέτρα άμεσης ανακούφισης. Και αυτό είναι με κάθε δυνατό τρόπο:

  • Άμεση οικονομική βοήθεια
  • Δάνεια, εγγυήσεις δανείων και υποστήριξη για την αγορά εταιρικών ομολόγων από κυβερνήσεις ή κεντρικές τράπεζες. και
  • Φορολογική ελάφρυνση

Η ανάλυση του Brian μας υπενθυμίζει ότι τα προβλήματα της βιομηχανίας δεν θα εξαφανιστούν μαγικά ύστερα από τα αυστηρά μέτρα για τον έλεγχο της εξάπλωσης του ιού.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Exit mobile version