Αρχική Αεροπορικά Νέα EasyJet: Προτείνει κενά καθίσματα για να μειώσει τον κίνδυνο του κορωνοϊού

EasyJet: Προτείνει κενά καθίσματα για να μειώσει τον κίνδυνο του κορωνοϊού

easyJet
Η αεροπορική εταιρεία EasyJet σκέφτεται να αφήσει κενά τα μεσαία καθίσματα του αεροπλάνου, όταν αρθούν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί για τον κορωνοϊό.
 
Σκοπός είναι να διευκολύνουν τους επιβάτες να επιστρέψουν στα ταξίδια, πιο ομαλά. Ο αερομεταφορέας, ο οποίος διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους εμπορικούς στόλους αεροσκαφών της Ευρώπης, δήλωσε ότι το μέτρο θα ήταν προσωρινό και θα αποτελούσε μέρος ενός πακέτου στρατηγικών για την προστασία των ταξιδιωτών.
 
«Με βάση τις συζητήσεις μας με την EASA (Ευρωπαϊκή Ένωση για την Ασφάλεια της Αεροπορίας) και άλλους φορείς, είναι πιθανό να υπάρχουν νέοι τρόποι λειτουργίας», δήλωσε εκπρόσωπος της EasyJet.
 
«Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει και την τακτική του κενού μεσαίου καθίσματος για να δημιουργήσουμε περισσότερο χώρο για τους επιβάτες». Η αεροπορική εταιρεία είπε ότι αυτή η κίνηση είναι ακόμα υπό συζήτηση. Ο αερομεταφορέας με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο καθήλωσε τον στόλο του στα τέλη Μαρτίου ως απάντηση στις παγκόσμιες ταξιδιωτικές απαγορεύσεις και στα έκτακτα μέτρα κατά της διασποράς του κορωνοϊού στη Βρετανία.
 
Οι άλλες εταιρείες
 
Αυτή η ιδέα δεν υπάρχει μόνο στη διοίκηση της EasyJet. Αυτήν τη στιγμή, οι United, Alaska και American Airlines, που προς το παρόν πετούν με μειωμένες υπηρεσίες, έχουν μπλοκάρει προσωρινά το μεσαίο κάθισμα και επιτρέπουν στους επιβάτες να μετακινούνται σε καθίσματα μετά την απογείωση, προκειμένου να κρατήσουν τις αποστάσεις. Και επειδή όταν τα αεροπορικά ταξίδια αρχίσουν να δρομολογούνται ξανά, είναι πιθανό οι επιβάτες να εξακολουθούν να είναι αμήχανοι, όταν βρίσκονται σε κοντινή απόσταση, το μέτρο ενδέχεται να παραταθεί. «Συνεχίζουμε να διερευνούμε όλες τις ιδέες σχετικά με το ποια μέτρα υγείας και ασφάλειας θα προστατεύσουν καλύτερα τους πελάτες και τους υπαλλήλους μας κατά την επανεκκίνηση των εμπορικών πτήσεων», δήλωσε ο εκπρόσωπος της EasyJet. «Η ασφάλεια των επιβατών και του πληρώματός μας παραμένει η ύψιστη προτεραιότητά μας».