Επίσημη παρουσίαση της νέας ταυτότητας του Ομίλου Ξενοδοχείων Μεταξά
Μετά από πάνω από́ τέσσερις δεκαετίες επιτυχημένης πορείας, ο Όμιλος Μεταξά παρουσίασε στους δημοσιογράφους τη νέα του ταυτότητα και τη νέα του ιστοσελίδα, σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
Τη νέα ομιλική ταυτότητα επιμελήθηκε και υλοποίησε η εταιρεία MILK Branding Professionals. Σε αυτήν εκφράζονται οι τρεις βασικοί άξονες της φιλοσοφίας του Ομίλου για αυθεντική φιλοξενία με σεβασμό στα τοπικά χαρακτηριστικά των προορισμών, βιώσιμη ανάπτυξη με πρωταρχική μέριμνα τη δημιουργία αλυσίδων αξίας για κάθε τοπική κοινωνία και οικονομία, και πρωταρχική μέριμνα για επισκέπτες και στελέχη.
Κατόπιν μελέτης που βασίστηκε σε προσεκτικές σχεδιαστικές παρεμβάσεις, τα χρώματα και το σχέδιο για την απεικόνιση του νέου λογοτύπου είναι εμπνευσμένα από την Κρήτη, τόπο από τον οποίο ξεκίνησε τη δραστηριότητά του ο Όμιλος, και το Μινωικό πολιτισμό.
Το Metaxa Hospitality Group είναι σήμερα ένας διεθνώς αναγνωρισμένος και πολυβραβευμένος Όμιλος με περισσότερα από́ 45 διεθνή́ βραβεία και πιστοποιήσεις. Στην ιδιοκτησία του Ομίλου περιλαμβάνονται τρία ξενοδοχεία στην Κρήτη και τη Σαντορίνη και ένα από́ τα μεγαλύτερα συνεδριακά́ κέντρα στην Ελλάδα. Επιπλέον, ο Όμιλος προσβλέπει σε νέα σχέδια ανάπτυξης, καθώς σε διαδικασίες υλοποίησης είναι το πολλά υποσχόμενο project του Group στην Κρήτη, ενώ ένα ακόμη ξενοδοχείο του Ομίλου στη Σαντορίνη πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του και να υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες την άνοιξη του 2020.
Στο καλωσόρισμα του στην έναρξη της παρουσίασης, ο κ. Ανδρέας Μεταξάς Διευθύνων Σύμβουλος του Metaxa Hospitality Group δήλωσε μεταξύ άλλων: «Βρισκόμαστε σήμερα εδώ σε μια μεγάλη στιγμή χαράς, καθώς παρουσιάζουμε τη νέα ταυτότητα του Ομίλου. Η νέα ομιλική ταυτότητα σηματοδοτεί μια νέα εποχή ανάπτυξης με νέες επενδύσεις για τον Όμιλο. Αναδεικνύει το όραμα, τη φιλοσοφία και τις αξίες μας, μέσα από την υψηλών προδιαγραφών, προσωποποιημένη φιλοξενία που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας. Πάντοτε πιστοί στις αξίες της αυθεντικότητας και της βιωσιμότητας και θέτοντας στο επίκεντρο τους επισκέπτες και τα στελέχη μας, συνεχίζουμε να επενδύουμε στο χώρο της φιλοξενίας στηρίζοντας τον ελληνικό Τουρισμό, την κοινωνία και την οικονομία.»