Αρχική FedHATTA FedHATTA: Καλύτερος partner της ASTA ο ΕΟΤ Σημαντικές πρωτοβουλίες για τις αγορές...

FedHATTA: Καλύτερος partner της ASTA ο ΕΟΤ Σημαντικές πρωτοβουλίες για τις αγορές των ΗΠΑ και του Ισραήλ

FedHATTA: Καλύτερος partner της ASTA ο ΕΟΤ Σημαντικές πρωτοβουλίες για τις αγορές των ΗΠΑ και του Ισραήλ

Ως καλύτερος partner για το 2019 βραβεύθηκε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού από τη μεγαλύτερη ένωση τουριστικών γραφείων στις ΗΠΑ, την ASTA (American Society of Travel Advisors).

Δέκα χιλιάδες τουριστικά γραφεία της Αμερικής, μέλη της ASTA, ανέδειξαν σε ειδική ψηφοφορία τον ΕΟΤ ως τον καλύτερο συνεργάτη της χρονιάς.

Το βραβείο απονεμήθηκε στον ΕΟΤ κατά τη διάρκεια του συνεδρίου της ASTA στο Ισραήλ (10-14/11/2019) και την τιμητική πλακέτα παρέλαβε για λογαριασμό του  η αναπληρώτρια γ.γ. του Οργανισμού, κ. Βαρβάρα Αυδή.
 
Στην εκδήλωση συμμετείχε ακόμα, ο εμπορικός ακόλουθος της Ελληνικής Πρεσβείας στο Ισραήλ, κ. Κωνσταντίνος Δασκαλόπουλος, καθώς και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδιών & Τουρισμού, FedHATTA, κ. Λύσανδρος Τσιλίδης.
 
Οι εντυπώσεις των εκπροσώπων της ASTA καθώς και των Αμερικανών και Ισραηλινών τουριστικών πρακτόρων για την Ελλάδα ήταν πολύ θετικές, και υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις για περαιτέρω αύξηση του τουριστικού ρεύματος και από τις δυο αυτές αγορές την ερχόμενη χρονιά.
 
Ο κ. Τσιλίδης δήλωσε: «Έπειτα από στοιχεία που συγκεντρώσαμε και από τους Ισραηλινούς τουριστικούς πράκτορες της ITTΑA, μέλη του φορέα EMTAAS για τις τουριστικές συνέργειες στην ΝΑ Μεσόγειο, διαπιστώσαμε ότι η ζήτηση στην αγορά του Ισραήλ την επόμενη χρόνια για Ελλάδα, στο σύνολο της, θα είναι αυξημένη για άλλη μια φορά.  Αντίστοιχη τάση επιβεβαίωσαν και οι Αμερικανοί τουριστικοί πράκτορες, ότι δηλαδή το ελληνικό προϊόν αναπτύσσεται πολύ δυναμικά στη αμερικανική τουριστική αγορά.
Θα πρέπει να αξιοποιήσουμε όλες τις δυναμικές του κλάδου ώστε μετά το επιτυχημένο Athens ADE 2018 και το International Showcase Rhodes 2019 του Νοτίου Αιγαίου, να επαναλάβουμε αντίστοιχες διοργανώσεις στο υπόλοιπο Αιγαίο, την Κρήτη, τη Βόρεια Ελλάδα και σε άλλες περιοχές που ενδιαφέρουν ιδιαίτερα.  Ταυτόχρονα πρέπει να συνεχιστούν δράσεις όπως τα roadshows με αυξημένη συμμετοχή των Περιφερειών και πάντα με τη συμμετοχή των ελληνικών τουριστικών γραφείων που είναι οι παγκόσμιοι διακινητές του τουρισμού.  Επίσης, σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, να συμμετάσχουμε στα Συνέδρια που διοργανώνει η ASTA στις ΗΠΑ, τα οποία συγκεντρώνουν χιλιάδες επαγγελματίες του τουρισμού.   
Έτσι θα μπορέσουμε να αναδείξουμε το προϊόν του ελληνικού τουρισμού, σε μια χρονική συγκυρία κατά την οποία η αγορά το ζητά περισσότερο από ποτέ.
 
Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις αεροπορικές εταιρείες οι οποίες ήδη συμπεριλαμβάνουν την Ελλάδα στο δίκτυο προορισμών τους, και μεταφέρουν πολλούς Αμερικανούς στη χώρα μας ,καθώς και στις άλλες που έχουν πτήσεις προς την Ελλάδα με ενδιάμεσο σταθμό σε κάποια άλλη ευρωπαϊκή πόλη.
 
Επίσης, ξεχωριστή σημασία αποδίδεται στους τουρίστες κρουαζιέρας, οι οποίοι είναι περιηγητικοί και έτσι μετά από κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά επεκτείνουν την παραμονή τους στην Ελλάδα, είτε στην Αθήνα είτε και σε άλλους προορισμούς της χώρας»
.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.