Αρχική Αεροπορικά Νέα Σταθερά Πρώτη η AEGEAN στην προτίμηση του παγκόσμιου επιβατικού κοινού για την...

Σταθερά Πρώτη η AEGEAN στην προτίμηση του παγκόσμιου επιβατικού κοινού για την ποιότητα των υπηρεσιών της

O κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN και ο κ. Γιάννης Τζοβάνης, Διευθυντής Πληρωμάτων Θαλάμου Επιβατών παρέλαβαν το βραβείο από τον κ. Edward Plaisted, CEO της SKYTRAX, συνοδευόμενοι από μέλη πληρώματος καμπίνας της εταιρείας.

Για ένατη συνεχή χρονιά και δέκατη φορά τα τελευταία έντεκα χρόνια η AEGEAN ανακηρύσσεται ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρία στην Ευρώπη, από τα 2019 Skytrax World Airline Awards, τα «Όσκαρ του κλάδου των αερομεταφορών»

Η AEGEAN αναδείχθηκε για ακόμη μία χρονιά «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη» στα βραβεία επιλογής επιβατών, Skytrax World Airline Awards 2019. Η απονομή του βραβείου πραγματοποιήθηκε στις 18 Ιουνίου 2019 κατά τη διάρκεια του Paris Air Show στο αεροδρόμιο Le Bourget στο Παρίσι.

Σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN, ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Πρόκειται για μία σημαντική αναγνώριση για την AEGEAN και για το προσωπικό πρώτης γραμμής της, το οποίο είναι υπεύθυνο για την επίτευξη, της τόσο υψηλής ικανοποίησης των επιβατών. Η επίτευξη αυτής της συνέπειας, που έχει οδηγήσει την AEGEAN να ψηφιστεί Καλύτερη Περιφερειακή Εταιρεία για εννιά συνεχόμενες χρονιές, δεν είναι εύκολη υπόθεση και αποτελεί τεράστιο θρίαμβο για την AEGEAN το γεγονός ότι έχει επιτύχει αυτή τη σημαντική αναγνώριση από τους επιβάτες της».

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε: «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι, τόσο για την AEGEAN όσο και για την Ελλάδα, που κερδίσαμε ακόμα μια φορά, αυτό το σημαντικό βραβείο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω, όλους τους συναδέλφους μου στην AEGEAN, που εργάζονται ακούραστα για να προσφέρουν στους επιβάτες μας, από τα βάθη της καρδιάς τους, τη μοναδική ελληνική φιλοξενία. Το 2019 είναι μια πολύ σημαντική χρονιά για εμάς, καθώς σηματοδοτεί την 20η επέτειό μας. Από την πρώτη κιόλας πτήση μας, έχουμε ως επίκεντρο της φιλοσοφίας μας, την προσφορά υπηρεσιών υψηλής ποιότητας στους επιβάτες μας, προωθώντας παράλληλα τις αρετές της Ελλάδας. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στο μέλλον και να εργαζόμαστε σκληρά για να αξίζουμε την επιλογή και την εμπιστοσύνη των επιβατών μας».

Στα τελικά αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε την περίοδο Σεπτεμβρίου 2018 – Μαΐου 2019 (στα αγγλικά, στα γαλλικά, στα ισπανικά, στα ρωσικά, στα γιαπωνέζικα και στα κινέζικα) καταμετρήθηκαν 21,65 εκατομμύρια συμμετοχές και στην έρευνα συμμετείχαν επιβάτες από 100 διαφορετικές εθνικότητες. Η έρευνα καλύπτει πάνω από 300 αερομεταφορείς, μετρώντας πρότυπα Ποιότητας με 49 βασικούς δείκτες απόδοσης προϊόντων και υπηρεσιών πρώτης γραμμής που αφορούν τόσο το περιβάλλον του αεροδρομίου όσο και το περιβάλλον εντός του αεροπλάνου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.