Στις καινοτόμες δράσεις τουριστικής προβολής συμπεριλαμβάνει ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης την απευθείας παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της πόλης στο ετήσιο meeting της Collete (2019 Global Sales Meeting) του μακροβιότερου και μεγαλύτερου tour operator των ΗΠΑ που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα (Αθήνα-Σαντορίνη-Μύκονο, 22/4-1/5).
Στη συνάντηση συμμετείχαν 120 sales managers της Collette, managers marketing και σχεδιασμού προϊόντων (110 από τις ΗΠΑ, 10 τον Καναδά), στους οποίους αναδείχθηκαν τα τουριστικά προϊόντα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής με στόχευση της αύξηση του ενδιαφέροντος από την πλευρά της Collette η οποία παραμένει ο μεγαλύτερος όμιλος πωλήσεων στην βιομηχανία του τουρισμού και την ένταξή τους στα σχεδιαζόμενα προγράμματά του.
Όπως ανέφερε η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολητικής Ενότητας Θεσσαλονίκης – πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κα Βούλα Πατουλίδου “οι υψηλού budget πελάτες της Collette στην Αμερικανική, Καναδική και Αυστραλιανή τουριστική αγορά αποτελούν στόχο για την Θεσσαλονίκη προς τον ποιοτικό τουρισμό, την επισκεψιμότητα όλο το χρόνο και το άνοιγμα στις νέες αγορές. Η ψηφιακή παρουσίαση της Θεσσαλονίκης και με βάση τα αμερικανικά τουριστικά πρότυπα επικεντρώθηκε στην διεύρυνση του ενδιαφέροντος που παρατηρείται από πλευράς Collette για την πόλη.
Οι sales managers του αμερικανικού τουριστικού ομίλου συνεργάζονται με γνωστό ξενοδοχειακό όμιλο της Θεσσαλονίκης κι έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματά τους τα «Βήματα του Αποστόλου Παύλου».
Το επιπρόσθετο ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε κατά την παρουσίαση αφορούσε κυρίως την Θεσσαλονίκη ως κεντρικού κόμβου (hub) συνδεδεμένο με κοντινούς τουριστικούς προορισμούς (πχ Όλυμπο, Βεργίνα, Στάγειρα), την Βυζαντινή Ιστορία και την γαστρονομία. Ειδικά για την ενότητα Memories & Ηistory ο Oργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης παρουσίασε το πρόγραμμα “War Μemorial”.