Η Marketing Greece οδηγεί την καμπάνια της “Oh My Greece | Unlock the feeling” στην επόμενη μέρα και συνεχίζει δυναμικά την προώθηση της σχεδιάζοντας μια σειρά στρατηγικών ενεργειών και δράσεων, με στόχο να προσκαλέσει τους ταξιδιώτες να επισκεφθούν την Ελλάδα και να βιώσουν την εμπειρία των διακοπών στη χώρα μας.
Ειδικότερα, η κεντρική ταινία της καμπάνιας “Oh My Greece | Unlock the feeling”, έχοντας ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις με περισσότερα από 3 εκατ. views, 27 χιλ. shares και 11 χιλ. σχόλια, χωρίς διαφημιστική δαπάνη, παραχωρείται σε ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια και τουριστικά γραφεία. Για ένα χρόνο, οι ανωτέρω επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν την ταινία σε κοινόχρηστους χώρους αλλά και να αξιοποιήσουν τη μουσική της ταινίας – η σύνθεση της οποίας έγινε αποκλειστικά για την καμπάνια- στους ανελκυστήρες.
Με την υποστήριξη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), η Marketing Greece ξεκινάει άμεσα την προώθηση της καμπάνιας σε travel audience networks με χρήση κατάλληλων εργαλείων σε στοχευμένες αγορές. Ενώ, όπως έχει ανακοινωθεί, ο ΕΟΤ έχει εντάξει την ταινία στο ευρύτερο διαφημιστικό του πλάνο. Παράλληλα, το fundraising συνεχίζεται, αναζητώντας νέους υποστηρικτές με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της προώθησης της ταινίας.
«Ο πρώτος κύκλος της καμπάνιας “Oh My Greece |Unlock the feeling” κατάφερε οργανικά, χωρίς δηλαδή διαφημιστική δαπάνη, να κατακτήσει τις καρδιές του κοινού. Τώρα είναι η στιγμή που για να διαδώσει ακόμα πιο μακριά το μήνυμα της χρειάζεται την υποστήριξη όλων. Η αρχή γίνεται με τον ΣΕΤΕ και τον ΕΟΤ, διατηρώντας παράλληλα ανοικτό το fundraising με στόχο η μοναδικότητα της χώρας μας να φτάσει όσο το δυνατόν πιο μακριά» δήλωσε σχετικά η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.