Συνεχίζοντας τις συντονισμένες δράσεις για την τουριστική της προβολή, η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει για άλλη μια χρονιά στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού “MITT 2019″ που θα πραγματοποιηθεί από 12 έως 14 Μαρτίου 2019, στη Μόσχα.
H Περιφέρεια Αττικής, ως συνεκθέτης του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), στο περίπτερο C231 (Pavilion 2, Hall 1), θα υποδεχθεί το κοινό της “MITT 2019″ στο εκθεσιακό κέντρο Expocentre, προβάλλοντας τα μοναδικά πλεονεκτήματα των επιμέρους προορισμών της Αττικής, και εστιάζοντας στο ιδιαίτερο προφίλ και τις προτιμήσεις του ρωσικού κοινού.
Με στοχευμένες Β2Β συναντήσεις και πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό τουριστικής προβολής, τα στελέχη και οι συνεργάτες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής θα παρουσιάσουν τα ώριμα τουριστικά προϊόντα και τις εξαιρετικές υπηρεσίες που προσφέρονται σε ολόκληρη την Αττική, σε σημαντικούς τουριστικούς πράκτορες, επαγγελματίες του τουρισμού, δημοσιογράφους, bloggers και διαμορφωτές των ταξιδιωτικών τάσεων της ρώσικης αγοράς.
Στόχος της παρουσίας της Περιφέρειας Αττικής στη διεθνή τουριστική έκθεση της Μόσχας είναι η προσέλκυση Ρώσων ταξιδιωτών που ενδιαφέρονται για τον πολιτιστικό, προσκυνηματικό, γαστρονομικό, θαλάσσιο τουρισμό αλλά και για πολυτελείς τουριστικές εμπειρίες.
- Συγκεκριμένα, ιδιαίτερη έμφαση στην παρουσίαση και προβολή των επιμέρους προορισμών και εμπειριών θα δοθεί:
- στην Αττική Ριβιέρα και στα νησιά του Αργοσαρωνικού, στα πολυτελή θέρετρα και τις ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, καθώς και στις επιλογές για αγορές ειδών πολυτελείας
- στην κρουαζιέρα και την ιστιοπλοΐα
- στις μοναδικές εμπειρίες υψηλής γαστρονομίας στην Αθήνα και σε ολόκληρη την Αττική
- στις υψηλού επιπέδου αθλητικές διοργανώσεις, όπως είναι ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας, καθώς και στις αθλητικές και εναλλακτικές υπαίθριες δραστηριότητες
- στο σαγηνευτικό πολιτιστικό τοπίο της Αττικής, στα αρχαιολογικά και ιστορικά μνημεία, τα μουσεία και τους σύγχρονους χώρους πολιτισμού
- στις προσκυνηματικές διαδρομές, στα βυζαντινά μνημεία και τους εκκλησιαστικούς θησαυρούς ολόκληρης της Αττικής.
Με τις στοχευμένες δράσεις τουριστικής προβολής και τη συστηματική έρευνα και γνώση που έχει αποκτηθεί για τις τάσεις και συνήθειες της ρωσικής τουριστικής αγοράς, η Αττική στοχεύει στην αύξηση της επισκεψιμότητας.