Κέρδισε τις εντυπώσεις και την προτίμηση των επισκεπτών το περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής στην 33η διεθνή έκθεση τουρισμού Philoxenia, η οποία πραγματοποιήθηκε από τις 10 έως τις 12 Νοεμβρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, συγκεντρώνοντας το ενδιαφέρον όλων των επαγγελματιών του κλάδου του τουρισμού.
Στην έκθεση, η Περιφέρεια Αττικής παρουσίασε στο ευρύ κοινό τη νέα τουριστική της ταυτότητα, μέσα από το νέο της λογότυπο.
Το γενικό τουριστικό λογότυπο εντυπωσίασε το κοινό με τη γοητευτική του λιτότητα, καθώς αντλεί την πηγή έμπνευσής του από τα πολιτιστικά στοιχεία και σχήματα, τα χρώματα της θάλασσας και του φωτός, τα οποία διαχρονικά χαρακτηρίζουν την Αττική.
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με πολλούς σημαντικούς εμπορικούς τουριστικούς παράγοντες και δημοσιογράφους από Αγγλία, ΗΠΑ, Γερμανία, Ρωσία, Πολωνία, Ουγγαρία, Δανία, Νορβηγία, Τουρκία, Βέλγιο, Σουηδία, Ολλανδία. Η εντεταλμένη Περιφερειακή σύμβουλος για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής κα Ελένη Δημοπούλου, εξέφρασε την ικανοποίησή της για την επιτυχημένη παρουσία της Περιφέρειας Αττικής στην έκθεση, δηλώνοντας: «Ήταν σημαντική η φετινή συμμετοχή για την Περιφέρεια Αττικής, γιατί εκτός από την αισθητική αρτιότητα του περιπτέρου και την εμφανή αποδοχή του νέου τουριστικούλογότυπου,έγιναν επίσης πολύ σημαντικές παρουσιάσεις σε εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής αγοράς. Είμαι εξαιρετικά ικανοποιημένη από την αποτελεσματική δουλειά της Διεύθυνσης Τουρισμού, που έφερε σε πέρας μία ακόμα διεθνή παρουσία με ιδιαίτερες απαιτήσεις καθώς επίσης και την άψογη συνεργασία με τους Δήμους Ύδρας, Πόρου και Σαρωνικού και τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, που υποστήριξαν δυναμικά τη λειτουργία του περιπτέρου της Περιφέρειας Αττικής, προβάλλοντας ανάλογα τους τουριστικούς προορισμούς και τις υποδομές σε όλη την Αττική»