Αρχική Αεροπορικά Νέα Ο Όμιλος Lufthansa προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στους επιβάτες του

Ο Όμιλος Lufthansa προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία στους επιβάτες του

Airbus A350 der Lufthansa landet in Hamburg Fuhlsbüttel und rollt zur LHT Halle. Hamburg, den 9.2.2017

Δωρεάν αλλαγή εισιτηρίου με δυνατότητα κράτησης σε προηγούμενη πτήση την ημέρα του ταξιδιού

Ο Όμιλος Lufthansa θα προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία προκειμένου οι επιβάτες που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους να μπορούν να προσαρμόζουν το πρόγραμμα των πτήσεών τους ανάλογα με τις ανάγκες τους. Έτσι ένας επαγγελματίας θα έχει τη δυνατότητα να επιστρέφει νωρίτερα απ’ ό,τι έχει προγραματίσει, αν για παράδειγμα ένα ραντεβού του ακυρωθεί ή ολοκληρώσει γρηγορότερα τις υποχρεώσεις του.

Από τις αρχές Σεπτεμβρίου, οι επιβάτες σε ευρωπαϊκά δρομολόγια της Austrian Airlines, της Lufthansa και της SWISS που έχουν κράτηση στις κατηγορίες Economy Flex ή flexible Business Class εφόσον το επιθυμούν θα μπορούν να αλλάζουν το εισιτήριο της επιστροφής και να κάνουν κράτηση σε προηγούμενη πτήση την ίδια ημέρα, χωρίς χρέωση. Η δυνατότητα αλλαγής εισιτηρίων αυτών των κατηγοριών ήταν ήδη διαθέσιμη, τώρα όμως οι επιβάτες δεν θα επιβαρύνονται οικονομικά, ακόμα κι αν η αρχικά επιλεγμένη κατηγορία θέσης δεν είναι πλέον διαθέσιμη.

Η αλλαγή της πτήσης δεν μπορεί να γίνει πριν από την ημέρα του ταξιδιού και είναι δυνατή μόνο εάν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις στην Economy Class (στην περίπτωση εισιτηρίου Economy Flex) ή Business Class (για εισιτήρια flexible Business Class). Για τις πτήσεις με την Lufthansa, η δωρεάν αλλαγή πτήσης μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω της ιστοσελίδας LH.com ή κατά τη διάρκεια του online check-in ή μέσω της εφαρμογής Lufthansa Αpp ή στα γκισέ του check-in και τα εκδοτήρια εισιτηρίων στα αεροδρόμια. Για πτήσεις με την Austrian Airlines και την SWISS, η δωρεάν αλλαγή κράτησης μπορεί να γίνει μόνο στα σημεία του self – service check-in ή στα αντίστοιχα γκισέ.

Δεν είναι δυνατή η δωρεάν αλλαγή του εισιτηρίου για πτήσεις κοινού κωδικού ή στην περίπτωση που οι επιβάτες έχουν ήδη τσεκάρει τις αποσκευές τους ή έχουν αγοράσει πρόσθετες υπηρεσίες, π.χ. ειδικό μενού, αναβαθμισμένες ή εξειδικευμένες υπηρεσίες. Επίσης, το δρομολόγιο πρέπει να είναι ίδιο με εκείνο του εισιτηρίου που είχε αρχικά κρατηθεί.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.