«Μια νέα προσπάθεια που αξίζει να συνδυαστεί με ένα νέο πνεύμα, στον αντίποδα των λαθών του παρελθόντος»
Στη συνέντευξη Τύπου της πρώτης έκθεσης Ταξιδίων και Διακοπών «GreekTravelShow Ελληνικές Διακοπές», με τιμώμενη Περιφέρεια την Αττική, μετείχε σήμερα η Περιφερειάρχης Ρένα Δούρου, συνοδευομένη από την Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλο σε θέματα Τουρισμού, Ελένη Δημοπούλου.
Η Περιφερειάρχης επισήμανε συγκεκριμένα πως πρόκειται για «ένα σημαντικό γεγονός, όχι μόνο για τον τουρισμό αλλά γενικότερα για την οικονομία της χώρας», ειδικά σήμερα, που «μέσα σε πολύ δυσκολότερες ανταγωνιστικές διεθνώς συνθήκες, νέοι ‘παίκτες’ στο πεδίο του τουρισμού έχουν κάνει την εμφάνισή τους αλλάζοντας τα δεδομένα».
Η νέα τουριστική έκθεση διεξάγεται από τις 19 έως τις 21 Μαΐου 2017, στο Εκθεσιακό Κέντρο Αττικής, HELEXPO MAROUSSI.
Ακολουθούν σημεία από την ομιλία της Περιφερειάρχη:
- Ο ελληνικός τουρισμός, οι ελληνικές επιχειρήσεις καλούνται ξανά να ανταποκριθούν στο ρόλο της «ατμομηχανής» της οικονομίας της χώρας μας.
- Μία αποστολή που έχουν κληθεί να εκπληρώσουν πολλές φορές στο παρελθόν, σε περιόδους κυριαρχίας ενός στρεβλού μοντέλου ανάπτυξης, το οποίο στην πραγματικότητα κατασπατάλησε πόρους και αποδυνάμωσε επιχειρηματικές πρωτοβουλίες.
- Αποτέλεσμα ήταν να πληγούν οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, η ραχοκοκαλιά της οικονομίας της χώρας, αυτές που πρωταγωνιστούν στον τουριστικό τομέα.
- Στην Περιφέρεια Αττικής, από το 2014 που αναλάβαμε την ευθύνη της Διοίκησης, πήραμε την απόφαση για μια τουριστική προβολή της Αττικής ως ιδιαίτερου προορισμού, χωρίς εποχικότητα, 12 μήνες το χρόνο. Και ως πόλου προσέλκυσης επενδύσεων. Ενός «πολύ-προϊόντος», που συνδέει οικονομία, πολιτισμό, διπλωματία.
- Καθώς μας κάνετε τη μεγάλη τιμή να είναι η Αττική η τιμώμενη Περιφέρεια, στο πλαίσιο αυτής της νέας σημαντικής έκθεσης, θα αναφερθώ στις ενέργειές μας σε διπλή κατεύθυνση. Αφενός στην αναβάθμιση της τουριστικής ταυτότητας της Αττικής, και αφετέρου στον εκσυγχρονισμό των τουριστικών της υποδομών.
- Στο πλαίσιο αυτό, εγγράφεται και η συμμετοχή της Αττικής στο Greek Travel Show: μια νέα προσπάθεια που αξίζει να συνδυαστεί με ένα νέο πνεύμα, στον αντίποδα των λαθών του παρελθόντος.
- Γιατί το στοίχημα του τουρισμού είναι πολυεπίπεδο και δεν κερδίζεται από τη μια μέρα στην άλλη, σε μία ή δύο σεζόν. Αλλά δουλεύοντας, με όλους τους εμπλεκόμενους παράγοντες, με ορίζοντα ετών, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ανάπτυξης των επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου και των τουριστικών προϊόντων, στη βάση ενός νέου παραγωγικού προτύπου.