Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά Ουσιαστικά και σταθερά βήματα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής στη διεθνή έκθεση...

Ουσιαστικά και σταθερά βήματα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής στη διεθνή έκθεση τουρισμού WTM 2016 στο Λονδίνο

Η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε και φέτος στη Διεθνή Τουριστική Έκθεση World Travel Market (WTM) Λονδίνου, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Excel, από τις 7 έως τις 9 Νοεμβρίου 2016, στη θέση EU 1270 του περιπτέρου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) (EU 1200).
Η Περιφέρεια Αττικής, γνωστή σε όλο τον κόσμο χάρη στα κλασικά ιστορικά μνημεία της Αθήνας και το μεγάλο Λιμάνι του Πειραιά, παρουσίασε το μοναδικό τουριστικό προϊόν της, που μπορεί να απευθύνεται στους πιο έμπειρους και απαιτητικούς ταξιδιώτες, κατάλληλο για κάθε εποχή του έτους, καλύπτοντας πληθώρα ενδιαφερόντων όπως: ο πολιτισμός, η γαστρονομία, η νυχτερινή ζωή, οι διακοπές ήλιου – θάλασσας και ναυσιπλοΐας, οι διακοπές πολυτελείας με επίκεντρο τις αγορές και τη μόδα, οι διακοπές ευεξίας και ιαματικού τουρισμού, τα επαγγελματικά ταξίδια και ο συνεδριακός τουρισμός (MICE).

Η παρουσία της Περιφέρειας Αττικής αποτέλεσε συνέχεια της προσπάθειάς μας να επικοινωνήσουμε όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα τις πολλαπλές δυνατότητες που έχει η Περιφέρεια Αττικής και να χτίσουμε τον μοναδικό, ιστορικό προορισμό «Αττική» δημιουργώντας έντονο ενδιαφέρον επισκέψεων στην αγγλική τουριστική ζήτηση.

Παρουσιάστηκαν μεταξύ άλλων στο ειδικό κοινό, το καλύτερα κρυμμένο μυστικό της περιοχής της Αττικής, τα γραφικά νησιά του Σαρωνικού κόλπου, τοποθετημένα ιδανικά στον χάρτη για ένα ταξίδι μετάβασης από νησί σε νησί. Το Αγκίστρι, η Αίγινα, ο Πόρος, η Ύδρα και οι Σπέτσες είναι παραδείγματα μικρών σε διάρκεια διαδρομών με πλοίο από το λιμάνι του Πειραιά. Επίσης, σε μικρή διάρκεια πτήσης, τα Κύθηρα και τα Αντικύθηρα προσκαλούν τον επισκέπτη στο δικό τους ταξίδι εξερεύνησης.
Η προσφορά νέων ελκυστικών τουριστικών διαδρομών, σχετικά άγνωστων, θα βοηθήσει στην αύξηση της διάρκειας των διακοπών στην Αττική.

Οι προσπάθειές μας στην WTM 2016 εντοπίζονται αναλυτικά στα εξής:
    •    Ενεργή παρουσία στο περίπτερο του ΕΟΤ (stand 1200 & 1270) και τις τρεις ημέρες της έκθεσης με παροχή πληροφοριών και διανομή οπτικοακουστικού και έντυπου υλικού σε κάθε ενδιαφερόμενο δημοσιογράφο και ειδικό επαγγελματία σχετικά με τις δυνατότητες, τις υποδομές, τις διευκολύνσεις, καθώς και τις προτάσεις για τα σημεία ενδιαφέροντος με έμφαση στη σχετικά άγνωστη πλευρά της Αττικής.
    •    Συνεχής προβολή βίντεο (perfect ten) που δείχνει αναλυτικά τους δέκα σημαντικούς ξεχωριστούς λόγους επίσκεψης της Αττικής.
    •    Συνάντηση των υπηρεσιακών παραγόντων της Περιφέρειας Αττικής κας Κολυβά και κας Παντελούς με τους μεγαλύτερους εμπορικούς τουριστικούς πράκτορες μέσω του WTM buyers’ speed networking (πεντάλεπτα ραντεβού σε διάστημα μίας ώρας). Αναλυτικότερα, έγιναν επαφές με τους: Book united, Kendall travels and Tours ltd, STA travel, Travel to marketing, Dag Aasbo travel, Tayelet travel, Mgtc SAS, Kosher Vacations, Authentic Villa Holidays, Artic Travel Boutique, Verde sicilia, The National World War II Museum.
    •    Οργανωμένες Β2Β συναντήσεις και τις τρεις ημέρες της έκθεσης, με εκπροσώπους της αγγλικής και της διεθνούς τουριστικής αγοράς, δημοσιογράφους, τουριστικά γραφεία που έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για τον προορισμό Αττική και τους επιμέρους υποπροορισμούς του. Ενδεικτικά, οι επαφές αφορούσαν τους: Travelzoo, Absolute Magazine, Ammarr Associates, Trekksoft, Expedia, The tiny book, Skal International, Mellimarked, The wise miser, Sunday Times, Mexia Communications.
    •    Άμεση επαφή μέσω του WTM bloggers’ speed networking (πεντάλεπτα ραντεβού σε διάστημα μίας ώρας) με τους bloggers με στόχο τη συνεργασία και επικοινωνία μαζί τους για την εδραίωση του προορισμού στους εκπροσώπους των διεθνών τουριστικών τάσεων σε εξειδικευμένα κοινά-στόχους, διαμορφωτές κοινής γνώμης, κλπ.
    •    Εξαιρετική συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Αγγλίας, αλλά και τη Διεύθυνση Έρευνας Αγοράς και Διαφήμισης του ΕΟΤ για την επιτυχημένη διοργάνωση οινογευσίας – διαγωνισμού (wine testing) και παρουσίασης των ποικιλιών των κρασιών της Αττικής, προβάλλοντας την ιστορική πορεία του οίνου στην Αττική, και δίνοντας τη δυνατότητα της δοκιμής της ποικιλίας του Σαββατιανού.
    •    Η συνεχής παρουσία της Εντεταλμένης Περιφερειακής Συμβούλου κας Ελένης Δημοπούλου για την Τουριστική Προβολή της Περιφέρειας Αττικής στον εκθεσιακό χώρο της έδωσε τη δυνατότητα να συνομιλήσει με εκπροσώπους του τουριστικού marketing για τις τρέχουσες τάσεις της αγοράς, καθώς και για την αποτελεσματική δημιουργία σχεδίων επικοινωνίας σε ψηφιακά μέσα (digital campaign), ώστε να αξιοποιούνται με τον κατάλληλο τρόπο τα κονδύλια της επικείμενης τουριστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Αττικής. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν συνεντεύξεις της στο ομογενειακό κανάλι Hellenic tv, καθώς και στο το Greek Travel Pages και στο Travelling News.
    •    Έγιναν επαφές με Έλληνες πανεπιστημιακούς από το Anglia Ruskin University σχετικά με τους πιθανούς τρόπους προβολής της Περιφέρειας Αττικής στην μεγάλη ελληνική ομογένεια των επιστημόνων στην Αγγλία και στην προσέλκυση πραγματοποίησης workshops, επιστημονικών συνεδρίων και επαγγελματικών συναντήσεων σε ενδιαφέροντα σημεία της Αττικής (ενδεικτικά: Πειραιά, Ελευσίνα, Λαύριο, Μαραθώνα, κ.α.) και των νησιών της.

Ήταν μια ακόμα επιτυχημένη σημαντική παρουσία της Περιφέρειας Αττικής στη διεθνή τουριστική αγορά σύμφωνα με το Στρατηγικό Σχέδιο Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής 2016-2020, πραγματοποιώντας σταθερά και ουσιαστικά βήματα για την εδραίωση του προορισμού «Αττική» στη βρετανική αγορά και την κοινή γνώμη.

Μερικά ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία της αγγλικής τουριστικής αγοράς:
    •    Η αγγλική τουριστική αγορά για την Αττική έχει ιδιαίτερο πολιτιστικό και οικονομικό ενδιαφέρον. Η προτίμηση των Άγγλων τουριστών και των οικονομικά εύρωστων Ελλήνων και επιστημόνων που ζουν εκεί, είναι δεδομένη, καθώς η αγγλική αγορά είναι σταθερή δεξαμενή επισκεπτών που σκοπεύουμε να τονώσουμε με συγκεκριμένες ενέργειες προβολής το επόμενο διάστημα. Οι Βρετανοί που επισκέφθηκαν φέτος την Ελλάδα περιέκοψαν κατά 20% περίπου τα έξοδά τους, ενώ μέχρι σήμερα αποτελούσαν μία από τις πιο δυναμικές κατηγορίες τουριστών.
    •    Τα συνολικά στατιστικά στοιχεία του οκταμήνου του έτους 2016 δείχνουν αύξηση των αφίξεων από Μ. Βρετανία κατά 7,7% σε σχέση με το 2015, ενώ καταγράφεται μείωση των εισπράξεων από την ίδια αγορά -13,2% κατά το ίδιο διάστημα (για όλη τη χώρα).
    (πηγή:Σφάλμα! Η αναφορά της υπερ-σύνδεσης δεν είναι έγκυρη. Τράπεζα της Ελλάδος)
    •    Ωστόσο, για το έτος 2017, αυξήθηκαν οι αεροπορικές συνδέσεις από τους ελληνικούς προορισμούς με τα περισσότερα βρετανικά αεροδρόμια, γεγονός που συντελεί στην αναμενόμενη αύξηση της επιβατικής κίνησης.

Η Εντεταλμένη Περιφερειακή Σύμβουλος για θέματα Τουριστικής Προβολής κα Ελένη Δημοπούλου δήλωσε τα εξής: «Δεν πρέπει να είμαστε προσκολλημένοι μόνο στους αριθμούς των αφίξεων, αλλά να στοχεύουμε στην αποδοτικότητα των εισπράξεων σε σχέση με τις αφίξεις καθώς και στην ορθολογική διαχείριση του προορισμού «Αττική» ανάλογα με τις ανάγκες των επισκεπτών και των κατοίκων. Μένει να διορθώσουμε πολλά, ώστε να γίνει ελκυστικότερο το τουριστικό προϊόν μας και επιβάλλεται να προβούμε άμεσα στην υλοποίηση της επικοινωνιακής καμπάνιας της Περιφέρειας Αττικής (marketing mix) για να μη χαθεί η μεγάλη δυναμική της τουριστικής αγοράς.
Ωστόσο, θα πρέπει να έχουμε υπόψη πως οι μεγάλοι ανταγωνιστές της Αττικής όπως φάνηκε και από τις τάσεις στην WTM 2016, βρίσκονται και πάλι στο κέντρο της ζήτησης, με έντονο το ενδιαφέρον τους για να ανακάμψουν το επόμενο έτος (Αίγυπτος και Τουρκία).
Το έτος 2017 είναι για την Αττική η ευκαιρία να αναδείξει τον τουριστικό πλούτο της και να αυξήσει τα έσοδά της, διαμοιράζοντάς τα αναλογικά σε όλα τα ενδιαφέροντα, αλλά άγνωστα σημεία της».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.