3.000 συναντήσεις μεταξύ τουριστικών επιχειρήσεων από το εξωτερικό και ελληνικών για την προώθηση της Αθήνας και το συνεδριακό τουρισμό, πραγματοποιήθηκαν, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΑΤΑ, στο φετινό Travel Trade Athens, που οργάνωσε για 4η συνεχή χρονιά ο δήμος Αθηναίων, μέσω της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ), στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία.
Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης, σε συνέντευξη τύπου για τα αποτελέσματα του 4ου Travel Trade Athens, τόνισε ότι η τουριστική κίνηση της Αθήνας καταγράφει θεαματική αύξηση τη διετία 2014 – 2016, σημειώνοντας ότι τα 4,1 εκατομμύρια τουρίστες που την επισκέφθηκαν το 2015, αποτελεί την καλύτερη επίδοση όλων των εποχών για την Αθήνα.
Πρόσθεσε επίσης ότι η πόλη, το 2014, «εκτινάχθηκε» 20 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη των δημοφιλέστερων συνεδριακών προορισμών, ανεβαίνοντας στην 27η θέση, ενώ το 2015 ανέβηκε άλλες τρεις θέσεις, καταλαμβάνοντας την 24η θέση παγκοσμίως.
Σε μαγνητοσκοπημένο μήνυμά του ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Ένωσης Ευρωπαίων Tour Operators, Tom Jenkings τόνισε ότι «η Αθήνα εκπέμπει μία κλασσική αιώνια γοητεία με τα μέλη του να φέρνουν πελάτες από όλο τον κόσμο, αλλά και να ψάχνουν νέους τρόπους επικοινωνίας, κάτι που το «εργαστήριο» της Αθήνας προσπαθεί να πετύχει».
Ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρίας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών του δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ), Αλέξης Γαληνός ανέφερε ότι στο 4ο Travel Trade Athens σημειώθηκε σημαντική αύξηση στο ενδιαφέρον και τη συμμετοχή ξένων buyers, κατά 20%, ενώ το ποσοστό ικανοποίησης ανέβηκε στο 91,5%, που είναι το υψηλότερο από όλα τα Travel Trade Athens μέχρι σήμερα.