Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου για το πρώτο εξάμηνο έφτασε τα €118,4εκ., έναντι €76,2εκ. το 2015, παρουσιάζοντας ισχυρή ανάπτυξη εργασιών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στις χώρες του εξωτερικού. Τα Κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) παρουσίασαν αύξηση 15,8% φτάνοντας τα €41,0εκ.. Παράλληλα, τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά φόρων (ΕΑΤ) ανήλθαν σε €8,7εκ. σε σχέση με €7,6εκ. το πρώτο εξάμηνο του 2015, παρουσιάζοντας αύξηση 14,0%.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα οικονομικά μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα του 2015, ιδιαίτερα σε επίπεδο κύκλου εργασιών και στοιχείων ισολογισμού, δεδομένου ότι από τον 12ο/2015 έχει απορροφηθεί η δραστηριότητα της εισαγωγής/διανομής αυτοκινήτων SEAT (πρώην Τεχνοκάρ), καθώς και η δραστηριότητα λιανικής πώλησης αυτοκινήτων (πρώην Βελμάρ). Η ενσωμάτωση των νέων δραστηριοτήτων συνέβαλε στον κύκλο εργασιών του Ομίλου €40,0εκ. χωρίς όμως σημαντική επίδραση στο λειτουργικό αποτέλεσμα λόγω της περιορισμένης ζήτησης στην ελληνική αγορά.
Ο κύκλος εργασιών από την κύρια δραστηριότητα των μισθώσεων αυτοκίνητων αυξήθηκε στην Ελλάδα κατά 7,8%, φτάνοντας τα €46,9εκ. με αύξηση τόσο στις βραχυχρόνιες μισθώσεις, όσο και ιδιαίτερα σημαντική αύξηση στις μακροχρόνιες μισθώσεις σε εταιρικούς πελάτες για πρώτη φορά από την αρχή της κρίσης. Αντίστοιχα θετικά ήταν τα αποτελέσματα και στις χώρες του εξωτερικού με τον κύκλο εργασιών των μισθώσεων να φτάνει τα €16,3εκ., σημειώνοντας άνοδο 14,9%, και να αποτελεί πλέον το 25% του συνολικών εργασιών μισθώσεων του Ομίλου.
Ο Όμιλος κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016 πραγματοποίησε αγορές 6,200 νέων αυτοκινήτων, επενδύοντας €81,0εκ. για την ενίσχυση του στόλου του και την ενδυνάμωση της λειτουργίας του.
H αγορά του operating leasing στο πρώτο εξάμηνο του 2016 δείχνει πλέον τη σταθεροποίηση της. Η Εταιρεία σημείωσε δυναμική ανάπτυξη στη συγκεκριμένη αγορά, μεγεθύνοντας το μερίδιο της και αυξάνοντας σημαντικά το στόλο της. Η δυναμική της αγοράς αυτής όμως είναι πιθανό να επηρεαστεί αρνητικά από τις διαφοροποιήσεις στη φορολόγηση των παροχών σε είδος, όπως αυτή διαμορφώθηκε τον Ιούνιο του 2016.
Το κομμάτι των διεθνών τουριστικών αφίξεων – άρρηκτα συνδεδεμένο με το κομμάτι του rent a car (βραχυχρόνιες ενοικιάσεις) κινήθηκε στο πρώτο εξάμηνο με μικρή αύξηση και οι εκτιμήσεις είναι ότι στο σύνολο του έτους η χώρα θα κινηθεί σε οριακά θετικά επίπεδα αφίξεων σε σχέση με το 2015.
Όσον αφορά στις χώρες του εξωτερικού η επένδυση του Ομίλου στην Κροατία – την δεύτερη χώρα σε τουρισμό ανάμεσα σε αυτές που δραστηριοποιείται – αποδεικνύει από τους πρώτους μήνες τη δυναμική της. Αναφορά πρέπει να γίνει στην Κύπρο όπου σημειώνεται σημαντικός ρυθμός ανάπτυξης τόσο στις βραχυχρόνιες, όσο και στις μακροχρόνιες ενοικιάσεις. Παράλληλα η Βουλγαρία, η Ρουμανία, η Σερβία και το Μαυροβούνιο κινούνται σε θετικούς ρυθμούς τόσο στις μακροχρόνιες, όσο και στις βραχυχρόνιες ενοικιάσεις.
Ο κος Θ. Βασιλάκης Πρόεδρος της AutoHellas δήλωσε «-Οι δυο τομείς μισθώσεων στην Ελλάδα, αλλά και στο σύνολο των 7 χωρών όπου δραστηριοποιούμαστε πλέον στο εξωτερικό, παρουσιάζουν ανάπτυξη. Πάρα το ότι η νέα μας παρουσία στην Κροατία και την Ουκρανία δεν έχει ωριμάσει ακόμη σε αποτέλεσμα και πάρα την ανάληψη της δραστηριότητας εμπορίας αυτοκίνητου στην Ελλάδα, που λόγο του χαμηλού επιπέδου της αγοράς σήμερα αποτελεί επένδυση επίσης για το μέλλον, καταφέραμε να βελτιώσουμε σημαντικά τα λειτουργικά μας αποτελέσματα. Δουλεύουμε με συνέπεια για να εξελίξουμε την οργάνωσή μας και τις υποδομές μας για να υποστηρίξουμε την προοπτική της Εταιρείας στην νέα μορφή που αυτή σταδιακά αποκτά με τις σημαντική επέκταση των τελευταίων ετών».