Σε εκπαίδευση 200 στελεχών του Ομίλου ΟΤΕ με θέμα «Customer Experience in the Digital Era», η πλατφόρμα της Conferience παρείχε τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να ανταλλάξουν τις απόψεις τους για την ανάλυση του ταξιδιού της ψηφιακής εμπειρίας των πελατών του Ομίλου.
H Conferience μετέτρεψε το σεμινάριο “Customer Experience in the Digital Era” του Ομίλου ΟΤΕ σε ένα ταξίδι ανταλλαγής γνώσης και ιδεών μέσω της ηλεκτρονικής της πλατφόρμας. Το Conferience παρέχει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες, να μοιραστούν ζωντανά τις σκέψεις τους σε ομάδες και ταυτόχρονα να καταγραφούν δυναμικά.
Μέσω του “Conferience CΕJ-module”, η εκπαίδευση πραγματοποιείται διασκεδαστικά και γρήγορα χωρίς να χάνεται η παραμικρή πληροφορία καθώς είναι όλη ψηφοποιημένη αφήνοντας πίσω τον παραδοσιακό τρόπο με τα χαρτιά, τους πίνακες και τα χρωματιστά αυτοκόλλητα.