Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Ηλίας Παναγιωτούνης οδήγησαν ταχύτατα αλλά και συνετά το Skoda Fabia R5 της Ιταλικής Motorsport Italia και ανέβηκαν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο βάθρο του Ράλλυ Ακρόπολις, μετά την περσινή τους τρίτη θέση.
Το ελληνικό πλήρωμα ξεκίνησε με το δεξί τις τρεις πρώτες ειδικές του αγώνα και επέστρεψε στο ενδιάμεσο σέρβις της πρώτης ημέρας στην 3η θέση της Γενικής Κατάταξης. Εκεί αποφάσισαν να κάνουν κάποιες αλλαγές στην ρύθμιση της ανάρτησης, οι οποίες δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα και έτσι το πλήρωμα αναγκάστηκε να κόψει ταχύτητα ώστε να αποφύγει το λάθος και ολοκλήρωσε την πρώτη μέρα του αγώνα στην 4η θέση.
Στο βραδινό Σέρβις και σε συνεργασία με την ομάδα συμφώνησαν να επαναφέρουν τις ρυθμίσεις της ανάρτησης στις αρχικές και το πρωί της δεύτερης ημέρας ξεκίνησαν την αντεπίθεση τους ώστε να αναριχηθούν στην Γενική Κατάταξη. Οι αλλαγές έφεραν αποτέλεσμα, το πλήρωμα κινήθηκε ταχύτατα και μέσα σε δυο ειδικές ανέτρεψε την διαφορά των 19.5” που τους χώριζε απο τον Tarabus περνώντας μπροστά με 3,1”. Στην αμέσως επόμενη και μεγαλύτερη ειδική του αγώνα τα πράγματα εξελίχθηκαν ακόμα καλύτερα μεγαλώνοντας την διαφορα σε 35,7” ενώ σε συνδυασμό με τα προβλήματα του Lukyanuk ανέβηκε μια θέση ακόμα στην 2η.
Lascaris FoundationΗ συνέχεια αποδείχτηκε περιπετειώδης για τον Λάμπρο και τον Ηλία όταν μετά απο ένα κοντρολαρισμένο ρυθμό στις δυο πρώτες ειδικές του τελευταίο loop, μπήκαν στην τελευταία ειδική του αγώνα κρατώντας γερά την 2η θεση με διαφορα 35,6”. Όμως αυτή η διαφορα παρολίγον να μην ήταν αρκετή λόγω ενός απρόσμενου προβλήματος. Πιο συγκεκριμένα, ο Peter Ranga, ο οποίος ξεκινούσε μπροστά από τον Fabia με την γαλανόλευκη, αντιμετώπισε πρόβλημα με το Mitsubishi Lancer, και ο Έλληνας οδηγός τον έφτασε 15 χλμ. πριν από το τέλος της ειδικής. Ο Ούγγρος οδηγός δεν τον άφησε να περάσει, με αποτέλεσμα το ελληνικό πλήρωμα να κινείται πίσω του για 9 χλμ., χάνοντας πολύτιμο χρόνο. Παρ’ όλα αυτά, στο τέλος ο χρόνος ήταν με το μέρος των Αθανασούλα-Παναγιωτούνη, οι οποίοι επικράτησαν των Tarabus-Trunkat, μετά απο 232 αγωνιστικά χιλιόμετρα, για μόλις 0,1 δλ.!
Φυσικά ακολούθησε αναφορά για το συμβάν από την πλευρά του Lascaris Foundation Team Greece, την οποία οι αγωνοδίκες έκαναν δεκτή και μείωσαν τον χρόνο του ελληνικού πληρώματος κατά 32 sec, κρίνοντας από το on board βίντεο και απο τα δεδομένα του GPS Tracking, ότι αυτή ήταν η απώλειά του σε χρόνο. Έτσι η διαφορά στα τελικά αποτελέσματα είναι 32.1 sec.
Νικητής αναδείχθηκε η έκπληξη του αγώνα, ο 21χρονος Λετονός Ralfs Sirmacis, ένω να σημειώσουμε ότι οι Αθανασούλας – Παναγιωτούνης κέρδισαν και τις δύο ημέρες του Ελληνικού Πρωταθλήματος Ράλι.
Αθανασούλας: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή την μεγάλη μας επιτυχία. Περάσαμε δια πυρός και σιδήρου στην τελευταία ειδική, όμως διατηρήσαμε την ψυχραιμία μας, πιέσαμε μέχρι τέλους από το σημειό που απελευθερωθήκαμε από το αυτοκίνητο που μας εμπόδιζε και καταφέραμε να πάρουμε την 2η θέση! Το να βρεθούμε για δεύτερη συνεχόμενη φορά στο βάθρο του Εθνικού μας αγώνα αποτελεί τεράστια τιμή και μας κάνει πολύ περήφανους. Ο αγώνας αυτός είχε μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας για εμάς λόγω της αλλαγής συνοδηγού, όμως ο Ηλίας, όπως είχα προβλέψει, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και συνέβαλε τα μέγιστα σε αυτό το κατόρθωμα. Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω το Lascaris Foundation και ιδιαίτερα τον Νίκο και την Γεωργία Λάσκαρη για την αμέριστη συμπαράσταση τους. Χωρίς την στήριξη τους η Ελληνική σημαία δεν θα κυμάτιζε για δυο συνεχόμενα χρόνια στον ιστό του τερματισμού στο Ράλλυ Ακρόπολις!
Χορηγός επικοινωνίας της ομάδας είναι το περιoδικό 4Τροχοι, ενώ η ομάδα χρησιμοποίησε ελαστικά Pirelli