Η Mideast έχει φροντίσει για τη συμμετοχή της σε εξίσου σημαντικές οργανώσεις κατά τους επόμενους μήνες, προωθώντας την Ελλάδα
Η Mideast έδωσε δυναμικά το παρόν συμμετέχοντας σε πέντε παγκοσμίως αναγνωρισμένες διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, ήδη από το πρώτο δίμηνο του 2016.
Στις αρχές του έτους, 28 Ιανουαρίου έως 01 Φεβρουαρίου, η Mideast συμμετείχε στην έκθεση SATTE που πραγματοποιήθηκε στο Νέο Δελχί της Ινδίας, όπου και συναντήθηκε με πληθώρα τουριστικών πρακτόρων προωθώντας την Ελλάδα και τους προορισμούς της.
Στη συνέχεια, η εταιρία συμμετείχε, από τις 04 έως 09 Φεβρουαρίου, ως εκθέτης στην Wedding Folies της Βηρυτού στο Λίβανο, όπου παρουσίασε τους ιδανικότερους ελληνικούς προορισμούς για γαμήλιες εκδηλώσεις και ταξίδια του μέλιτος. Ο Λίβανος αποτελεί μία από τις βασικότερες περιοχές όπου δραστηριοποιείται η εταιρία και η τουριστική αγορά της χώρας επιδεικνύει όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις ρομαντικές στιγμές των ζευγαριών στα ελληνικά νησιά.
Το ίδιο διάστημα, 09 έως 11 Φεβρουαρίου, έλαβε μέρος στην έκθεση IBTM Arabia, που πραγματοποιήθηκε στο Αμπού Ντάμπι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Στην εν λόγω εκδήλωση η Mideast ολοκλήρωσε μια σειρά από B2B συναντήσεις με στόχο την σύναψη νέων συμφωνιών τόσο με τοπικούς τουριστικούς πράκτορες όσο και με corporate accounts.
Ακολούθως, η εταιρία συμμετείχε ως εκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ στη διεθνή έκθεση τουρισμού της Τεχεράνης, TITE, η οποία πραγματοποιήθηκε 16 έως 19 Φεβρουαρίου. Η παρουσία αυτή κρίθηκε εξαιρετικά σημαντική, αφού σηματοδοτούσε την πρώτη φορά που ο ΕΟΤ συμμετείχε με περίπτερο στην εν λόγω έκθεση προωθώντας την Ελλάδα.
Παράλληλα, η Mideast διοργάνωσε στις 16 Φεβρουαρίου, σε συνεργασία με την Tourism Today, το 2ο Greek Tourism Workshop της Τεχεράνης, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού και την ευγενική υποστήριξη του ίδιου του ΕΟΤ.
Την ίδια περίοδο, 18 έως 21 Φεβρουαρίου, σε συνέχεια της παρουσίας της στις τουριστικές εκδηλώσεις της Ινδίας, η εταιρία συμμετείχε με περίπτερο στην έκθεση OTM στη Βομβάη της Ινδίας, εδραιώνοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο την παρουσία της σε ένα μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς τουρισμού της Ινδίας.
Η Mideast έχει φροντίσει την συνεχή παρουσία της σε τουριστικές εκδηλώσεις του εξωτερικού και για τους επόμενους τρεις μήνες, πριν ξεκινήσει η καλοκαιρινή σεζόν δηλαδή, με συμμετοχές σε Ρωσία, Λευκορωσία, Η.Α.Ε. και Σαουδική Αραβία.