Αρχική Αεροπορικά Νέα Ryanair: Το 86% των 44,000 πτήσεων έφτασαν στην ώρα τους

Ryanair: Το 86% των 44,000 πτήσεων έφτασαν στην ώρα τους

RyanairTα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Δεκεμβρίου, της Ryanair δείχνουν ότι:
Το 86% των 44,000 πτήσεων έφτασαν στην ώρα τους
Μόνο 1 παράπονο για κάθε 1,300 επιβάτες
Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες
Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Το 2015, η Ryanair πραγματοποίησε 600,000 πτήσεις, το 91% των οποίων ήταν στην ώρα τους, προσφέροντας εξαιρετική ακρίβεια στις πτήσεις της, μεταφέροντας παράλληλα 101 εκ πελάτες.
 
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
 
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 7,5 εκ. πελάτες τον Δεκέμβριο με το 86% των 44,000 πτήσεων να φτάνουν στην ώρα τους και με το 91% των 600,000 πτήσεων του 2015 επίσης στην ώρα τους. Διανύουμε πλέον το 3ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better” με ενισχυμένο δίκτυο και επιπλέον αναβαθμίσεις, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους ”.