Πρόγραμμα D2D επαγγελματικών συναντήσεων στη Βιέννη υπόσχεται προσέλκυση θεματικών τουριστικών γραφείων στην ανατολική Χαλκιδική
Πέντε (5) στοχευμένες επαγγελματικές συναντήσεις μεταξύ στελεχών του Προαθωνικού Οργανισμού Τουρισμού και εκπροσώπων αυστριακών τουριστικών γραφείων θεματικού τουρισμού πραγματοποιήθηκαν στις 7, 8 & 9 Ιανουαρίου στη Βιέννη, προκειμένου να σηματοδοτήσουν τη σύναψη νέων συνεργασιών και να προκαλέσουν προσέλκυση τουριστικών γραφείων από την εύρωστη Αυστρία προς την ανατολική Χαλκιδική.
Οι συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, ενώ κατά τη διάρκειά τους παρουσιάσθηκαν συγκεκριμένες θεματικές δυνατότητες της προαθωνικής χερσονήσου : περιπατητικές περιηγήσεις, φυσιολατρικές αποδράσεις, πολιτιστικές εκδρομές, γαστρονομικές διαδρομές, γαμήλιες τελετές ή διακοπές, καθώς και καλοκαιρινές περιηγήσεις στα 300 χιλ. ακτογραμμής της περιοχής.
Το έντυπο και ηλεκτρονικό πληροφοριακό υλικό του Οργανισμού για μία ακόμη φορά εντυπωσίασε τους συνομιλητές, οι οποίοι «στάθηκαν» στη δύναμη της φωτογραφικής εικόνας, αλλά και στην καθαρότητα των μεσογειακών χρωμάτων, δεδομένου ότι η φωτοθήκη του Οργανισμού περιλαμβάνει πλέον χιλιάδες φωτογραφίες και δεκάδες ειδικές ηλεκτρονικές παρουσιάσεις.
Οι Αυστριακοί προσκλήθηκαν να επισκεφθούν την περιοχή, προκειμένου να ακολουθήσουν τη φυσιολατρική διαδρομή με τίτλο «ανάμεσα σε τρία βουνά και 300 χιλ. ακτογραμμής», λαμβάνοντας μέρος στο πρώτο ταξίδι εξοικείωσης του 2016, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στα μέσα του επόμενου Απριλίου.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι κατά τη διάρκεια του Mount Athos Area KOUZINA 2016 Αυστριακοί και Γερμανοί εκπρόσωποι Τύπου αναμένονται στην περιοχή, προκειμένου να λάβουν μέρος σε δραστηριότητες της διοργάνωσης που σχετίζονται με τη μοναστηριακή κουζίνα και τις προσκυνηματικές προτάσεις της.
Πρόκειται για μία ακόμη μεθοδευμένη επικοινωνιακή προσέγγιση, η οποία προωθεί συγκεκριμένες προσφερόμενες τουριστικές μορφές και ακολουθεί επαγγελματικά δεδομένα και κατευθύνσεις, στοχεύοντας αφενός μεν στην προσέλκυση αυστριακών τουριστικών γραφείων σε όλο το εύρος της προαθωνικής χερσονήσου, αφετέρου στην αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων μέσω συνεχούς διοχέτευσης πληροφοριών στην εν λόγω αγορά.