Στις ραγδαία αναπτυσσόμενες χώρες της Κίνας και Ινδίας «επενδύει» τουριστικά η Περιφέρεια Κρήτης καθώς το νησί μας έχει τις δυνατότητες να έλξει με οργανωμένη προσπάθεια ένα σημαντικό ποσοστό από τα εκατομμύρια τουρίστες που επισκέπτονται κάθε χρόνο από τις παραπάνω χώρες την Ευρώπη.
Προς την κατεύθυνση αυτή και ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου το 2016, το τουριστικό προϊόν της Κρήτης παρουσιάστηκε σε ειδικές ημερίδες που πραγματοποιήθηκαν σε Βομβάη και Σαγκάη όπου είχαν προσκληθεί οι μεγαλύτεροι τουρ οπερέιτορ από την Κίνα και την Ινδία.
Με τις ημερίδες και την προβολή της Κρήτης έγινε μια καλή αρχή σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Περιφέρειας, τον εντεταλμένο σύμβουλο τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης και την προϊσταμένη της Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής της Περιφέρειας Μαρία Κασωτάκη, ενώ μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον των τουρ οπερέιτορ και των κορυφαίων μέσων ενημέρωσης.
Η τουριστική προβολή της Κρήτης στις μεγαλύτερες χώρες της Ασίας, πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας στον τομέα του τουρισμού, και υλοποιήθηκε σε συνέχεια των δράσεων προβολής του νησιού μας σε Αγγλία και Γερμανία.
Στις ημερίδες τουρισμού σε Κίνα και Ινδία συμμετείχαν περισσότεροι από 200 εκπρόσωποι των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών γραφείων της Βομβάης και της Σαγκάης, γεγονός που επιβεβαιώνει το ενδιαφέρον που υπάρχει για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού ρεύματος στην Κρήτη από τις συγκεκριμένες αγορές.
Μάλιστα ο εντεταλμένος σύμβουλος τουρισμού Μιχάλης Βαμιεδάκης πραγματοποίησε στοχευμένες συναντήσεις με τουριστικούς φορείς και παραχώρησε συνεντεύξεις σε μεγάλα ΜΜΕ της Κίνας και της Ινδίας, παρουσιάζοντας τις επιλογές που προσφέρει η Κρήτη. Όπως δήλωσε ο κ. Βαμιεδάκης «Οι αγορές της Ινδίας και Ασίας αναπτύσσονται ραγδαία και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώνει ανάλογα και το τουριστικό ρεύμα. Εκατομμύρια επισκέπτονται κάθε χρόνο την Ευρώπη, ενώ ένα μικρό μέρος φτάνει μόνο όση την Ελλάδα και ακόμα μικρότερο την Κρήτη. Η χώρα μας χαίρει μεγάλης εκτίμηση και θαυμασμού για την ιστορία κα τον πολιτισμό της, χρειάζεται όμως μεθοδική δουλειά να μετατρέπει αυτό σε συνειδητή επιλογή για προορισμό διακοπών και αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα. Πιστεύουμε ότι έγινε μια καλή αρχή, όσον αφορά την ευαισθητοποίηση των επαγγελματιών και την ενημέρωση για τις επιλογές που προσφέρουμε και τα πλεονεκτήματα που υπάρχουν, χρειάζεται όμως συνεχή διακριτική παρουσία και παρακολούθηση, μιας και τα αποτελέσματα δεν θα είναι άμεσα αλλά μέσο – μακροπρόθεσμα. Πιστεύουμε στις συγκριμένες αγορές και θα τις στηρίξουμε με στοχευμένες δράσεις».
Στην επιτυχία των εκδηλώσεων-ημερίδων καθοριστική ήταν η συμβολή του Ελληνικού Προξενείου στη Σαγκάη και του Γενικού Πρόξενου Βασίλη Ξηρού.