Ολοκληρώθηκε χτες, με επιτυχία η επίσκεψη της Ελληνίδας Υπουργού Τουρισμού κ. Έλενας Κουντουρά στο Παρίσι, κατά τη διάρκεια της οποίας, η Υπουργός είχε την ευκαιρία να πραγματοποιήσει σημαντικές επαφές και συνεντεύξεις στο πλαίσιο της συμμετοχής της Ελλάδας με περίπτερο του ΕΟΤ, στη μεγάλη Διεθνή Επαγγελματική Έκθεση Τουρισμού IFTM [IFTM TOP RESA] (29 Σεπτεμβρίου – 2 Οκτωβρίου) που λαμβάνει χώρα στο Παρίσι
Στο πλαίσιο της παρουσίας της στη γαλλική πρωτεύουσα, η κ. Κουντουρά πραγματοποίησε συναντήσεις τόσο με εκπροσώπους σημαντικών τουριστικών ΜΜΕ και γαλλικών τηλεοπτικών δικτύων, όσο και με σημαντικούς διεθνείς tour operators και επαγγελματίες του τουρισμού.
Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού συμμετέχει για πολλοστή φορά, ενώ εφέτος στο ελληνικό περίπτερο συμμετείχαν 19 tour operators. Εξάλλου, κατά τη διάρκεια λειτουργίας της έκθεσης, μία ακόμη διάκριση έλαβε ο ελληνικός τουρισμός, η οποία αφορά σε ψηφοφορία που διοργανώθηκε από τη Διεθνή Έκθεση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) και σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οποίας, η Σαντορίνη μοιράζεται με τη Νέα Υόρκη και τη Μάλτα, τις τρεις πρώτες θέσεις στις προτιμήσεις των Γάλλων επιβατών.
Η κ. Κουντουρά ανέφερε ειδικότερα ότι “η Ελλάδα βρίσκεται στις δέκα πρώτες θέσεις ως τουριστικός προορισμός σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιθυμούμε να ενισχύσουμε αυτήν την πορεία και να προσελκύσουμε περισσότερους τουρίστες, έχοντας υπ΄ όψιν ότι υπάρχει έλλειψη ασφάλειας και σταθερότητας στις γειτονικές χώρες”.
Τέλος, η Υπουργός υπογράμμισε το γεγονός ότι “η Γαλλία αποτελεί παραδοσιακά μια σταθερή αγορά για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, καθώς και το γεγονός ότι στήριξε την Ελλάδα σε επίπεδο κυβερνητικό, τουριστικό αλλά και όσον αφορά τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Εξάλλου, η αύξηση στην προσέλευση των Γάλλων τουριστών κατά 18% σε σχέση με το προηγούμενο έτος είναι ενδεικτική των στενών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών”.
Η έκθεση IFTM TOP RESA αποτέλεσε μια εξαιρετική νέα αρχή για τις προσπάθειες προώθησης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος εντός ενός πλαισίου στρατηγικού σχεδιασμού, στη στέρεη βάση ήδη εγκαθιδρυμένων αγορών και με στόχο τη διεύρυνση και εδραίωση τουριστικού brand identity σε νέες αγορές.