Μέσα από μια φωτογράφιση μόδας και ένα πολυσέλιδο αφιέρωμα, το περιοδικό παρουσιάζει την Αθήνα και την Ελλάδα στις ισπανόφωνες χώρες
«Έρωτας με την πρώτη ματιά είναι η γνωριμία με την Αθήνα», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο ρεπορτάζ του, ο απεσταλμένος του ισπανικού ηλεκτρονικού περιοδικού Vis-á-Vis. «Η πολιτιστική κληρονομιά της αρχαίας Ελλάδας και η σύγχρονη πλευρά της πόλης, σε συνδυασμό με το λαμπερό ήλιο και το γαλανό ουρανό, δημιουργούν μια αξέχαστη εμπειρία στους επισκέπτες» επισημαίνει, καταγράφοντας τα βασικά στοιχεία του ελληνικού τουρισμού σε μια μόλις πρόταση.
Η Marketing Greece, σε συνεργασία με την Ελληνική Πρεσβεία στην Μαδρίτη, διοργάνωσε τη συγκεκριμένη αποστολή του ισπανικού μέσου στην Αθήνα, η οποία φιλοξενήθηκε σε ειδικό πολυσέλιδο αφιέρωμα του περιοδικού, με στόχο την προβολή της πόλης και της Ελλάδας στην Ισπανική αγορά.
To Vis-á-Vis, το οποίο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή ηλεκτρονικά ισπανικά περιοδικά και θεωρείται ένα από τα σημαντικότερα στις ισπανόφωνες χώρες, πραγματοποίησε τη φωτογράφιση μόδας σε γνωστά σημεία της πόλης όπως η Πλάκα, τα Αναφιώτικα και η Πλατεία Αβησσυνίας στο Μοναστηράκι.
Παράλληλα, μέσα από το πολυσέλιδο αφιέρωμα, ο δημοσιογράφος που συνόδευε την αποστολή αποτύπωσε τις πολιτιστικές και γαστρονομικές εμπειρίες του κατά τη διάρκεια των φωτογραφίσεων και των οργανωμένων περιηγήσεων στην πόλη που πραγματοποίησε η αποστολή.
Απολαύστε εδώ ένα ειδικό βίντεο με το δημοσίευμα
Αρχική Ειδήσεις στα Ελληνικά «Αθάνατη Αθήνα» είναι ο τίτλος αφιερώματος του ισπανικού ηλεκτρονικού περιοδικού Vis-á-Vis