H Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ), προειδοποιεί με σημερινή ανακοίνωσή της, με ακινητοποίηση των επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων «Ταξιάρχης» και «ΑQUA SPIRIT» της ΝΕΛ αλλά και του «Βιτσέντζος Κορνάρος» της ΛΑΝΕ, προσθέτοντας ότι οι πλοιοκτήτριες εταιρείες εξακολουθούν να οφείλουν δεδουλευμένα μηνών στα πληρώματα, τα οποία θα προχωρήσουν άμεσα σε επίσχεση εργασίας.
Συγκεκριμένα, αύριο Πέμπτη 19/02/2015, λόγω επίσχεσης εργασίας του πληρώματος, δεν θα πραγματοποιηθεί το προγραμματισμένο δρομολόγιο του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «ΑQUA SPIRIT» από το λιμάνι του Λαυρίου για Κέα, Κύθνο, Σύρο, Τήνο, Άνδρο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Ίο, Σίκινο, Φολέγανδρο, Θηρασιά, Θήρα, Ανάφη.
Την Παρασκευή 20/02/2015, δεν θα πραγματοποιηθεί επίσης το δρομολόγιο του επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου «Ταξιάρχης» από το Λαύριο για Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο και Καβάλα και του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» για Μήλο, Θήρα, Ανάφη, Ηράκλειο, Σητεία, Κάσο, Πηγάδια, Διαφάνι, Χάλκη, Ρόδο.
Η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας με σημερινή ανακοίνωσή της, απευθύνει κάλεσμα σε όλα τα απλήρωτα πληρώματα να συγκεντρωθούν αύριο στον μώλο της Δραπετσώνας, προκειμένου να αποφασίσουν μαζί με τους ναυτικούς, ποιες θα είναι μετέπειτα ενέργειες, ενώ στη συνέχεια θα μεταβούν στο υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου προκειμένου να θέσουν εκ νέου το πρόβλημά τους στους αρμόδιους παράγοντες.
Σημειώνεται ότι και σήμερα, απλήρωτα πληρώματα με επικεφαλής τον γγ της ΠΕΝΕΝ, Νίκο Κροκίδη και με τη συμμετοχή της Ένωσης Θαλαμηπόλων, επισκέφθηκαν το υπουργείο Ναυτιλίας προκειμένου να εκφράσουν την αγανάκτησή τους στους αρμόδιους παράγοντες.
Η ΠΕΝΕΝ σε ανακοίνωσή της, ζητάει από τη νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας να προωθήσει κατεπειγόντως στο πρώτο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή ειδική διάταξη που θα διασφαλίζει και θα κατοχυρώνει την εξόφληση των δεδουλευμένων ναυτικών και ταυτόχρονα να παρέχει στο ΥΝΑ και τις υπηρεσίες συγκεκριμένα εργαλεία για την επιβολή και εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και της Ναυτικής Νομοθεσίας.
Αναφέρει επίσης, ότι παρά τις δεσμεύσεις των εταιρειών των συγκεκριμένων πλοίων για εξόφληση των δεδουλευμένων μέχρι σήμερα δεν έχει υπάρξει ανταπόκριση.